Η BMW λεει να τηρειται το σερβις με βαστη τα χιλιομετρα που γραφει ο μετρητης.Ειδικοτερα εννοει πως καθε 25 χιλιαδες χιλιομετρα ειναι οι αλλαγες λαδιων.Το πρωτο σερβις για παραδειγμα ειναι το oil service(λαδια και φιλτρο λαδιου).Στις 50 χιλιαδες ακολουθει το inspection I(λαδια,φιλτρο λαδιου,φιλτρο καμπινας και ελεγχοι) στις 75 χιλιαδες λεει παλι oil service και στις 100 χιλιαδες (μπουζι,φιλτρο βενζινης,λαδια,φιλτρο λαδιου,φιλτρο αερα,φιλτρο καμπινας και ελεγχοι).Πιστευω πως ειναι πολυ μεγαλα τα διαστηματα της συντηρησης και πρεπει να γινονται συχνοτερα.Ολα τα υπολοιπα που λες εκτος του ιμαντα που αλλαζεται οταν δειχνει φθαρμενος η BMW τα δινει longlife,δηλαδη να μην αλλαχτουν ποτε.