Ισως τα τεστ αυτά να γίνονται με τη λογική ότι μέχρι το εμπόδιο θα έχεις φρενάρει περίπου στα μισά χλμ. οπότε και έρχεται η αναπόφευκτη σύγκρουση.... Λέω ίσως...
Ισως τα τεστ αυτά να γίνονται με τη λογική ότι μέχρι το εμπόδιο θα έχεις φρενάρει περίπου στα μισά χλμ. οπότε και έρχεται η αναπόφευκτη σύγκρουση.... Λέω ίσως...
Παιδια ...Ολα αυτα τα τεστ που κατα καιρους διαβαζουμε σε περιοδικα κτλ κτλ και εντυπωσιαζουν ή οχι τους κατοχους του εκαστοτε αυτοκινητου γινονται σαν προσωμιωτες προσκρουσης ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΕΩΝ με ορια ταχυτητων πόλης . Δεν υπαρχει πιθανοτητα να βγαλει εταιρεια τεστ με προσωμιωση χιλιομετρων εθνικων - διεθνων οδικων αρτηριων ....
Υπαρχει ποτε πιθανοτητα να βγει η οποιαδηποτε εταιρεια και να σου πει πως σε μια στουκα με π.χ 180χλμ απο τους 5 που θα επιβαινουν στο αυτοκινητο της ...Οι 4 δεν θα προλαβουν να πουν κιχ και ο 5ος απλα θα σωθει χιλια μυρια οσα προβληματα απλα επειδη ηταν ο τυχερος της 1000τιας ????
Και τωρα το καλο .... Δωστε εσεις στερακια στα παρακατω αυτοκινητα που τρακαραν μεταξυ τους με 90χλμ .... Και δεν μιλαμε για " ψευτοαυτοκινητα " αλλα αυτοκινητα απο τα τελευταια σχεδον ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ και φυσικα με ... ΜΟΝΟ 90 χλμ την ωρα ....
Για να μετρησω αστερακια απο το 1 εως το 5 για το καθενα ....
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη E39COMP : 14-01-10 στις 22:26
ναι ετσι ειναι.........
καποιες αυτοκινητοβιομηχανιες λενε οτι μπορουν και εχουν την τεχνολογια να κανουν τα αυτοκινητα να αντεχουν τις διπλασιες καταπονησεις,αλλα ειναι στην ουσια αχρηστο για τους επιβαινοντες,γιατι οι δυναμεις που δημιουργουντε ειναι τοσο μεγαλες που δεν μπορει να τις αντεξει το ανθρωπινο σωμα.......