Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 22

Θέμα: Νέο VW Golf το 2012!

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PATSIMINI Εμφάνιση μηνυμάτων
    δε ξερω τι εχετε ολο με το golf αλλα εγω ξερω το εξης...οκ καταλαβαινω δε θελετε golf και γκρινοιαζετε......παρτε το scirroco.....αλλα ουτε αυτο σας αρεσει....και να πω και κατι αλλο οι γερμανικες εταιρεις και περισσοτερο η VW kai Audi δεν κανουν τρομερες αλλαγες στα μοντελα σε θεματα σχεδιασης ωστε να κρατηθει η μεταπωληση σε καλα επιπεδα...επομενο ειναι τα μοντελα μεταξυ τους να μοιαζουν οπως και το MINΙ....αν δειτε οι ιαπωνες κανουν εντελως το αντιθετο....ναι μεν αξιπιστια αλλα οταν βγει το επομενο μοντελο τρεχεις να πεταξεις αυτο που εχεισ....συγχρονα παραδειγματα auris kai civic με τα προηγουμενα που δεν βλεπονται.....οι πρωτες προτασεις δεν αναφερονται σε κανεναν προσωπικα....
    Δεν είναι έτσι ακριβώς. Τι σχέση έχει σχεδιαστικά η Ε39 με την Ε60 ή την F10? Καμία απολύτως. Το ίδιο συμβαίνει και με το άλλο στρατόπεδο, εκείνο της M-B: Μελέτησε την εξέλιξη της C-Class από την 190Ε και μετά ή της Ε-Class από την εποχή της παλιάς 200άρας μέχρι σήμερα και θα δεις ότι το κάθε μοντέλο είναι η μέρα με τη νύχτα με το προηγούμενο.

    Αυτό συμβαίνει για τον απλούστατο λόγο ότι ο σχεδιασμός των αυτοκινήτων πολυτελείας γίνεται από καλοπληρωμένους σχεδιαστές (Bangle, Da Silva κλπ) ενώ τα πιο ευρείας κυκλοφορίας βασίζονται σε προτάσεις σχεδιαστικών ομάδων - υπαλλήλων της εταιρείας.

    Εν προκειμένω, το Golf I σχεδιάστηκε από τον Giugiaro (Italdesign), έφτασε στην απόλυτη ωρίμανση όταν παρουσιάστηκε το MkII κι έκτοτε κάθε γενιά είναι μια γκαστρωμένη παραφωνία με τεράστιους θόλους, μεγάλους προβόλους και αταίριαστα σχεδιαστικά στοιχεία (μπροστινά φανάρια Μκ3, πίσω φανάρια Μκ5, διπλές εξατμίσεις, diffusers, πλαστικά φρυδάκια και λαλάκια, κλπ).

    Αν η VW ήθελε να διατηρήσει την μεταπωλητική του αξία, θα μπορούσε να βελτιώσει την αξιοπιστία και το επίπεδο εξοπλισμού. Κυρίως όμως, θα μπορούσε να σταματήσει να κοροϊδεύει τους πελάτες της με τις εντελώς άκυρες εκδόσεις που βγάζει. Θυμίζω (EINAI ΟΛΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ, Googlάρετέ τα):

    - Εκδόσεις Anniversary κάθε τρεις και λίγο (GTI edition 20, 337, edition 25, E30).

    - Εκδόσεις πολύχρωμες, οι οποίες φέρουν και γελοία ονόματα: Harlequin, Europe, Avenue, Movie, Joker, Savoy, Special, Caribe, Black Line, Red Line, Edition blue, Wick Blau

    - Εκδόσεις που προμοτάρουν άλλες εταιρείες: Pirelli edition.

    - Εκδόσεις χωρίς νόημα: Speed edition, Cup, 90s, 10 million, Bistro, Carat, Champion, City, Eclipse, Edition One, Fire and Ice, Flair, Fun, Function, Genesis, Hit, Jubileo, Match, Limited (!), NinjaTanuki (!!), Plus Ultra (σαν τη σερβιέτα), Quadriga, Rabbit, Ryder, Sky, Special (ιδίως αυτή, πολύ σπέσιαλ), Tour

    - Εκδόσεις... στυλιστικές: Fahrenheit edition, Style (Karl Lagerfeld), Fashion, Etienne Aigner, Moda,

    - Eκδόσεις... μουσικές: Pink FLoyd, Rolling Stones, Bon Jovi.

    - Εκδόσεις γεωγραφικές: Manhattan edition, New Orleans edition, Wolfsburg edition, Berlin, Barcelona, Atlanta, Boston, Madison, Memphis, Pasadena, Silverstone.

    Σ' όλα αυτά βάλε και τα διάφορα μεταλλαγμένα Country, CrossGolf, Rallye, Variant, Vento, Jetta, Cabriolet, Caddy, κλπ.

    Το χειρότερο το άφησα για το τέλος: Αυτό που δε μπορώ με τίποτα να χωνέψω είναι η ξεφτίλα της VW με τα μηχανικά σύνολα. Η μόνη εταιρεία που έβγαλε μοτέρ 2.3l V5 για να το κρατήσει για 1,5 μόλις χρόνο στην παραγωγή. Τρομερή μεταπωλητική αξία αυτό το Golf! Αμ το άλλο? Αγοράζεις το 1.4 και βγαίνει το 1.4 FSI. Παίρνεις το 1.4 FSI βγαίνει το 1.4 ΤSI με κομπρέσσορα και τούρμπο στα 140. Παίρνεις το 1.4 TSI στα 140 και να 'σου το 1.4 GT με τα 170. Αγοράζεις το GT, το παίρνεις στο χέρι και πας στο απλό 1.6 FSI. Αυτό καταργείται και τη θέση του παίρνει το 1.4 με τα 122 και μόνο turbo. Εν τω μεταξύ το 170άρι καταργείται και παρουσιάζεται το 160άρι που -επιτέλους- είναι αξιόπιστο. Την ίδια ώρα η Seat βγάζει το Ibiza Cupra 1.4 στα 180. Τραβάς τα μαλλιά σου αλλά ησυχάζεις όταν μαθαίνεις πως υπάρχουν και χειρότερα: Κάποιοι εύσπευσαν ν' αγοράσουν το ατμοσφαιρικό 2.0 με τα 150. Και σε έκδοση 4Μotion. 30 χιλιάρικα με το κλειδί στο χέρι, δώρο η βέρα.

  2. The Following 4 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    A8hnaios (27-01-11), NickE60 (27-01-11), Nino (27-01-11), PANOS-E60 (27-01-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    19-04-10
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    175
    Thanked
    88
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν είναι έτσι ακριβώς. Τι σχέση έχει σχεδιαστικά η Ε39 με την Ε60 ή την F10? Καμία απολύτως. Το ίδιο συμβαίνει και με το άλλο στρατόπεδο, εκείνο της M-B: Μελέτησε την εξέλιξη της C-Class από την 190Ε και μετά ή της Ε-Class από την εποχή της παλιάς 200άρας μέχρι σήμερα και θα δεις ότι το κάθε μοντέλο είναι η μέρα με τη νύχτα με το προηγούμενο.

    Αυτό συμβαίνει για τον απλούστατο λόγο ότι ο σχεδιασμός των αυτοκινήτων πολυτελείας γίνεται από καλοπληρωμένους σχεδιαστές (Bangle, Da Silva κλπ) ενώ τα πιο ευρείας κυκλοφορίας βασίζονται σε προτάσεις σχεδιαστικών ομάδων - υπαλλήλων της εταιρείας.

    Εν προκειμένω, το Golf I σχεδιάστηκε από τον Giugiaro (Italdesign), έφτασε στην απόλυτη ωρίμανση όταν παρουσιάστηκε το MkII κι έκτοτε κάθε γενιά είναι μια γκαστρωμένη παραφωνία με τεράστιους θόλους, μεγάλους προβόλους και αταίριαστα σχεδιαστικά στοιχεία (μπροστινά φανάρια Μκ3, πίσω φανάρια Μκ5, διπλές εξατμίσεις, diffusers, πλαστικά φρυδάκια και λαλάκια, κλπ).

    Αν η VW ήθελε να διατηρήσει την μεταπωλητική του αξία, θα μπορούσε να βελτιώσει την αξιοπιστία και το επίπεδο εξοπλισμού. Κυρίως όμως, θα μπορούσε να σταματήσει να κοροϊδεύει τους πελάτες της με τις εντελώς άκυρες εκδόσεις που βγάζει. Θυμίζω (EINAI ΟΛΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ, Googlάρετέ τα):

    - Εκδόσεις Anniversary κάθε τρεις και λίγο (GTI edition 20, 337, edition 25, E30).

    - Εκδόσεις πολύχρωμες, οι οποίες φέρουν και γελοία ονόματα: Harlequin, Europe, Avenue, Movie, Joker, Savoy, Special, Caribe, Black Line, Red Line, Edition blue, Wick Blau

    - Εκδόσεις που προμοτάρουν άλλες εταιρείες: Pirelli edition.

    - Εκδόσεις χωρίς νόημα: Speed edition, Cup, 90s, 10 million, Bistro, Carat, Champion, City, Eclipse, Edition One, Fire and Ice, Flair, Fun, Function, Genesis, Hit, Jubileo, Match, Limited (!), NinjaTanuki (!!), Plus Ultra (σαν τη σερβιέτα), Quadriga, Rabbit, Ryder, Sky, Special (ιδίως αυτή, πολύ σπέσιαλ), Tour

    - Εκδόσεις... στυλιστικές: Fahrenheit edition, Style (Karl Lagerfeld), Fashion, Etienne Aigner, Moda,

    - Eκδόσεις... μουσικές: Pink FLoyd, Rolling Stones, Bon Jovi.

    - Εκδόσεις γεωγραφικές: Manhattan edition, New Orleans edition, Wolfsburg edition, Berlin, Barcelona, Atlanta, Boston, Madison, Memphis, Pasadena, Silverstone.

    Σ' όλα αυτά βάλε και τα διάφορα μεταλλαγμένα Country, CrossGolf, Rallye, Variant, Vento, Jetta, Cabriolet, Caddy, κλπ.

    Το χειρότερο το άφησα για το τέλος: Αυτό που δε μπορώ με τίποτα να χωνέψω είναι η ξεφτίλα της VW με τα μηχανικά σύνολα. Η μόνη εταιρεία που έβγαλε μοτέρ 2.3l V5 για να το κρατήσει για 1,5 μόλις χρόνο στην παραγωγή. Τρομερή μεταπωλητική αξία αυτό το Golf! Αμ το άλλο? Αγοράζεις το 1.4 και βγαίνει το 1.4 FSI. Παίρνεις το 1.4 FSI βγαίνει το 1.4 ΤSI με κομπρέσσορα και τούρμπο στα 140. Παίρνεις το 1.4 TSI στα 140 και να 'σου το 1.4 GT με τα 170. Αγοράζεις το GT, το παίρνεις στο χέρι και πας στο απλό 1.6 FSI. Αυτό καταργείται και τη θέση του παίρνει το 1.4 με τα 122 και μόνο turbo. Εν τω μεταξύ το 170άρι καταργείται και παρουσιάζεται το 160άρι που -επιτέλους- είναι αξιόπιστο. Την ίδια ώρα η Seat βγάζει το Ibiza Cupra 1.4 στα 180. Τραβάς τα μαλλιά σου αλλά ησυχάζεις όταν μαθαίνεις πως υπάρχουν και χειρότερα: Κάποιοι εύσπευσαν ν' αγοράσουν το ατμοσφαιρικό 2.0 με τα 150. Και σε έκδοση 4Μotion. 30 χιλιάρικα με το κλειδί στο χέρι, δώρο η βέρα.


  4. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν είναι έτσι ακριβώς. Τι σχέση έχει σχεδιαστικά η Ε39 με την Ε60 ή την F10? Καμία απολύτως. Το ίδιο συμβαίνει και με το άλλο στρατόπεδο, εκείνο της M-B: Μελέτησε την εξέλιξη της C-Class από την 190Ε και μετά ή της Ε-Class από την εποχή της παλιάς 200άρας μέχρι σήμερα και θα δεις ότι το κάθε μοντέλο είναι η μέρα με τη νύχτα με το προηγούμενο.

    Αυτό συμβαίνει για τον απλούστατο λόγο ότι ο σχεδιασμός των αυτοκινήτων πολυτελείας γίνεται από καλοπληρωμένους σχεδιαστές (Bangle, Da Silva κλπ) ενώ τα πιο ευρείας κυκλοφορίας βασίζονται σε προτάσεις σχεδιαστικών ομάδων - υπαλλήλων της εταιρείας.

    Εν προκειμένω, το Golf I σχεδιάστηκε από τον Giugiaro (Italdesign), έφτασε στην απόλυτη ωρίμανση όταν παρουσιάστηκε το MkII κι έκτοτε κάθε γενιά είναι μια γκαστρωμένη παραφωνία με τεράστιους θόλους, μεγάλους προβόλους και αταίριαστα σχεδιαστικά στοιχεία (μπροστινά φανάρια Μκ3, πίσω φανάρια Μκ5, διπλές εξατμίσεις, diffusers, πλαστικά φρυδάκια και λαλάκια, κλπ).

    Αν η VW ήθελε να διατηρήσει την μεταπωλητική του αξία, θα μπορούσε να βελτιώσει την αξιοπιστία και το επίπεδο εξοπλισμού. Κυρίως όμως, θα μπορούσε να σταματήσει να κοροϊδεύει τους πελάτες της με τις εντελώς άκυρες εκδόσεις που βγάζει. Θυμίζω (EINAI ΟΛΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ, Googlάρετέ τα):

    - Εκδόσεις Anniversary κάθε τρεις και λίγο (GTI edition 20, 337, edition 25, E30).

    - Εκδόσεις πολύχρωμες, οι οποίες φέρουν και γελοία ονόματα: Harlequin, Europe, Avenue, Movie, Joker, Savoy, Special, Caribe, Black Line, Red Line, Edition blue, Wick Blau

    - Εκδόσεις που προμοτάρουν άλλες εταιρείες: Pirelli edition.

    - Εκδόσεις χωρίς νόημα: Speed edition, Cup, 90s, 10 million, Bistro, Carat, Champion, City, Eclipse, Edition One, Fire and Ice, Flair, Fun, Function, Genesis, Hit, Jubileo, Match, Limited (!), NinjaTanuki (!!), Plus Ultra (σαν τη σερβιέτα), Quadriga, Rabbit, Ryder, Sky, Special (ιδίως αυτή, πολύ σπέσιαλ), Tour

    - Εκδόσεις... στυλιστικές: Fahrenheit edition, Style (Karl Lagerfeld), Fashion, Etienne Aigner, Moda,

    - Eκδόσεις... μουσικές: Pink FLoyd, Rolling Stones, Bon Jovi.

    - Εκδόσεις γεωγραφικές: Manhattan edition, New Orleans edition, Wolfsburg edition, Berlin, Barcelona, Atlanta, Boston, Madison, Memphis, Pasadena, Silverstone.

    Σ' όλα αυτά βάλε και τα διάφορα μεταλλαγμένα Country, CrossGolf, Rallye, Variant, Vento, Jetta, Cabriolet, Caddy, κλπ.

    Το χειρότερο το άφησα για το τέλος: Αυτό που δε μπορώ με τίποτα να χωνέψω είναι η ξεφτίλα της VW με τα μηχανικά σύνολα. Η μόνη εταιρεία που έβγαλε μοτέρ 2.3l V5 για να το κρατήσει για 1,5 μόλις χρόνο στην παραγωγή. Τρομερή μεταπωλητική αξία αυτό το Golf! Αμ το άλλο? Αγοράζεις το 1.4 και βγαίνει το 1.4 FSI. Παίρνεις το 1.4 FSI βγαίνει το 1.4 ΤSI με κομπρέσσορα και τούρμπο στα 140. Παίρνεις το 1.4 TSI στα 140 και να 'σου το 1.4 GT με τα 170. Αγοράζεις το GT, το παίρνεις στο χέρι και πας στο απλό 1.6 FSI. Αυτό καταργείται και τη θέση του παίρνει το 1.4 με τα 122 και μόνο turbo. Εν τω μεταξύ το 170άρι καταργείται και παρουσιάζεται το 160άρι που -επιτέλους- είναι αξιόπιστο. Την ίδια ώρα η Seat βγάζει το Ibiza Cupra 1.4 στα 180. Τραβάς τα μαλλιά σου αλλά ησυχάζεις όταν μαθαίνεις πως υπάρχουν και χειρότερα: Κάποιοι εύσπευσαν ν' αγοράσουν το ατμοσφαιρικό 2.0 με τα 150. Και σε έκδοση 4Μotion. 30 χιλιάρικα με το κλειδί στο χέρι, δώρο η βέρα.
    ξεχασες και το "αξεχαστο" golf rabbit που ειχε και το κουνελακι... ουχαχαχαχαχα.
    Oσο για τα υπολοιπα θα συμφωνησω και θα συμπληρωσω το εξωφρενικα υψηλο κοστος συντηρησης (service),την τουλαχιστο τα τελευταια χρονια "εκπτωση" της ποιοτητας με συχνοτατες αστοχιες υλικων και βλαβες (βλεπε ηλ παραθυρα εως και σασμαν)
    Εν κατακλειδι προσωπικα πιστευω οτι πληρωνεις περισσοτερα απο οτι παιρνεις...

  5. #4
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nino X3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ξεχασες και το "αξεχαστο" golf rabbit που ειχε και το κουνελακι... ουχαχαχαχαχα.
    Oσο για τα υπολοιπα θα συμφωνησω και θα συμπληρωσω το εξωφρενικα υψηλο κοστος συντηρησης (service),την τουλαχιστο τα τελευταια χρονια "εκπτωση" της ποιοτητας με συχνοτατες αστοχιες υλικων και βλαβες (βλεπε ηλ παραθυρα εως και σασμαν)
    Εν κατακλειδι προσωπικα πιστευω οτι πληρωνεις περισσοτερα απο οτι παιρνεις...
    Το κόστος συντήρησης ήταν δυσθεώρητο. Τα longlife III λάδια κόστιζαν 25 ευρώ το λίτρο (έξω τα έβρισκες από 16-20). Στην πρώτη αλλαγή λαδιών και φίλτρου πλήρωσα 180 ευρώ με εργασία. Όταν ρώτησα γιατί είναι τόσο ακριβά, ο τεχνικός σύμβουλος μου είπε πως επρόκειτο για λάδι ειδικών προδιαγραφών απευθυνόμενο σε κινητήρες υψηλών επιδόσεων. Του απάντησα πως η 911 του αδερφού μου, η οποία δεν είναι φτιαγμένη για ρομαντικές βόλτες σε καταπράσινα λιβάδια, αποδίδει 343 άλογα αλλά το λάδι της κοστίζει 9 ευρώ το λίτρο (Mobil 1). Μου είπε πως αυτή είναι η τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας.

    Την άλλη τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας την έμαθα αργότερα. Πήγα να το δώσω ανταλλαγή για το Tiquan 1.4 TSI και μου έδωσαν φιλική προσφορά 13.000 ευρώ για το Golf + τα υπόλοιπα μετρητοίς. Το Tiquan 1.4 Sportline έφτανε τα 36.000 με τα νέα τέλη ταξινόμισης και την αύξηση του ΦΠΑ. Τελικά πούλησα το GTI 19.000 σε ιδιώτη, είχα όμως εκνευριστεί τόσο από την εκτίμηση που έδειχναν στα ίδια τα αυτοκίνητα που πωλούσαν, που αποφάσισα ν' αλλάξω μάρκα. Κάπως έτσι βρήκα την 5άρα μου κι ήρθα εδώ, ρίχνοντας μαύρη πέτρα πίσω μου.

  6. The Following 2 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    A8hnaios (27-01-11), Nino (28-01-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP