κοιταξε, οποιος ειναι εξω απ΄το χορο, πολλα τραγουδια λεει.
επειδη η δουλεια μου εχει σχεση με εμπορικη δραστηριοτητα (σε αλλο ειδος βεβαια) να σου πω απο την πειρα μου οτι κανενα μαγαζι, οσο καλο και να ειναι, δεν εχει μονο ευχαριστημενους πελατες. παντα θα υπαρχουν και καποιοι δυσαρεστημενοι. ειτε δικαια, ειτε αδικα. ειτε απο υπαιτιοτητα του πωλητη (εκανε καποιο λαθος, βρεθηκε σε κακη μερα, χειριστηκε ασχημα μια υποθεση κλπ), ειτε απο παραξενια-δυστροπια του πελατη.
επισης π.χ. εγω ειμαι ευχαριστημενος απο μια Χ εταιρια. δεν μπορω ομως να ξερω τι κανει σε αλλα πραγματα που πουλαει, εκτος απο αυτο που εχω προσωπικη εμπειρια.
και δεν μπορω να λαμβανω "τοις μετρητοις" αποψεις που εκφραζονται απο ατομα που δεν εχουν αγορασει. που δεν εχουν να πουν μια ιστορια απο πρωτο χερι.
ετσι για την νοελε εγω εξεφρασα αποψη για αυτο που ξερω, που δοκιμασα εγω ο ιδιος.
αν καποιος δοκιμασε κατι αντιστοιχο και ειχε αρνητικη εμπειρια, θα το διαβαζα με ενδιαφερον και θα το αξιολογουσα.
αλλα μια αποψη ανθρωπου για καποιο μαγαζι απο το οποιο οχι μονο δεν αγορασε, αλλα δεν περασε καν απ' εξω, συγγνωμη αλλα δεν θα την παρω στα σοβαρα...









Απάντηση με παράθεση

