Σελίδα 8 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 6789 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 71 έως 80 από 90

Θέμα: Μετατροπής απορίες

  1. #71
    Εγγραφή
    01-01-10
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    378
    Thanked
    359
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dimitris E34 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και σου λέω δεν το δηλώνεις, αλλά πέφτεις σε έναν δύστροπο και σου ανοίγει το καπώ, μετά τι του λές.....? Άντε αυτό γίνεται μέσα στον μήνα οκ δεν πρόλαβα, αν περάσει καιρός όμως??
    Ελάτε ρε παιδιά, σε πόσους και πόσες φορές στη ζωή σας σας έχει συμβεί κάτι τέτοιο; Και να το ανοίξουν ακόμα, ξέρουν τι βλέπουν; Αν το αυτοκίνητο δεν είναι βαρέως καγκουριασμένο και αν η οδήγησή σου την ώρα που σε σταματήσουν δεν είναι προκλητική (πάντες κλπ) δε νομίζω οτι υπάρχει πιθανότητα να σε πάρουν πρέφα.

  2. #72
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το ελαφρωμα του βολαν ειναι ο πιο ευκολος και διαδεδομενος τροπος για να αυξησεις την ευστροφια του μοτερ. Το γιατι αλλα μοτερ στροφαρουν γρηγορα και αλλα αργα εχει να κανει με την συνολικη αρχιτεκτονικη του μοτερ και των κινουμενων μερων του. Γενικος κανονας ειναι οτι οσο μικροτερες κινουμενες μαζες εχουμε , τοσο πιο ευστροφο ειναι το μοτερ
    Ισως και τα πιο υπερτετραγωνα μοτερ να εχουν μια ταση για ευστροφια σε σχεση με τα λιγοτερο υπερτετραγωνα η με κανενα υποτετραγωνο. Ε?

    Μετα ειναι και η προπορεια αναφλεξης στη μεση νομιζω...

  3. #73
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Salonica . . .
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    4.592
    Thanked
    5586
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dimitris E34 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλή πληροφορία και αυτή.....
    Χρήστο τουλάχιστον άξιζε ή πχ κάθε μήνα κατέβαζε καπάκι?
    To εκανε μια φορα και δεν το ξανα αγγιξε πιστεψε με . . .

    Προβλημα κανενα . . .

    Αλλα οπως και καθε turbo ηθελε ιδιαιτερη προχοση στο ζεσταμα

    συχνες αλλαγες λαδια . . .

    Τα γνωστα . . .

  4. #74

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ισως και τα πιο υπερτετραγωνα μοτερ να εχουν μια ταση για ευστροφια σε σχεση με τα λιγοτερο υπερτετραγωνα η με κανενα υποτετραγωνο. Ε?

    Μετα ειναι και η προπορεια αναφλεξης στη μεση νομιζω...
    Έχεις δίκιο για τα υπερτετραγωνα ... Δηλαδή έτσι είχε δείξει η μέχρι τότε εξέλιξη ... Κυρίως από τις μοτο .
    Αλλά λέω μέχρι τότε γιατί εμφανίστηκε ο υποτετραγωνος s54 και σαν να μην έφτανε αυτό ήταν εξακυλινδρος και σε σειρά

  5. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    ghost-rider (19-01-11)

  6. #75
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ερώτηση:

    Μπορώ να επιλέξω ότι κινητήρα θέλω χωρίς να χρειαστεί κοπτική/ραπτική στις βάσεις?
    Εννοώ Ε30, Ε36 και πάει λέγοντας ή αποκλειστικά απο Ε34?

    Επίσης το ίδιο και για σασμάν.... Αν θα επιλέξω σασμάν απο 25άρι μοτέρ και τελικά βάλω 2λιτρο θα έχω πρόβλημα? Νομίζω οτι θα αλλάξει το βήμα απλά αλλά δεν ξέρω 100%

    Διαφορικό αρχικά θα αφήσω το μαμά, δεν νομίζω να βγάλει βλάβη, άλλωστε δεν θα πάω με την μία σε μοτέρ >300HP

  7. #76
    Εγγραφή
    20-09-10
    Περιοχή
    5-ELH
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    100
    Thanked
    29
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Πωπω πως το είχα χάσει αυτό το θεματάκι?

    Λοιπόν για εμένα οι λύσεις που αξίζουν είναι :

    1. βάζεις ένα 2,5 ή 2,8 Μ50-52 και καθάρισες
    2. ή κρατάς το 4κυλινδρο που έχεις και με μια ωραία ανακατασκευή το κάνεις πένα και turbo μαζί.



  8. #77
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μπάμπη εσύ τι μοτέρ φοράς στο εργαλείο που είναι τουρμπάτο?

  9. #78
    Εγγραφή
    20-09-10
    Περιοχή
    5-ELH
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    100
    Thanked
    29
    Rides
    0

  10. #79
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μάλιστα! Σκυλί μοτέρ φαντάζομαι!

    Εγώ να τον τουρμπίσω τον 1800 αλλά τον φοβάμαι φίλε...
    Για αυτό λέω για 2λιτρο 6cyl.

  11. #80
    Εγγραφή
    26-02-11
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    38
    Thanked
    15
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dimitris E34 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μάλιστα! Σκυλί μοτέρ φαντάζομαι!

    Εγώ να τον τουρμπίσω τον 1800 αλλά τον φοβάμαι φίλε...
    Για αυτό λέω για 2λιτρο 6cyl.
    Αν θες να φτασεις απροβληματιστα στα 150-160 αλογα ενας κινητηρας απο 318is
    ειναι οτι πρεπει μην βαλεις 6κλνδρο διλιτρο παρα μονο 25αρι η 28αρι ....αν παλι θες πιο πολυ δυναμη τουρμπισε το δικο σου με ενα λαιτ τουρμπο για αρχη (η κανε πρωτα γενικη επισκευη ) ,,απλα πραγματα..να θυμασαι ομως οτι τουρμπο σημαινει μεγαλη καταναλωση,αξιοπιστια που δεν εχει σχεση με ενα μαμα ατμοσφαιρικο και φθορες σε μεταδοση φρενα ψαλιδια ημιαξονια λαστιχα κλπ λογω μεγαλης ροπης....Αν ημουν στη θεση σου θα αλλαζα κινητηρα με 28αρι αν ηθελα πολλα αλογα η αν ηθελα λιγοτερα με ις....Το τουρμπο εχει πολυ φαν αλλα αν εισαι ασχετος με μηχανολογικα και δεν εχεις ορεξη να ασχοληθεις φουλ ταιμ θα εισαι θυμα του μηχανικου που θα στα μασησει τρελλα ..κριση εχουμε φιλα τον..πισινο σου μην μπλεκεις!!Στην τελικη αν θες τουρμπο παρε ενα μεταχειρο αουντι α4 με 8 χιλιαρικα να κανεις την πλακα σου που ειναι μαμα τουρμπο και εχει ετοιμες λυσεις βελτιωσης ...

Σελίδα 8 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 6789 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP