μηπως εχει η ειχε κανενα τετοιο παρομοιο προβλημα καποιος?
μηπως εχει η ειχε κανενα τετοιο παρομοιο προβλημα καποιος?
σε εμενα που ειναι επισης 316 2004 μου το κανει καποιες φορες.το ειχα παει στο διαγνωστικο,αλλα μου ειπαν οτι ειχε καταγραψει μια φορα σφαλμα το οποιο μου ειπαν οτι μαλλον δεν ειναι κατι το ανησυχητικο.Παντωσ το εχω στα υποψιν οτι μια φορα στισ τοσες θα μου το κανει.
Τακη καλησπερα,εγω ειχα τετοιο ρεταρισμα δυο φορες και ηταν πολλαπλασιαστες.Μου το εκανε κρυο και τις δυο φορες και δεν περιμενα και τριτη! Το check αναψε παντως μετα απο λιγο και οχι αμεσως και μετα απο λιγη ωρα το αμαξι εστρωσε.Το επαθα στις 120.000χλμ περιπου και αλλαξα και τους 4 με BOSCH(απο τη μανα τους φορανε BEHR).Μετα απο ψαξιμο παντως στο θεμα με συμβουλεψαν να ψεκασω τους πολ/στες με σπρευ κατα τις υγρασιας και το εκανα και αυτο γιατι, αφου τους αλλαξα μετα απο λιγο καιρο ενα πρωινο δεν εσκαγε με τιποτα!! Μετα το σπρει λοιπον δεν εχω κανενα τετοιο συμπτωμα και εχω τωρα 160.000χλμ
Δεν μπορουν να ξεκουμπωσουν οι πιπες σε 46αρι.
Απο την μανα του φοραει bremi.
Καταρχην βεβαιωσε μας οτι το αυτοκινητο κανει τακτικη συντηρηση σωστα! Σε λαδια φιλτρα μπουζι κλπ. Αυτο στο λεω για να μην ψαχνεις αδικα στα 1002 που σου ειπαν παραπανω.
Το φιλτρο εχει πανω ρυθμιστη πιεσης οποτε αν δεν το εχεις αλλαξει πιθανον να ειναι απο εκει.
ΜαΦ δεν ειναι!!! Και αν σε συνεργειο σου πουν οτι ειναι ΜαΦ , να τους πεις οτι αν δεν σταματησει δεν πληρωνεις τιποτα!!! Οταν χαλαει το ΜαΦ ο εγκεφαλος μπαινει σε αλφα-Ν mode και διαβαζει προκαθορισμενες τιμες...εχουμε απλως μειωμενη αποδοση.
Τα κολαρα 99% δεν ειναι ,αλλα ειναι πανευκολο και ανεξοδο να τα ελενξεις.
Αντλια δεν ειναι!!! Η αντλια θα σε αφηνε μια και καλη... δεν θα σου εκανε την χαρη απλως να σε δυσκολευει! Αντε να στο εκανε μια φορα!
Παμε λοιπον στο τι μπορει να ειναι... Οι υποψηφιοι για το οσκαρ ειναι τρεις...Η τετραδα των πολλαπλασιαστων, ο αισθητηρας στροφαλου, ο αισθητηρας εκκεντροφορου.
Ολα αυτα με την προυποθεση οτι εχεις κανει συντηρηση... δηλαδη στα 100.000 που εχεις ,εχεις καθαρισει πεταλουδα και μπεκ τουλαχιστον μια φορα!
Επισης πες μας αν βαζεις μπρος κατευθειαν ή αν περιμενεις πρωτα λιγο στην πρωτη σκαλα της μιζας
stratos (04-02-11)
και το δικο μου ιδιο μοντελο με το δικο σου μου κανει κατι νουμερα οταν το βαζω μπροστα και οχι συνεχεια, δηλ δεν εχει τις κανονικες στροφες για 2-3 δευτερα και μετα ολα οκ, αυτο το κανει περιπου ενα μηνα τωρα, πριν 2 εβδομαδες περιπου ειχε αναψη το λαμπακι του κινητηρα (ειχε αναψη και πριν 2 μηνες περιπου και ειχε σβηση μετα απο μια μερα μονο του) και το πηγα για διαγνωση και μου εβγαλε αισθητηρα λαμδα τον πρωτο, δεν εδειξε κατι αλλο η διαγνωση μονο τον αισθητηρα, τον αντικατεστησα πριν μια εβδομαδα το εβαλα στην διαγνωση εσβησε λαμπακι κλπ και ολα οκ εκτος απ αυτο που παρουσιαζει στην εκκινηση μιζας, τελειωνοντας θελω να πω οτι εγινε πριν 8 μηνες γενικο σερβις εκτος απο καθαρισμα μπεκ - πεταλουδας (εκανα περιπου4000 km μετα το σερβις) και δεν ξερω αν εγινε καθαρισμα ποτε γιατι το πηρα μεταχειρισμενο, τωρα εχει 102000 km περιπου, αν ηταν πολλαπλασιατης η μπεκ η κατι αλλο δεν επρεπε να το βγαλει το προβλημα η διαγνωση?
Αν την ακουσει ο πολ/στης αναβει μετα απο λιγη ωρα το check και το διαγνωστικο καταγραφει 'ατελης καυση κυλινδρος ταδε' .Βεβαια ο πολ/στης μπορει μετα απο λιγο να ξαναδουλεψει!! Σ'αυτη την περιπτωση το λαμπακι σβυνει μονο του ομως η βλαβη μενει καταχωρημενη στη μνημη μεχρι να την σβησει το διαγνωστικο του συνεργειου.Ολα αυτα τα εχω περασει δυο φορες!!
dimtz (03-02-11)
Επειδη μαλλον ΔΕΝ πηγες σε διαγνωστικο αντιπροσωπειας, μπορει και να μην εφταιγε ο λ.. Τα διαφορα διαγνωστικα που εχουν τα συνεργεια δεν μπορουν να διαγνωσουν ακριβως τη βλαβη..
Κι εμενα εβγαζε το λ σφαλμα, αλλα μαλλον ηταν το maf.. Το αλλαξα και ησυχασα..
Ειναι καποιες βλαβες που βγαζει το λ αλλα δεν φταει ο λ..
Καποια διαγνωστικα βγαζουν κωδικους 4ψηφιους, αμα τους χτυπησεις στο google μπορει να βρεις τι σημαινει το καθε σφαλμα και να σε βοηθησει ετσι να βρεις που ειναι το προβλημα..
ΧΙΟΣ-CHIOS
zaharias (06-02-11)