Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 14 από 14

Θέμα: Εξαρτήματα ΜΕΚ !!

  1. #11
    Εγγραφή
    26-01-11
    Μηνύματα
    7
    Thanked
    0
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Για την άλλη πέμπτη είναι - μου την ανέθεσαν τη προηγούμενη Δευτέρα. Αν έχεις κάτι σε ηλεκτρονική μορφή - δε χρειάζεται μπόλικα βιβλία :P - μόνο για πολλαπλή εισαγωγή/εξαγωγή ψάχνω (Τα άλλα τα έχω βρει όλα). Ευχαριστώ πάντως. Πάντως ομολογώ οτι το forum δε το περίμενα οτι θα είναι τόσο ενεργό - σίγουρα θα το διαφημίσω

  2. #12
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    αν εχεις μσν κανε με αντ, αν οχι θα σου πω απο 2 δυο πραγματα, εχω δυο βιβλια, και τα δυο βιβλια το συστημα εισαγωγης το επεξηγουν στο συστημα ψεκασμου, θα κοιταξω μπας και σου βρω πραγματα σε ηλεκτρονικη μορφη, μηχανολογος εισαι?

  3. #13
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    https://www.caroto.gr/2009/02/13/%CE...9%CE%B3%CE%AE/
    https://www.caroto.gr/2009/03/18/%CF...0%CE%BB%CE%AE/

    γενικα ψαξε στο caroto το παιδι που το εχει ειναι μηχανολογος και θα βρεις πολλα πραγματα και καινουριες τεχνολογιες! προσθεσε στην εισαγωγη και για μπεκ κλπ και για βενζινοκινητηρες αλλα και για πετρελαιο καθως και για την πεταλουδα του γκαζιου...
    για τουρμπινες θα βρεις στο caroto πολλα, θα γραψεις για ειδη τουρμπινων θα γραψεις για το συστημα της πορσε με τουρμπινες μεταβλητης γεωμετρια (vtg),

    αρχικα θεωρητικα και μονο η πυκνοτητα του αερα επηρεαζεται μονο απο την θερμοκρασια.

    τωρα οσον αφορα το θεμα της συζητησης σε ενα εργοστασιακο μοτερ χωρις καμια μετατροπη η μεγαλυτερη πεταλουδα μπορει να φερει και αρνητικα αποτελεσματα...καθως χρειαζεται και αλλες αλλαγες... οπως α) αγριοτερους εκκεντροφορους για να μπορουν να χρησιμοποιησουν τον περισσοτερο αερα β)ανοιγα αυλων εισαγωγης στο καπακι και στην εισαγωγη με ιδιαιτερη μελετη αναλογα με την χρηση του μοτερ γ) επαναπρογραμματισμος εγκεφαλου (βασικο) γιατι θα στεγνωνει.

    αρχικα με μεγαλυτερη διαμετρο πεταλουδας εχεις μεγαλυτερη παροχη αερα, αλλα με μικροτερη διαμετρο υπαρχει μεγαλυτερη ταχυτητα...ολα αυτα εξαρτονται απ την χρηση που εχει το μοτερ και τα υπολοιπα πραγματα που εχει σε βελτιωσεις...οποτε η πεταλουδα ειναι το λιθαρακι για μια καλη βελτιωση. οτι και να λεμε τωρα ειναι τελειος θεωρητικο και ειναι κατι που δεν ισχυει για ολα...πρεπει να πεσει μολυβι και χαρτι με τα δεδομενα που εχουμε και αυτα που θα βγαλουμε, ή να γινει πρακτικη εξεταση δλδ μια μεγαλυτερη πεταλουδα και η μαμα και 2 πατηματα στο δυναμομετρο...

    τελειως θεωρητικα και με βαση το βυθισμα των εκκεντροφορων -χρονισμα, αν γυαλισεις αυλους εισαγωγης στο καπακι και στην εισαγωγη και μεγαλωσεις πεταλουδα και μελετησεις την εξαγωγη και προγραμματισεις εχεις το μεγιστο κερδος... ολα αυτα ομως θελουν υπολογισμους γιατι αν εχεις παραπανω παροχη αερα απο αυτο που θα χρειαζεται τ καπακι σου...δλδ οι εκκεντροφοροι και οι βαλβιδες σου τοτε δεν εχεις θετικο αποτελεσμα!

    τελος, ταχυτητα αερα παντα θελουμε οπως και παροχη ομως... (εξαιρεση οσον αφορα την ταχυτητα του αερα ειναι εκκεντροφοροι με μεγαλο οβερλαπ)
    αυτο ειναι ενα ποστ μου στο under-ground.gr
    αυτο μπορεις να το βελτιωσεις καθως ειναι κατι γενικο για την διατομη της πεταλουδας και να γραψεις για το φαινομενο βεντουρι! αν ψαξεις θα βρεις πολλα, θα ειμαι μεχρι αργα το βραδυ εδω.

  4. The Following User Says Thank You to spar@ For This Useful Post:

    A8hnaios (28-01-11)

  5. #14
    Εγγραφή
    26-01-11
    Μηνύματα
    7
    Thanked
    0
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εχω μσν. Πως θα σε κάνω add? Θα μου στείλεις το μαιλ σου σε μνμ στο forum? Επίσης ευχαριστώ για το κείμενο. Πάντως δε θα ήθελα να όσον αφορά την εργασία άλλο η εισαγωγή και άλλο η πολλαπλή εισαγωγή η οποία και αποτελή εξάρτημα της "εισαγωγής". Εγω ψάχνω για πληροφορίες για το εξάρτημα (όπως επίσης και για την εξαγωγή). Όσον αφορα για το μπεκ και γενικά για τα εξαρτήματα του κινητήρα έχω ήδη βρει για όλα. Τα μόνα που μου λείπουν σαν πληροφορίες για εξαρτήματα είναι της πολλαπλης εισαγωγής/εξαγωγής. Επίσης η πεταλούδα δεν την αναφέρω δε κάνω ιδιαίτερη αναφορά καθώς ακολουθώ υπόμνημα για το τί είναι εξαρτήματα κινητήρα (σύμφωνα πάντα με τον καθηγητή μου) και τη πεταλούδα δεν την συμπεριλαμβάνει.
    Ένα τελευταιο είναι οτι δε θα ήθελα να κάνω αναφορές σε 1002 τεχνολογίες διαφόρων μαρκών καθώς όυτε ό ίδιος έχω ιδέα για αυτά. Σκόπος της εργασίας είναι να περιγράψω αναλυτικά τα βασικά εξαρτήματα ενός κινητήρα θεωρώντας ότι υπάρχουν σε κάθε αυτοκίνητο.

    Ευχαριστώ πάντως για τις πληροφορίες σίγουρα είναι πολύ χρήσιμες όχι μόνο για μένα αλλά και για άλλους αναγνώστες.
    Το μσν μου ειναι dermezoglou[ατ]hotmail[δοτ]com

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP