
Αρχικό μήνυμα απο
m-power_01
ΟΠως τα ειπαν τα παιδια πιο πανω...
Συμπληρωματικα θα πω πως
Τα μπροστινα ειναι πολυ ευκολο να το καταλαβεις ποτε τζογαραν ,περα απο την ασταθεια που αποκτα το αμαξι στην καθε ανωμαλια του οδοστρωματος, αν κλεισεις παραθυρα και μουσικη του γκλουκου γκλουκου παει συννεφο.
Τα uniball δεν αλλαζουν γιατι το ψαλιδι ειναι αλουμινιο και αν πας να το ξεπρεσαρεις-πρεσαρεις ξεχειλωνει και κανεις μια τρυπα στο νερο.
Στις φθορες ξεχασαμε να αναφερουμε τα ζαμφορακια ή ντιζακια τα οποια την ακουν και πρωτα...
Ενδεικτικα θα πω χιλιομετρα φθορας για Ελλαδα.
45κ για ντιζακια
60κ για σινεμπλοκ
80κ για ψαλιδια
είπαμε ενδεικτικα...απο εκει και μετα κοιταμε για νορμαλ χρηση.
Για πισω τα σινεμπλοκ αντεχουν περισσοτερο ,ειδικα σε αυτοκινητο που δεν πλακωνεται στις στροφες.Ο μη υποψιασμενος ειναι πιο δυσκολο να τα καταλαβει στην οδηγηση.Με εναν τυπικο ελεγχο σε αναβατοριο ειστε οκ.Οταν παραγινει το χαλι τους ειναι ευκολο να φανει γιατι ''καθαριζουν'' τις χουφτες- φωλιες που εδραζονται.
Ενδεικτικα χλμ 80κ.
Τα powerflex τα θεωρω πολυ καλη αναβαθμιση.Ειδικα πισω γινεται χωρις καμια θυσια. Μπροστα ανεφερε ο Αλεξ οτι ζοριζουμε αλλα μερη πολυ σωστα.
Κοστος αγορας στην Ελλαδα περιπου 80-90 μπροστα 60-70 πισω.
Για ζαμφορ δεν γνωριζω γιατι οι αφτερ μαρκετ εχουν δικα τους πολυουρεθανης.
Στα μπροστινα η εργασια θα ειναι παραπανω απο οτι με τα μαμα.
Τελος ειμαι αντιθετος στην τοποθετηση των σκληρων σινεμπλοκ στην πισω γεφυρα.
Ολοι γνωριζουμε την ευαισθησια του συγκεκριμενου αυτοκινητου στο σημειο αυτο.
Αν μιλαμε για ενα αυτοκινητο βολτας, μην παιζουμε με την τυχη μας.
Παραδειγμα για να καταλαβουμε...Αν τρεχω σε ενα γηπεδο μπασκετ στο παρκε με αθλητικα και αν τρεχω με τακουνια...κανω την ιδια ζημια στο παρκε??? οχι.