ΔΕΝ υπαρχει 450 που να εχει σωστα χιλιομετρα.
ΤΕΛΟΣ.
κοιτα αν το αμαξι ειναι καλο και κανε ελεγχο.
Μην το ψαχνεις στα χιλιομετρα, δεν θα βγαλεις ακρη.
Π.Χ το δικο μου, εσκασε ο 600αρης στα 78.000.
Μπηκε νεος 700αρης που ειχε 35.000 (απο τρακαρισμενο-κομμενο).
Τωρα το κοντερ μου λεει 42.000.
Αν το αγοραζες, τα χιλιομετρα θα ηταν το προβλημα, η οτι εχει αλλαξει μηχανη, σαζμαν, εγκεφαλο;
Τα πιο πολλα 600αρια εχουν ηδη μια επισκευη στην πλατη τους.
Τα 700αρια ειναι στα ορια.
Μακρυα απο αμαξια με φυμε, στερεοφωνικα και ζαντες.
99/100 τα ειχε καβλοτιμονος και σε αυτα τα κυβικα, οσο και να το εχεις προσεξει(λαδια καλα, κρυωματα, ζεσταματατα σωστα) εχει θεμα ενα κυνηγημενο σμαρτ.
Η γνωμη μου; (οσο μουρλο και αν ακουγεται), παρε το φτηνοτερο που θα βρεις.
3 χιλιαρικα η παρακατω.
Κλεισε το σε ενα συνεργειο καλο και αλλαξε η επισκευασε κινητηρα, δισκο, φρενα, αμορτισερ, βαλτου ενα καλο σαλονι που να σου αρεσει το χρωμα, ζαντες βρισκεις με 150 ευρω πλεον και ΟΛΟ αυτο δεν θα σου παει πανω απο 5.000 με ενα σκαρτακι "του κουτιου".
Μονο κοιτα να ειναι μετα το 2002.
Τιποτα αλλο.