Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 22

Θέμα: Νέο VW Golf το 2012!

  1. #11
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Λάρισα
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    817
    Thanked
    420
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    δε ξερω τι εχετε ολο με το golf αλλα εγω ξερω το εξης...οκ καταλαβαινω δε θελετε golf και γκρινοιαζετε......παρτε το scirroco.....αλλα ουτε αυτο σας αρεσει....και να πω και κατι αλλο οι γερμανικες εταιρεις και περισσοτερο η VW kai Audi δεν κανουν τρομερες αλλαγες στα μοντελα σε θεματα σχεδιασης ωστε να κρατηθει η μεταπωληση σε καλα επιπεδα...επομενο ειναι τα μοντελα μεταξυ τους να μοιαζουν οπως και το MINΙ....αν δειτε οι ιαπωνες κανουν εντελως το αντιθετο....ναι μεν αξιπιστια αλλα οταν βγει το επομενο μοντελο τρεχεις να πεταξεις αυτο που εχεισ....συγχρονα παραδειγματα auris kai civic με τα προηγουμενα που δεν βλεπονται.....οι πρωτες προτασεις δεν αναφερονται σε κανεναν προσωπικα....

  2. #12
    Εγγραφή
    08-08-10
    Περιοχή
    Α.Ηλιουπολη
    Μηνύματα
    9.952
    Thanked
    27412
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Η εταιρεία αποφάσισε να μειώσει τη διάρκεια ζωής της τρέχουσας γενιάς

    Eπιταχύνει τις διαδικασίες εξέλιξης της επόμενης γενιάς Golf η VW με στόχο την παρουσίασή του στο τέλος του 2012. Στέλεχος της VW ανέφερε ότι η εταιρεία αποφάσισε να μειώσει τη διάρκεια ζωής της τρέχουσας 6ης γενιάς καθώς η πλατφόρμα πάνω στην οποία έχει σχεδιαστεί δεν ανταποκρίνεται απόλυτα στις νέες τεχνολογικές δυνατότητες της μάρκας.

    Το 7ης γενιάς Golf θα είναι βασισμένο σε εντελώς νέα πλατφόρμα του ομίλου, η οποία προβλέπεται και για το επόμενο Audi A3. H νέα πλατφόρμα με τον κωδικό MQB, είναι πολύ πιο ευέλικτη και η VW σκοπεύει να τη χρησιμοποιήσει σε πολλά διαφορετικά της μοντέλα...

    Αντε με το καλο η νεα Πλατφορμαα



    ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ


    Current World Population Clock

    U.S.National Debt Clock



    Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!

  3. #13
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    2.701
    Thanked
    3257
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    τα απλά της μοντέλα από μπαλώτσες σε
    please define τον ορο "μπαλωτσες" ......()

    Τον χρησιμοποιει και ενας φιλος μου απο το Αγρινιο,αλλα θα ηθελα ακριβη περιγραφη παρακαλω!
    "ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)

  4. #14
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18817
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο z3 2.2 Εμφάνιση μηνυμάτων
    please define τον ορο "μπαλωτσες" ......()

    Τον χρησιμοποιει και ενας φιλος μου απο το Αγρινιο,αλλα θα ηθελα ακριβη περιγραφη παρακαλω!
    https://www.slang.gr/lemma/show/mpal...84%CF%83%CE%B1

    Το έγραψα ανορθόγραφα όμως, με 'ω' αντί για 'ο'!

  5. #15
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    2.701
    Thanked
    3257
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    https://www.slang.gr/lemma/show/mpal...84%CF%83%CE%B1

    Το έγραψα ανορθόγραφα όμως, με 'ω' αντί για 'ο'!
    ελιωσα με την περιγραφη...ευχαριστω!
    "ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)

  6. #16
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18817
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PATSIMINI Εμφάνιση μηνυμάτων
    δε ξερω τι εχετε ολο με το golf αλλα εγω ξερω το εξης...οκ καταλαβαινω δε θελετε golf και γκρινοιαζετε......παρτε το scirroco.....αλλα ουτε αυτο σας αρεσει....και να πω και κατι αλλο οι γερμανικες εταιρεις και περισσοτερο η VW kai Audi δεν κανουν τρομερες αλλαγες στα μοντελα σε θεματα σχεδιασης ωστε να κρατηθει η μεταπωληση σε καλα επιπεδα...επομενο ειναι τα μοντελα μεταξυ τους να μοιαζουν οπως και το MINΙ....αν δειτε οι ιαπωνες κανουν εντελως το αντιθετο....ναι μεν αξιπιστια αλλα οταν βγει το επομενο μοντελο τρεχεις να πεταξεις αυτο που εχεισ....συγχρονα παραδειγματα auris kai civic με τα προηγουμενα που δεν βλεπονται.....οι πρωτες προτασεις δεν αναφερονται σε κανεναν προσωπικα....
    Δεν είναι έτσι ακριβώς. Τι σχέση έχει σχεδιαστικά η Ε39 με την Ε60 ή την F10? Καμία απολύτως. Το ίδιο συμβαίνει και με το άλλο στρατόπεδο, εκείνο της M-B: Μελέτησε την εξέλιξη της C-Class από την 190Ε και μετά ή της Ε-Class από την εποχή της παλιάς 200άρας μέχρι σήμερα και θα δεις ότι το κάθε μοντέλο είναι η μέρα με τη νύχτα με το προηγούμενο.

    Αυτό συμβαίνει για τον απλούστατο λόγο ότι ο σχεδιασμός των αυτοκινήτων πολυτελείας γίνεται από καλοπληρωμένους σχεδιαστές (Bangle, Da Silva κλπ) ενώ τα πιο ευρείας κυκλοφορίας βασίζονται σε προτάσεις σχεδιαστικών ομάδων - υπαλλήλων της εταιρείας.

    Εν προκειμένω, το Golf I σχεδιάστηκε από τον Giugiaro (Italdesign), έφτασε στην απόλυτη ωρίμανση όταν παρουσιάστηκε το MkII κι έκτοτε κάθε γενιά είναι μια γκαστρωμένη παραφωνία με τεράστιους θόλους, μεγάλους προβόλους και αταίριαστα σχεδιαστικά στοιχεία (μπροστινά φανάρια Μκ3, πίσω φανάρια Μκ5, διπλές εξατμίσεις, diffusers, πλαστικά φρυδάκια και λαλάκια, κλπ).

    Αν η VW ήθελε να διατηρήσει την μεταπωλητική του αξία, θα μπορούσε να βελτιώσει την αξιοπιστία και το επίπεδο εξοπλισμού. Κυρίως όμως, θα μπορούσε να σταματήσει να κοροϊδεύει τους πελάτες της με τις εντελώς άκυρες εκδόσεις που βγάζει. Θυμίζω (EINAI ΟΛΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ, Googlάρετέ τα):

    - Εκδόσεις Anniversary κάθε τρεις και λίγο (GTI edition 20, 337, edition 25, E30).

    - Εκδόσεις πολύχρωμες, οι οποίες φέρουν και γελοία ονόματα: Harlequin, Europe, Avenue, Movie, Joker, Savoy, Special, Caribe, Black Line, Red Line, Edition blue, Wick Blau

    - Εκδόσεις που προμοτάρουν άλλες εταιρείες: Pirelli edition.

    - Εκδόσεις χωρίς νόημα: Speed edition, Cup, 90s, 10 million, Bistro, Carat, Champion, City, Eclipse, Edition One, Fire and Ice, Flair, Fun, Function, Genesis, Hit, Jubileo, Match, Limited (!), NinjaTanuki (!!), Plus Ultra (σαν τη σερβιέτα), Quadriga, Rabbit, Ryder, Sky, Special (ιδίως αυτή, πολύ σπέσιαλ), Tour

    - Εκδόσεις... στυλιστικές: Fahrenheit edition, Style (Karl Lagerfeld), Fashion, Etienne Aigner, Moda,

    - Eκδόσεις... μουσικές: Pink FLoyd, Rolling Stones, Bon Jovi.

    - Εκδόσεις γεωγραφικές: Manhattan edition, New Orleans edition, Wolfsburg edition, Berlin, Barcelona, Atlanta, Boston, Madison, Memphis, Pasadena, Silverstone.

    Σ' όλα αυτά βάλε και τα διάφορα μεταλλαγμένα Country, CrossGolf, Rallye, Variant, Vento, Jetta, Cabriolet, Caddy, κλπ.

    Το χειρότερο το άφησα για το τέλος: Αυτό που δε μπορώ με τίποτα να χωνέψω είναι η ξεφτίλα της VW με τα μηχανικά σύνολα. Η μόνη εταιρεία που έβγαλε μοτέρ 2.3l V5 για να το κρατήσει για 1,5 μόλις χρόνο στην παραγωγή. Τρομερή μεταπωλητική αξία αυτό το Golf! Αμ το άλλο? Αγοράζεις το 1.4 και βγαίνει το 1.4 FSI. Παίρνεις το 1.4 FSI βγαίνει το 1.4 ΤSI με κομπρέσσορα και τούρμπο στα 140. Παίρνεις το 1.4 TSI στα 140 και να 'σου το 1.4 GT με τα 170. Αγοράζεις το GT, το παίρνεις στο χέρι και πας στο απλό 1.6 FSI. Αυτό καταργείται και τη θέση του παίρνει το 1.4 με τα 122 και μόνο turbo. Εν τω μεταξύ το 170άρι καταργείται και παρουσιάζεται το 160άρι που -επιτέλους- είναι αξιόπιστο. Την ίδια ώρα η Seat βγάζει το Ibiza Cupra 1.4 στα 180. Τραβάς τα μαλλιά σου αλλά ησυχάζεις όταν μαθαίνεις πως υπάρχουν και χειρότερα: Κάποιοι εύσπευσαν ν' αγοράσουν το ατμοσφαιρικό 2.0 με τα 150. Και σε έκδοση 4Μotion. 30 χιλιάρικα με το κλειδί στο χέρι, δώρο η βέρα.

  7. The Following 4 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    A8hnaios (27-01-11), NickE60 (27-01-11), Nino (27-01-11), PANOS-E60 (27-01-11)

  8. #17
    Εγγραφή
    19-04-10
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    175
    Thanked
    88
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν είναι έτσι ακριβώς. Τι σχέση έχει σχεδιαστικά η Ε39 με την Ε60 ή την F10? Καμία απολύτως. Το ίδιο συμβαίνει και με το άλλο στρατόπεδο, εκείνο της M-B: Μελέτησε την εξέλιξη της C-Class από την 190Ε και μετά ή της Ε-Class από την εποχή της παλιάς 200άρας μέχρι σήμερα και θα δεις ότι το κάθε μοντέλο είναι η μέρα με τη νύχτα με το προηγούμενο.

    Αυτό συμβαίνει για τον απλούστατο λόγο ότι ο σχεδιασμός των αυτοκινήτων πολυτελείας γίνεται από καλοπληρωμένους σχεδιαστές (Bangle, Da Silva κλπ) ενώ τα πιο ευρείας κυκλοφορίας βασίζονται σε προτάσεις σχεδιαστικών ομάδων - υπαλλήλων της εταιρείας.

    Εν προκειμένω, το Golf I σχεδιάστηκε από τον Giugiaro (Italdesign), έφτασε στην απόλυτη ωρίμανση όταν παρουσιάστηκε το MkII κι έκτοτε κάθε γενιά είναι μια γκαστρωμένη παραφωνία με τεράστιους θόλους, μεγάλους προβόλους και αταίριαστα σχεδιαστικά στοιχεία (μπροστινά φανάρια Μκ3, πίσω φανάρια Μκ5, διπλές εξατμίσεις, diffusers, πλαστικά φρυδάκια και λαλάκια, κλπ).

    Αν η VW ήθελε να διατηρήσει την μεταπωλητική του αξία, θα μπορούσε να βελτιώσει την αξιοπιστία και το επίπεδο εξοπλισμού. Κυρίως όμως, θα μπορούσε να σταματήσει να κοροϊδεύει τους πελάτες της με τις εντελώς άκυρες εκδόσεις που βγάζει. Θυμίζω (EINAI ΟΛΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ, Googlάρετέ τα):

    - Εκδόσεις Anniversary κάθε τρεις και λίγο (GTI edition 20, 337, edition 25, E30).

    - Εκδόσεις πολύχρωμες, οι οποίες φέρουν και γελοία ονόματα: Harlequin, Europe, Avenue, Movie, Joker, Savoy, Special, Caribe, Black Line, Red Line, Edition blue, Wick Blau

    - Εκδόσεις που προμοτάρουν άλλες εταιρείες: Pirelli edition.

    - Εκδόσεις χωρίς νόημα: Speed edition, Cup, 90s, 10 million, Bistro, Carat, Champion, City, Eclipse, Edition One, Fire and Ice, Flair, Fun, Function, Genesis, Hit, Jubileo, Match, Limited (!), NinjaTanuki (!!), Plus Ultra (σαν τη σερβιέτα), Quadriga, Rabbit, Ryder, Sky, Special (ιδίως αυτή, πολύ σπέσιαλ), Tour

    - Εκδόσεις... στυλιστικές: Fahrenheit edition, Style (Karl Lagerfeld), Fashion, Etienne Aigner, Moda,

    - Eκδόσεις... μουσικές: Pink FLoyd, Rolling Stones, Bon Jovi.

    - Εκδόσεις γεωγραφικές: Manhattan edition, New Orleans edition, Wolfsburg edition, Berlin, Barcelona, Atlanta, Boston, Madison, Memphis, Pasadena, Silverstone.

    Σ' όλα αυτά βάλε και τα διάφορα μεταλλαγμένα Country, CrossGolf, Rallye, Variant, Vento, Jetta, Cabriolet, Caddy, κλπ.

    Το χειρότερο το άφησα για το τέλος: Αυτό που δε μπορώ με τίποτα να χωνέψω είναι η ξεφτίλα της VW με τα μηχανικά σύνολα. Η μόνη εταιρεία που έβγαλε μοτέρ 2.3l V5 για να το κρατήσει για 1,5 μόλις χρόνο στην παραγωγή. Τρομερή μεταπωλητική αξία αυτό το Golf! Αμ το άλλο? Αγοράζεις το 1.4 και βγαίνει το 1.4 FSI. Παίρνεις το 1.4 FSI βγαίνει το 1.4 ΤSI με κομπρέσσορα και τούρμπο στα 140. Παίρνεις το 1.4 TSI στα 140 και να 'σου το 1.4 GT με τα 170. Αγοράζεις το GT, το παίρνεις στο χέρι και πας στο απλό 1.6 FSI. Αυτό καταργείται και τη θέση του παίρνει το 1.4 με τα 122 και μόνο turbo. Εν τω μεταξύ το 170άρι καταργείται και παρουσιάζεται το 160άρι που -επιτέλους- είναι αξιόπιστο. Την ίδια ώρα η Seat βγάζει το Ibiza Cupra 1.4 στα 180. Τραβάς τα μαλλιά σου αλλά ησυχάζεις όταν μαθαίνεις πως υπάρχουν και χειρότερα: Κάποιοι εύσπευσαν ν' αγοράσουν το ατμοσφαιρικό 2.0 με τα 150. Και σε έκδοση 4Μotion. 30 χιλιάρικα με το κλειδί στο χέρι, δώρο η βέρα.


  9. #18
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    δώσε στον κόσμο να καταλάβει τι σημαίνει μπαλότσα....
    ....εταιρία σούρτα-φέρτα... να πάρει ο κόσμος... διαλιέχτε ..έχω λέγετε... και βάζω πάνω ότι ταμπελάκι γουστάρετε
    Το tuareg πάντως (όταν δεν είναι χαλασμένο) είναι από τα πλέον επιτυχημένα μοντέλα της εταιρίας..... μόνον ευτυχείς ιδιοκτήτες έχει...

  10. #19
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Λάρισα
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    817
    Thanked
    420
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    μιλησα για golf για ενα αμαξι φθηνο που σχεδιστικα ειναι παντα ουδετερι οποτε αλλαζοντας το λιγο απο γεννια σε γενια μονο καλο κανει.....προφανως και η εποχη bangle δεν ειναι για συγκριση με τις υπολοιπες ουτε προς τα εμπρος ουτε προς τα πισω..η μερσεντες δε νομιζω οτι επαναστατει σε σχεδια αλλα εξελλισει οπως και η αουντι αλλα και η vw...δες και το ΤΤ σαν παραδειγμα και το καινουριο passat γαι να καταλαβεις τι εννοω οπως και τισ νεες γενιες οπελ kai pio poly astra τωρινο με προηγουμενο.......οπως επισης και το cls της mercedes....
    και στο κατω κατω ενταξει οσοι δε συμπαθουν το golf ασ μην το αγορασουν..αλλα μην βγαζουν και χολη για οτι βγαζει η μαρκα αυτη....

  11. #20
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν είναι έτσι ακριβώς. Τι σχέση έχει σχεδιαστικά η Ε39 με την Ε60 ή την F10? Καμία απολύτως. Το ίδιο συμβαίνει και με το άλλο στρατόπεδο, εκείνο της M-B: Μελέτησε την εξέλιξη της C-Class από την 190Ε και μετά ή της Ε-Class από την εποχή της παλιάς 200άρας μέχρι σήμερα και θα δεις ότι το κάθε μοντέλο είναι η μέρα με τη νύχτα με το προηγούμενο.

    Αυτό συμβαίνει για τον απλούστατο λόγο ότι ο σχεδιασμός των αυτοκινήτων πολυτελείας γίνεται από καλοπληρωμένους σχεδιαστές (Bangle, Da Silva κλπ) ενώ τα πιο ευρείας κυκλοφορίας βασίζονται σε προτάσεις σχεδιαστικών ομάδων - υπαλλήλων της εταιρείας.

    Εν προκειμένω, το Golf I σχεδιάστηκε από τον Giugiaro (Italdesign), έφτασε στην απόλυτη ωρίμανση όταν παρουσιάστηκε το MkII κι έκτοτε κάθε γενιά είναι μια γκαστρωμένη παραφωνία με τεράστιους θόλους, μεγάλους προβόλους και αταίριαστα σχεδιαστικά στοιχεία (μπροστινά φανάρια Μκ3, πίσω φανάρια Μκ5, διπλές εξατμίσεις, diffusers, πλαστικά φρυδάκια και λαλάκια, κλπ).

    Αν η VW ήθελε να διατηρήσει την μεταπωλητική του αξία, θα μπορούσε να βελτιώσει την αξιοπιστία και το επίπεδο εξοπλισμού. Κυρίως όμως, θα μπορούσε να σταματήσει να κοροϊδεύει τους πελάτες της με τις εντελώς άκυρες εκδόσεις που βγάζει. Θυμίζω (EINAI ΟΛΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ, Googlάρετέ τα):

    - Εκδόσεις Anniversary κάθε τρεις και λίγο (GTI edition 20, 337, edition 25, E30).

    - Εκδόσεις πολύχρωμες, οι οποίες φέρουν και γελοία ονόματα: Harlequin, Europe, Avenue, Movie, Joker, Savoy, Special, Caribe, Black Line, Red Line, Edition blue, Wick Blau

    - Εκδόσεις που προμοτάρουν άλλες εταιρείες: Pirelli edition.

    - Εκδόσεις χωρίς νόημα: Speed edition, Cup, 90s, 10 million, Bistro, Carat, Champion, City, Eclipse, Edition One, Fire and Ice, Flair, Fun, Function, Genesis, Hit, Jubileo, Match, Limited (!), NinjaTanuki (!!), Plus Ultra (σαν τη σερβιέτα), Quadriga, Rabbit, Ryder, Sky, Special (ιδίως αυτή, πολύ σπέσιαλ), Tour

    - Εκδόσεις... στυλιστικές: Fahrenheit edition, Style (Karl Lagerfeld), Fashion, Etienne Aigner, Moda,

    - Eκδόσεις... μουσικές: Pink FLoyd, Rolling Stones, Bon Jovi.

    - Εκδόσεις γεωγραφικές: Manhattan edition, New Orleans edition, Wolfsburg edition, Berlin, Barcelona, Atlanta, Boston, Madison, Memphis, Pasadena, Silverstone.

    Σ' όλα αυτά βάλε και τα διάφορα μεταλλαγμένα Country, CrossGolf, Rallye, Variant, Vento, Jetta, Cabriolet, Caddy, κλπ.

    Το χειρότερο το άφησα για το τέλος: Αυτό που δε μπορώ με τίποτα να χωνέψω είναι η ξεφτίλα της VW με τα μηχανικά σύνολα. Η μόνη εταιρεία που έβγαλε μοτέρ 2.3l V5 για να το κρατήσει για 1,5 μόλις χρόνο στην παραγωγή. Τρομερή μεταπωλητική αξία αυτό το Golf! Αμ το άλλο? Αγοράζεις το 1.4 και βγαίνει το 1.4 FSI. Παίρνεις το 1.4 FSI βγαίνει το 1.4 ΤSI με κομπρέσσορα και τούρμπο στα 140. Παίρνεις το 1.4 TSI στα 140 και να 'σου το 1.4 GT με τα 170. Αγοράζεις το GT, το παίρνεις στο χέρι και πας στο απλό 1.6 FSI. Αυτό καταργείται και τη θέση του παίρνει το 1.4 με τα 122 και μόνο turbo. Εν τω μεταξύ το 170άρι καταργείται και παρουσιάζεται το 160άρι που -επιτέλους- είναι αξιόπιστο. Την ίδια ώρα η Seat βγάζει το Ibiza Cupra 1.4 στα 180. Τραβάς τα μαλλιά σου αλλά ησυχάζεις όταν μαθαίνεις πως υπάρχουν και χειρότερα: Κάποιοι εύσπευσαν ν' αγοράσουν το ατμοσφαιρικό 2.0 με τα 150. Και σε έκδοση 4Μotion. 30 χιλιάρικα με το κλειδί στο χέρι, δώρο η βέρα.
    ξεχασες και το "αξεχαστο" golf rabbit που ειχε και το κουνελακι... ουχαχαχαχαχα.
    Oσο για τα υπολοιπα θα συμφωνησω και θα συμπληρωσω το εξωφρενικα υψηλο κοστος συντηρησης (service),την τουλαχιστο τα τελευταια χρονια "εκπτωση" της ποιοτητας με συχνοτατες αστοχιες υλικων και βλαβες (βλεπε ηλ παραθυρα εως και σασμαν)
    Εν κατακλειδι προσωπικα πιστευω οτι πληρωνεις περισσοτερα απο οτι παιρνεις...

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP