Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
ρε παιδιά...άσχετο, αλλά θα το ρωτήσω.
πια η διαφορά του λίζινγκ με μια απλή χρηματοδότηση απο τράπεζα???
ξέρω πως στο λίζινγκ ασφάλειες, σέρβις είναι πληρωμένα. δεν είναι
όμως ανάλογες και οι δόσεις??? τι ακριβώς παίζει???δεν γνωρίζω, γιατί
εμείς είμαστε της παλιάς σχολής. έχω παίρνω. δεν έχω δεν παίρνω...
για αυτό και λίγο πολύ πάμε σαν την χελώνα. πολύ θα ήθελα να μου
πεί κάποιος τι είναι αυτό που κάνει το λίζινγκ να συμφέρει και τα
τελευταία χρόνια όλοι ψάχνονται με τέτοιου είδους χρηματοδοτήσεις???
σόρυ για το οφ τόπικ. αν θέλει κάποιος μοντ ας το περάσει κάπου αλλού.
ευχαριστώ...

Θωμα,απο τα λιγα που ξερω συμβαινει το εξης----
Πρωτα-πρωτα να εισαι επαγγελματιας,με μεγαλο τζιρο.....
Ας πουμε για παραδειγμα 100.000 ευρω ετησιως....
Διαλεγεις το αμαξι που θελεις--οπως το θελεις,το οποιο στοιχιζει πχ 60.000 ευρω....
Τα βαζουν κατω-τα λογαριαζουν και σου λενε πχ,οτι θα δινεις 2.000 ευρω τον μηνα.......
Περα απο αυτα δεν δινεις φραγκο για τιποτα,εκτος την βενζινη......
Ολα τα υπολοιπα----τελη,ασφαλειες,λαστιχα,βλα ες,τρακαρισματα κλπ,τα πληρωνουν αυτοι.
Εχει πολλα θετικα το λιζινγκ....οπως
1)δεν πειραζεις το κεφαλαιο σου.
2)εισαι ξενοιαστος,αν χαλασει,τρακαρει κλπ.
3)δεν ποναει το κεφαλι σου που και ποσο θα το πουλησεις,οταν πλεον δεν το θελεις!!!
4)φοροελαφρυνση......αν παρουμε για παραδειγμα τα νουμερα που ειπα στην αρχη....δινει καποιος 12χ2.000=24.000 ευρω στο λιζινγκ..
100.000-24.000=76.000 ευρω..
Αρα φορολογειται για 76 και οχι για 100......
Μην νομιζετε οτι οι καινουριες ferarri που κυκλοφορουν,ειναι πληρωμενες με ζεστο χρημα απο τους ιδιοκτητες τους!!!!! Οι περισσοτερες ειναι με λιζινγκ...
Αν καπου εκανα λαθος διορθωστε με!!!!