Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 26

Θέμα: Φρένα σε M5

  1. #11
    Εγγραφή
    09-02-10
    Περιοχή
    Κόρινθος
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    49
    Thanked
    92
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου για τα σχόλιά σου! Σε γενικές γραμμές είμαι πολύ προσεκτικός στους ελληνικούς δρόμους λόγω της κατάστασής τους.. Ένα επιπλέον πρόβλημα είναι ότι πρέπει να προσέχω περισσότερο επειδή αν στραβώσει η ζάντα θα ακουμπήσει στην δαγκάνα και τότε θα σοβαρέψουν τα πράγματα

  2. The Following User Says Thank You to papadtuning For This Useful Post:

    aristent (22-01-11)

  3. #12
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.186
    Thanked
    10611
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 5555 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παρα πολυ καλη αναβαθμιση
    Θα ελεγα τα γραμματα να βαφτουν με τον κωδικο του χρωματος σου καρμπον σβαρτζ
    +1 και απο μενα σε αυτη τη προταση

  4. #13
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    απο την διαφημιστικη καρτα ..βλεπω πως εχεις συνεργειο! εχω λοιπον...μερικες ερωτησεις, πανω στο θεμα, μιας και δεν ειμαι γνωστης, του αντικειμενου φρενα! μηπως ειναι υπερβολικα τα 400μμ και τα δωδεκαπιστονα? μηπως τελικα στην προσπαθεια να εντυπωσιασουμε οπτικα..τελικα καταφερνουμε να χαλαζουμε την ισορροπια στο φρεναρισμα και στην ουσια να εχουμε καλυτερο φρεναρισμα μονο σε ευθεια με τελειο οδοστρωμα( πρακτικα αδυνατο στην ελλαδα)! μηπως το αbs ,θα βαραει υπερωριες..με αγνωστα αποτελεσματα? μηπως απο τον ελαχιστο εναπομειναντα χωρο...η ροη του αερα ..δεν επαρκει για την ψυξη των φρενων? μηπως τελικα ολα αυτα...ειναι απλος αυξηση του συνολικου βαρους του οχηματος και οχι πραγματικη βελτιωση, με δεδομενο πως εχεις επιπλεον 20αρες και εχεις χασει σε επιδοσεις , ανεση, πρακτικοτητα, και κοστος συντηρησης! αποψη μου ειναι πως για ολα υπαρχει ενα μετρο.!..φιλικα και χωρις ιχνος ειρωνειας....

  5. The Following 3 Users Say Thank You to paganis For This Useful Post:

    georggge46 (22-01-11), PANOS-E60 (22-01-11), z3 2.2 (22-01-11)

  6. #14
    Εγγραφή
    09-02-10
    Περιοχή
    Κόρινθος
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    49
    Thanked
    92
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    απο την διαφημιστικη καρτα ..βλεπω πως εχεις συνεργειο! εχω λοιπον...μερικες ερωτησεις, πανω στο θεμα, μιας και δεν ειμαι γνωστης, του αντικειμενου φρενα! μηπως ειναι υπερβολικα τα 400μμ και τα δωδεκαπιστονα? μηπως τελικα στην προσπαθεια να εντυπωσιασουμε οπτικα..τελικα καταφερνουμε να χαλαζουμε την ισορροπια στο φρεναρισμα και στην ουσια να εχουμε καλυτερο φρεναρισμα μονο σε ευθεια με τελειο οδοστρωμα( πρακτικα αδυνατο στην ελλαδα)! μηπως το αbs ,θα βαραει υπερωριες..με αγνωστα αποτελεσματα? μηπως απο τον ελαχιστο εναπομειναντα χωρο...η ροη του αερα ..δεν επαρκει για την ψυξη των φρενων? μηπως τελικα ολα αυτα...ειναι απλος αυξηση του συνολικου βαρους του οχηματος και οχι πραγματικη βελτιωση, με δεδομενο πως εχεις επιπλεον 20αρες και εχεις χασει σε επιδοσεις , ανεση, πρακτικοτητα, και κοστος συντηρησης! αποψη μου ειναι πως για ολα υπαρχει ενα μετρο.!..φιλικα και χωρις ιχνος ειρωνειας....
    Καταρχάς ευχαριστώ πολύ για τις απόψεις που παραθέτεις..!

    Αρχικά να σου πω ότι δεν έχω συνεργείο. Συμφωνώ ότι είναι υπερβολή, αλλά τα έβαλα για δύο λόγους, πρώτον γιατί μου αρέσουν οι υπερβολές
    (20άρες ζάντες, χαμήλωμα 8cm) και δεύτερον αυτά τα φρένα τα βρήκα μεταχειρισμένα σε τιμή καλύτερη από καινούργια 355mm που γι αυτό το αυτοκίνητο δε θα ήταν υπερβολή. Στην πράξη φάνηκε πως το αυτοκίνητο δεν αντιμετωπίζει κανένα απολύτως πρόβλημα ούτε με το φρενάρισμα, ούτε με την ροή του αέρα και την ψύξη τους. Όσον αφορά το βάρος που αναφέρεις..τα πράγματα έχουν ως εξής:

    Μ5 OEM δισκόπλακα βάρος 10,150kg
    Μ5 OEM δαγκάνα βάρος 7,200kg
    ----------
    17,350kg x2 = 35,700kg

    Tarox δισκόπλακα βάρος 10,040kg
    Tarox δαγκάνα βάρος 4,750kg
    Αποστάτης βάρος 900kg
    ---------
    15,690kg x2 = 31,380kg

    Διαφορά βάρους δηλαδή...4,320kg

    Το αυτοκίνητο δεν έχει χάσει ούτε σε επιδόσεις, ούτε σε πρακτικότητα και σε αυτό συμβάλλει η επιλογή της ανάρτησης KW Var III. Για του λόγου το αληθές, το αμάξι με τις 20άρες..έκανε αυτό το πάτημα..



    Και όσον αφορά το κόστος συντήρησης, ok μπορεί να είναι πιο ακριβή μία 4άδα ελαστικών συγκριτικά, όμως στα φρένα, εντελώς πρακτικά αν το δούμε, όταν φρενάρει καλύτερα λόγω μεγαλύτερης δισκόπλακας και δαγκάνας, υπάρχει μικρότερη φθορά άρα και λιγότερο συχνή αλλαγή σε τακάκια..

    Και πάλι σε ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σου!
    Όλα τα σχόλια, θετικά ή αρνητικά είναι ευπρόσδεκτα, και δεν τίθεται θέμα ειρωνίας, όλοι μια παρέα είμαστε, και ανταλλάσουμε απόψεις και εμπειρίες!

  7. The Following 5 Users Say Thank You to papadtuning For This Useful Post:

    alexm (22-01-11), aristent (22-01-11), manos///3 (23-01-11), NickE60 (23-01-11), PANOS-E60 (22-01-11)

  8. #15
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    το ουσιαστικό πρόβλημα με την αλλαγή ΜΟΝΟ των μπροστινών φρένων, είναι πως
    χαλάει η εργοστασιακή κατανομή του φρεναρίσματος...υπάρχει περίπτωση δλδ, το
    αμάξι σε γρήγορη οδήγηση σε στριφτερή διαδρομή, να ελευθερώνει τον κώλο του
    πολύ εύκολα...ειδικά εν αν τα φρένα είναι τόσο μεγάλα σε σχέση με τα μανίσια, το
    φαινόμενο είναι πιο εμφανές...γνώμη μου είναι πως θα έπρεπε όλοι όσοι αλλάζουν
    μπροστινά φρένα, θα πρέπει να αλλάζουν τουλάχιστο και τις πίσω δαγκάνες, αν όχι
    κομπλέ όλο το σύστημα, έτσι ώστε να μπορούν να αντισταθμίζουν την δύναμη του
    φρεναρίσματος και απο μπροστά και απο πίσω...
    κατά τα άλλα, είναι τέρατα τα συγκεκριμένα, και πολύ καλής μάρκας...ταρόξ = εγγύηση.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  9. The Following 3 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    manos///3 (23-01-11), nikos1400 (23-01-11), papadtuning (22-01-11)

  10. #16
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    379
    Thanked
    284
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο papadtuning Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μετά από πολύ ψάξιμο, κατάφερα να βρω τα κατάληλα φρένα για το αυτοκίνητό μου. Είναι γνωστό πως τα M αντιμετωπίζουν ένα "θεματάκι" με τα φρένα τους.

    Τα φρένα είναι μεταχειρισμένα και είναι σε άριστη κατάσταση, γι' αυτό και έγινε άλλωστε αυτή η αγορά. Τα φρένα είναι της γνωστής εταιρείας Tarox και η διάστασή τους είναι 400mm και έχουν πάχος 32mm, είναι 12πίστονα και παρόλο που οι ζάντες του αυτοκινήτου είναι μεγάλες (20") και λογικά θα έπρεπε να χωρέσουν εύκολα, δυσκολεύτηκα στην τοποθέτησή τους και χρειάστηκε να απευθυνθώ σε μηχανουργείο. Οι δαγκάνες αρχικά ήταν γκρι και τις έβαψα κόκκινες όπως θα δείτε, δεν έβαλα όμως τα αυτοκόλλητα με το logo της εταιρείας, κάτι για το οποίο θα ήθελα και την γνώμη σας, μιας και είμαι σε δίλημμα. Να βάλω αυτοκόλλητα και αν ναι τι χρώμα? Με ενδιαφέρει πολύ η γνώμη σας και για την αγορά και για το logo.

    Σας παραθέτω μερικές "πρόχειρες" φωτογραφίες.. Σύντομα νέο υλικό













    μαυρα αυτοκολλητα..τεριαζουν χαρτι με το χρωμα του αυτοκινητου..
    θα ερθω απο το μαγαζι να τα χαζεψω απο κοντα..
    το πες και το κανες!!τρελαμενε....

  11. The Following User Says Thank You to z3outofmind For This Useful Post:

    papadtuning (22-01-11)

  12. #17
    Εγγραφή
    20-01-10
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    446
    Thanked
    432
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καλοριζικα

  13. The Following User Says Thank You to GM6 For This Useful Post:

    papadtuning (22-01-11)

  14. #18
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    2.701
    Thanked
    3257
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καλοριζικες οι φρεναρες.
    Θα προτεινα τα γραμματα να γινουν μαυρα.απλα και ομορφα.

    Πως μπορεις με τις 20αρες??? Και απο οτι βλεπω ειναι και πιτα κατω το 5αρι!
    Οδηγεις μονο σε παρκε??? Απιστευτο !!!
    "ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)

  15. #19
    Εγγραφή
    09-02-10
    Περιοχή
    Κόρινθος
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    49
    Thanked
    92
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο z3 2.2 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλοριζικες οι φρεναρες.
    Θα προτεινα τα γραμματα να γινουν μαυρα.απλα και ομορφα.

    Πως μπορεις με τις 20αρες??? Και απο οτι βλεπω ειναι και πιτα κατω το 5αρι!
    Οδηγεις μονο σε παρκε??? Απιστευτο !!!
    Σ' ευχαριστω φιλε
    Σε δρομους που ξερω κανενα προβλημα. Σε αγνωστες διαδρομες ειμαι περισσοτερο προσεκτικος και ολα οk μεχρι τωρα

  16. #20
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    2.701
    Thanked
    3257
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αμα το χαιρεσαι εσυ εμας δε μας πεφτει λογος!
    απλα μου κανει πολυ εντυπωση πως το παλευεις το θεμα!
    εγω δε θα μπορουσα να το ευχαριστηθω ετσι το αυτοκινητο.
    εχεις σκεφτει να βαλεις μικροτερες ζαντες?
    θα μου πεις "τωρα που εβαλα τις φρεναρες!!!" χαχαχα!!

    οτι λεω ειναι εντελως καλοπροεραιτο και με πολυ φιλικη διαθεση,μιας και δεν γνωριζομαστε και το παρεις στραβα
    "ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP