Ανοίγω το θέμα αυτό για να μάθουμε - διευκρινίσουμε κάποια πράγματα γι αυτά τα τόσο σημαντικά αναλώσιμα των αυτοκινήτων μας.
Στο παρακάτω σχεδιάγραμμα φαίνονται τα μέρη της πίσω ανάρτησης του Μ3.
Τα μέρη της βάσης του πίσω άξονα:
Η μπροστά ανάρτηση:
Στα παραπάνω πρέπει να συμπεριλάβουμε και τα σινεμπλόκ των αντιστρεπτικών εμπρός και πίσω.
Ερωτήσεις:
1. Ποιές "λαστιχένιες βάσεις" πρέπει να επιθεωρούνται και να αλλάζονται και στα πόσα χλμ (για αυτοκίνητο με χρήση δρόμου);
2. Ποια είναι τα σινεμπλόκ εκείνα που δέχονται τις μεγαλύτερες πιέσεις και είναι πιο επιρρεπή στη φθορά;
3. Τι είδους σινεμπλόκ (μαμά ή π.χ. powerflex) είναι καλύτερα για χρήση δρόμου;
4. Ποιες είναι οι ενδείξεις ότι χρειαζόμαστε αλλαγή σινεμπλόκ;
5. Στο πρώτο σχήμα οι σφαιρικές αρθρώσεις (Parts no 2 και 3) χρειάζονται αλλαγή και πότε; Το ίδιο και για το Part No 8 του δεύτερου σχήματος.
6. Ισχύει ότι τα σινεμπλόκ της βάσης του διαφορικού (σχήμα 2) επιρρεάζουν το γνωστό άνοιγμα του υποπλαισίου του Μ3?
7. Γιατί μαζί με τα εμπρός σινεμπλόκ καποιοι αλλάζουν και ψαλίδιά;
Βασικά εγώ από όλα τα παραπάνω σινεμπλόκ έχω αλλάξει στα 80,000χλμ αυτά στους υστερούντες βραχίονες της πίσω ανάρτησης (σχήμα 1, part 4) με το μαμά ανταλλακτικό μιάς και είχαν ψηλοανοίξει.
Θα ήθελα να μάθω τι αλλαγές σινεμπλόκ έχετε κάνει εσείς στα αυτοκίνητά σας και στα πόσα χλμ, ποιές ήταν οι ενδείξεις για την αλλαγή; Ουσιαστικό πρόβλημα στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου ή ο γνωστός κάλλος που έχουμε κάποιοι στον εγκέφαλο και ποτέ δεν ηρεμούμε με το Μ3;![]()
Thanks Guys!!!![]()