Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 31

Θέμα: Σινεμπλόκ σε Μ3 Ε46

  1. #1
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή Σινεμπλόκ σε Μ3 Ε46

    Ανοίγω το θέμα αυτό για να μάθουμε - διευκρινίσουμε κάποια πράγματα γι αυτά τα τόσο σημαντικά αναλώσιμα των αυτοκινήτων μας.

    Στο παρακάτω σχεδιάγραμμα φαίνονται τα μέρη της πίσω ανάρτησης του Μ3.



    Τα μέρη της βάσης του πίσω άξονα:



    Η μπροστά ανάρτηση:



    Στα παραπάνω πρέπει να συμπεριλάβουμε και τα σινεμπλόκ των αντιστρεπτικών εμπρός και πίσω.


    Ερωτήσεις:

    1. Ποιές "λαστιχένιες βάσεις" πρέπει να επιθεωρούνται και να αλλάζονται και στα πόσα χλμ (για αυτοκίνητο με χρήση δρόμου);

    2. Ποια είναι τα σινεμπλόκ εκείνα που δέχονται τις μεγαλύτερες πιέσεις και είναι πιο επιρρεπή στη φθορά;

    3. Τι είδους σινεμπλόκ (μαμά ή π.χ. powerflex) είναι καλύτερα για χρήση δρόμου;

    4. Ποιες είναι οι ενδείξεις ότι χρειαζόμαστε αλλαγή σινεμπλόκ;

    5. Στο πρώτο σχήμα οι σφαιρικές αρθρώσεις (Parts no 2 και 3) χρειάζονται αλλαγή και πότε; Το ίδιο και για το Part No 8 του δεύτερου σχήματος.

    6. Ισχύει ότι τα σινεμπλόκ της βάσης του διαφορικού (σχήμα 2) επιρρεάζουν το γνωστό άνοιγμα του υποπλαισίου του Μ3?

    7. Γιατί μαζί με τα εμπρός σινεμπλόκ καποιοι αλλάζουν και ψαλίδιά;

    Βασικά εγώ από όλα τα παραπάνω σινεμπλόκ έχω αλλάξει στα 80,000χλμ αυτά στους υστερούντες βραχίονες της πίσω ανάρτησης (σχήμα 1, part 4) με το μαμά ανταλλακτικό μιάς και είχαν ψηλοανοίξει.

    Θα ήθελα να μάθω τι αλλαγές σινεμπλόκ έχετε κάνει εσείς στα αυτοκίνητά σας και στα πόσα χλμ, ποιές ήταν οι ενδείξεις για την αλλαγή; Ουσιαστικό πρόβλημα στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου ή ο γνωστός κάλλος που έχουμε κάποιοι στον εγκέφαλο και ποτέ δεν ηρεμούμε με το Μ3;

    Thanks Guys!!!
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  2. The Following 6 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    chief (10-01-11), gnx (12-01-11), nikos1400 (07-05-11), Panos 316T (11-05-11), Specialized (10-01-11), steliosm46 (24-10-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    νομιζω τα μονο που αλαζεις ειναι στα ψαλιδια

  4. #3
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Arrow

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ερωτήσεις:

    1. Ποιές "λαστιχένιες βάσεις" πρέπει να επιθεωρούνται και να αλλάζονται και στα πόσα χλμ (για αυτοκίνητο με χρήση δρόμου);
    Όλα τα συνεμπλόκ (καουτσούκ και uniball) πρέπει να ελέγχονται και να αλλάζονται όταν έχουν κενό.
    Τα χλμ. είναι σχετικά...με τη χρήση, την ποιότητα του οδοστρώματος κτλ.
    Δεν είναι στάνταρντ

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    2. Ποια είναι τα σινεμπλόκ εκείνα που δέχονται τις μεγαλύτερες πιέσεις και είναι πιο επιρρεπή στη φθορά;
    Τα πιο επιρρεπή είναι το 4 από το πρώτο διάγραμμα και το 7 από το δεύτερο διάγραμμα.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων

    3. Τι είδους σινεμπλόκ (μαμά ή π.χ. powerflex) είναι καλύτερα για χρήση δρόμου;
    Τα μαμά είναι καλύτερα για χρήση δρόμου.
    Ελάχιστος θόρυβος καθώς και λιγότερο stress στην ανάρτηση (uniball ψαλιδιών κ.ο.κ.)

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    4. Ποιες είναι οι ενδείξεις ότι χρειαζόμαστε αλλαγή σινεμπλόκ;
    Το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται περίεργα στην ευθεία [ το τιμόνι μια κοιτάει στην ευθεία και μια λίγο δεξιά ή αριστερά / είναι ασταθές σαν να μην έχεις αέρα στα ελαστικά ].
    Τα λάστιχα τρώγονται στραβά σε μερικές περιπτώσεις (άν έχει χαλάσει η σύγκλιση ή η κάμπερ).


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    5. Στο πρώτο σχήμα οι σφαιρικές αρθρώσεις (Parts no 2 και 3) χρειάζονται αλλαγή και πότε; Το ίδιο και για το Part No 8 του δεύτερου σχήματος.
    Βεβαίως χρειάζονται αλλαγή όταν χαλάσουν (κάνουν κενό και "παίζουν").
    Ένας λόγος που πληρώνετε παραπάνω σε μια αντιπροσωπεία είναι γιατί στο service ελέγχουν όλα τα συνεμπλόκ και ψαλίδια του αυτοκινήτου σας.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    6. Ισχύει ότι τα σινεμπλόκ της βάσης του διαφορικού (σχήμα 2) επιρρεάζουν το γνωστό άνοιγμα του υποπλαισίου του Μ3?
    Το χέρι στην καρδιά δεν το βάζω, αλλά δύσκολο μου ακούγεται.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    7. Γιατί μαζί με τα εμπρός σινεμπλόκ καποιοι αλλάζουν και ψαλίδιά;
    Γιατί τα ψαλίδια έχουν 2 uniball (μπίλιες) τα οποία αποκτούν κενό.
    Σε τέτοια περίπτωση πετάς το ψαλίδι και βάζεις καινούργιο.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βασικά εγώ από όλα τα παραπάνω σινεμπλόκ έχω αλλάξει στα 80,000χλμ αυτά στους υστερούντες βραχίονες της πίσω ανάρτησης (σχήμα 1, part 4) με το μαμά ανταλλακτικό μιάς και είχαν ψηλοανοίξει.

    Θα ήθελα να μάθω τι αλλαγές σινεμπλόκ έχετε κάνει εσείς στα αυτοκίνητά σας και στα πόσα χλμ, ποιές ήταν οι ενδείξεις για την αλλαγή; Ουσιαστικό πρόβλημα στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου ή ο γνωστός κάλλος που έχουμε κάποιοι στον εγκέφαλο και ποτέ δεν ηρεμούμε με το Μ3;

    Thanks Guys!!!
    Εγώ είχα σοβαρό θέμα με τα πίσω συνεμπλόκ = ανταλλακτικό 4 διάγραμμα 1.
    Όταν αγόρασα το αυτοκίνητο το πίσω μέρος δεν ήταν σταθερό, μάλιστα έπλεε... Το τιμόνι δεν άκουγε καλά.
    Εγώ την ψιλιάστικα... 3 αντιπροσωπείες bmw μετά (πήγα για ευθυγράμμιση και το πρώτο πράγμα που τους ζητούσα ήταν ελέγξτε τα συνεμπλόκ και αυτοί λέγανε είναι όλα άριστα )... τελικά κατέβηκα ελλάδα και βάζω το αυτοκίνητο να το κάνω ευθυγράμμιση με τον πατέρα μου.
    Ότι ήθελε έλεγε η ευθυγράμμιση, κοιτάμε από κάτω (φακό και κουνάμε ψαλίδι) ... είχα πάρει τα συνεμπλόκ στην μασχάλη.
    Επέστρεψα Ελβετία και τα άλλαξα μόνος μου έβαλα powerflex και είδα την υγεία μου.
    Σημείωση : σε Μ3 που πιέζεται αυτά τα συνεμπλόκ τα παίζουν κάθε 15-20 χιλ. χλμ.

    Τα εμπρός συνεμπλόκ (έχω πάρει powerflex και θέλω να τα αλλάξω) είναι οκ και όλα τα άλλα.

    Βέβαια άλλαξα των αντιστρεπτικών με powerflex μιας και τα εργοστασιακά είχαν κουραστεί (πάλι μόνος, δεν εμπιστεύομαι ΚΑΝΕΝΑΝ).
    Αυτό λοιπόν είναι μια καλή επένδυση μιας και με τα powerflex στις αντιστρεπτικές... δουλεύουν πιο καλά και έχεις λιγότερες κλίσεις.
    Είναι μια καλή αλλαγούλα μικρού κόστους, πρωτού κάποιος ξοδέψει χρήμματα για ανάρτηση.

  5. The Following 15 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    aris (11-01-11), bill_m3 (10-01-11), chief (10-01-11), EVERGET (10-01-11), gnx (12-01-11), m-power_01 (11-01-11), manos///3 (11-01-11), Monsta (11-01-11), NickE60 (22-01-11), Panos 316T (24-10-12), Specialized (10-01-11), steliosm46 (24-10-12), SuperSonic (11-01-11), Thomelef (11-01-11), Vassilis ///M (04-01-15)

  6. #4
    Εγγραφή
    20-05-10
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    1.586
    Thanked
    2083
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το παχος των σινεμπλοκ τι ρολο παιζει???Ξερει κανεις καποιο site με λογικες τιμες για Powerflex??

  7. #5
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Lambros46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το παχος των σινεμπλοκ τι ρολο παιζει???Ξερει κανεις καποιο site με λογικες τιμες για Powerflex??
    Μιλάς για πάχος των συνεμπλόκ των αντιστρεπτικών λογικά...
    Εξαρτάται τι πάχος είναι οι αντιστρεπτικές σου, οπότε ανάλογα παίρνεις και συνεμπλόκ αντιστρεπτικών με αντίστοιχη "τρύπα".

    Εγώ τα δικά μου τα πήρα από ebay αγγλίας.

  8. The Following 2 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    Lambros46 (10-01-11), m-power_01 (11-01-11)

  9. #6
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Αλλαξα πολυ προσφατα τα πισω σινεμπλοκ.
    Αν και εχω λιγα χλμ , η χρηση στη πιστα μειωσε τη κυκλο ζωης τους.
    Το πισω αριστερο ξεψυχησε με ενα δυνατο ''γκαπ'' σε μια γρηγορη δεξια...

    Οι συνεπειες φθαρμενων ειναι αυτες που ακριβως που προανεφερε ο Αλεξης.
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  10. The Following User Says Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    m-power_01 (11-01-11)

  11. #7

    Προεπιλογή

    ΟΠως τα ειπαν τα παιδια πιο πανω...
    Συμπληρωματικα θα πω πως
    Τα μπροστινα ειναι πολυ ευκολο να το καταλαβεις ποτε τζογαραν ,περα απο την ασταθεια που αποκτα το αμαξι στην καθε ανωμαλια του οδοστρωματος, αν κλεισεις παραθυρα και μουσικη του γκλουκου γκλουκου παει συννεφο.
    Τα uniball δεν αλλαζουν γιατι το ψαλιδι ειναι αλουμινιο και αν πας να το ξεπρεσαρεις-πρεσαρεις ξεχειλωνει και κανεις μια τρυπα στο νερο.
    Στις φθορες ξεχασαμε να αναφερουμε τα ζαμφορακια ή ντιζακια τα οποια την ακουν και πρωτα...
    Ενδεικτικα θα πω χιλιομετρα φθορας για Ελλαδα.
    45κ για ντιζακια
    60κ για σινεμπλοκ
    80κ για ψαλιδια
    είπαμε ενδεικτικα...απο εκει και μετα κοιταμε για νορμαλ χρηση.

    Για πισω τα σινεμπλοκ αντεχουν περισσοτερο ,ειδικα σε αυτοκινητο που δεν πλακωνεται στις στροφες.Ο μη υποψιασμενος ειναι πιο δυσκολο να τα καταλαβει στην οδηγηση.Με εναν τυπικο ελεγχο σε αναβατοριο ειστε οκ.Οταν παραγινει το χαλι τους ειναι ευκολο να φανει γιατι ''καθαριζουν'' τις χουφτες- φωλιες που εδραζονται.
    Ενδεικτικα χλμ 80κ.

    Τα powerflex τα θεωρω πολυ καλη αναβαθμιση.Ειδικα πισω γινεται χωρις καμια θυσια. Μπροστα ανεφερε ο Αλεξ οτι ζοριζουμε αλλα μερη πολυ σωστα.
    Κοστος αγορας στην Ελλαδα περιπου 80-90 μπροστα 60-70 πισω.
    Για ζαμφορ δεν γνωριζω γιατι οι αφτερ μαρκετ εχουν δικα τους πολυουρεθανης.
    Στα μπροστινα η εργασια θα ειναι παραπανω απο οτι με τα μαμα.

    Τελος ειμαι αντιθετος στην τοποθετηση των σκληρων σινεμπλοκ στην πισω γεφυρα.
    Ολοι γνωριζουμε την ευαισθησια του συγκεκριμενου αυτοκινητου στο σημειο αυτο.
    Αν μιλαμε για ενα αυτοκινητο βολτας, μην παιζουμε με την τυχη μας.
    Παραδειγμα για να καταλαβουμε...Αν τρεχω σε ενα γηπεδο μπασκετ στο παρκε με αθλητικα και αν τρεχω με τακουνια...κανω την ιδια ζημια στο παρκε??? οχι.

  12. The Following 7 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    alexk (25-10-12), aris (11-01-11), BILL007 (21-09-14), EVERGET (11-01-11), nikos1400 (10-06-13), spar@ (12-01-11), Specialized (12-01-11)

  13. #8
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    1.086
    Thanked
    634
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Απο τι λενε οσοι εβαλαν Powerflex το αυτοκινητο ειναι ποιο σκληρο..αλλα αντεχουν και ποιο πολυ.

  14. #9
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Να διευκρινίσουμε κάποια σημεία?

    Ψαλίδια τόσο μπροστά όσο και πίσω αποκαλούμε τους εγκάρσιους βραχίονες, σωστά? Οπότε στα 80,000km που λες φίλε m-power_01 ποια από όλα τα ψαλίδια ίσως χρειαστεί να αλλάξει κάποιος?

    Eπίσης, ως uniballs αναφερόμαστε να φανταστώ στα parts 14 και 6 του σχ. 1? Αυτά δεν μπορούν να αλλαχτούν και θέλει αλλαγή όλος ο βραχίονας (διότι είναι αλουμίνιο και δεν ξεπρεσάρει κλπ..)?

    Τα parts Νο 2 και 3 στο πρώτο σχήμα, τα οποία δεν προσφέρονται από την Powerflex χρειάζονται αλλαγή? Απ ότι έχω καταλάβει είναι λιγότερο ευάλωτα σε σχέση με τα υπόλοια σινεμπλόκ, σωστά?

    Επίσης, τα ντιζάκια ποια είναι και πού φαίνονται στα σχήματα?

    Thanx!
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  15. #10
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αυτά που την ακούν σίγουρα, είναι το 4 απο τον πίσω άξονα και το 6 απο τον μπροστά.
    τα πίσω τα καταλαβαίνεις όταν θέλουν αλλαγή απο τα ψαρέματα που κάνει το αμάξι
    όταν πάς να το πλακώσεις, και στις γρήγορες αλλαγές. για τα μπροστά την παίρνεις
    γραμμή πολύ έυκολα...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP