-
Να διευκρινίσουμε κάποια σημεία?
Ψαλίδια τόσο μπροστά όσο και πίσω αποκαλούμε τους εγκάρσιους βραχίονες, σωστά? Οπότε στα 80,000km που λες φίλε m-power_01 ποια από όλα τα ψαλίδια ίσως χρειαστεί να αλλάξει κάποιος?
Eπίσης, ως uniballs αναφερόμαστε να φανταστώ στα parts 14 και 6 του σχ. 1? Αυτά δεν μπορούν να αλλαχτούν και θέλει αλλαγή όλος ο βραχίονας (διότι είναι αλουμίνιο και δεν ξεπρεσάρει κλπ..)?
Τα parts Νο 2 και 3 στο πρώτο σχήμα, τα οποία δεν προσφέρονται από την Powerflex χρειάζονται αλλαγή? Απ ότι έχω καταλάβει είναι λιγότερο ευάλωτα σε σχέση με τα υπόλοια σινεμπλόκ, σωστά?
Επίσης, τα ντιζάκια ποια είναι και πού φαίνονται στα σχήματα?
Thanx!
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]

-
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP