ισχύει αυτό που λές κώστα, αν και νομίζω πως ισχύει σε μεγάλη αφαίρεση βάρους
απο το πίσω μέρος του αυτοκινήτου...νομίζω πως μια αλλαγή βάρους της τάξεως των
10 - 12 κιλών απο ένα τελικό δεν θα κάνει τόσο εμφανή διαφορά...αν και πάλι, ότι
και να γίνει, μπορεί να διορθωθεί με μια καλή ευθυγράμμιση.σε πιο extreme καταστάσεις
όπως του μανωλάκη, που το φενόμενο της υπερστροφής είναι πολύ εμφανές, η χρήση
μιάς ξαπλώστας είναι απαραίτητη...
στο θέμα και για να είμαστε και ον-τόπικ, νομίζω πως είναι γνωστό τι κάνει η κάθε
μια εταιρεία απο τις 2...
η μία έχει τάση να κάνει το αμάξι να ακούγεται σαν μηχανάκι, ενώ η άλλη βγάζει
έναν πιο μπάσο, αλλά πάλι ξερό θόρυβο...απο εκεί και πέρα, είναι τι θέλει ο καθένας...










Απάντηση με παράθεση
...