Οπως πολυ σωστα ειπε η παρεα πιο πανω μπορει να ειναι 1002 πραγματα..
Αυτο που πρεπει να προσεξεις ειναι σε ποιο συνεργειο θα πας.. Να πληρωσεις ΜΟΝΟ το ανταλλακτικο που εχει πραγματικα ζημια.. και οχι 10 πιθανες αιτιες.. γιατι αμα σου αλλαζουν, το ενα, το αλλο, το παραλλο μεχρι ΝΑ βρουν τι φταει και εσυ πληρωνεις.. μαλλον στο τελος, θα τα βρειτε σε ειδος.. (!) γιατι θα ζητανε ενα σωρο λεφτα για ανταλλακτικα..
Επισης, ξεκινας παντα απο τα οικονομικα..
Αλλαξε βενζιναδικο (αν βαζεις απο συγκεκριμενο). Ψαξε ΚΑΛΑ τους σωληνες που πανε απο το φιλτροκουτι στη πεταλουδα, οπως σου ειπαν, μπορει να εχει καμια τρυπα και να τραβαει αερα απο εκει.. Αν υπαρχει καποιος γνωστος-φιλος με το ιδιο αμαξι, βαλε το maf του στο δικο σου και κανε δοκιμη.. Δες τα μπουζι σου (δες ποτε εκανες σερβις τελευταια φορα και τί ειχες αλλαξει)..
Μπορει να ειναι κανενας πολλαπλασιαστης και να ειναι ακομα στα αρχικα συμπτωματα..
Μετα κοιτας φιλτρο βενζινης και το αλλαζεις αν χρειαζεται και στη χειροτερη, βγαζεις μπεκ κτλ για καθαρισμα..
ΧΙΟΣ-CHIOS