Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nino X3 Εμφάνιση μηνυμάτων
αν εξαιρεσεις τα γραφικα και τα "καλυτερα" αυτοκινητα... το gt4 ηταν και θα παραμεινει καλυτερο,με πιο πολλα events, με κερδισμενα αυτοκινητα πολυ καλυτερα και στα εδινε τη στιγμη που τελειωνες τον αγωνα.
Στο gt5 πρεπει να βγεις και να πας στο gt για να δεις τι κερδισες και η πιο μακακια δεν ξανακερδιζεις το ιδιο αμαξι στο ιδιο event αν το ξαναπαιξεις απο την αρχη, ετσι δεν μπορεις να πουλησεις και να εχεις χρηματα για μπαξιματα.
Σαφης προσανατολισμος στα σχιστοματικα αυτοκινητα ενω to χειροτερο που οδηγησα το merc amg στα "ειδικα".
Στα διαφορα της a spec με οσο πιο φτιαγμενο αμαξι "μπαινεις" τοσο πιο δυνατοι γινονται οι αντιπαλοι.
Για αυτο καλυτερα σε καποια που το αμαξι ειναι οριακο να μη το "τσιγκλατε" αλλα να μειωνεται το βαρος.
Θωμα καμια συμβουλη για τη γωνια camper στις αναρτησεις θα μας δωσεις?
online δεν εχω δοκιμασει ακομα αλλα συντομα θα γινει, αν με δειτε το nick ειναι constantine στο ονομα του γιου μου!
για πιο αμάξι???
πάντως καλή πίστα για να σετάρει κανείς αυτοκίνητο, είναι η σουζούκα.
τα έχει όλα...και πέταλα, και ανοιχτές, και μπασίματα με πολά, και γενικά
δεν είναι και πολύ μεγάλη...αυτά που εγώ έχω σεταρισμένα καλά για τα
δικά μου γούστα είναι...
1)F430 SCUDERIA (full upgraded)
2)VEYRON (full upgraded)
3)E92 ///M3 (full upgraded)
4)GALARDO (full upgraded)
5)E46 ///M3, ///M3 CSL (stock μόνο με αναρτήσεις).
αυτά είναι τα αμάξια που έχω πραγματικά ασχοληθεί με το setup τους.
αυτό που λέω για την σουζούκα, ισχύει. τα αμάξια με μια μικρή αλλαγή
στην μετάδοση στο τελικό βήμα, πάνε πολύ καλά και στο ρινγκ...για
όποια απο τα παραπάνω ενδιαφέρεται κανείς πείτε μου να ποστάρω το
setup που έχω.