εγω θα διαφωνησω, το 600αρι που εχω απο το 2003 δεν εχει ζητησει τιποτα απο τοτε και ειναι το αγαπημενο μου.
αγοραστηκε το φλεβαρη του 03 και ηταν ενα απο τα τελευταια 600αρια αφου τον επομενο μηνα ηρθαν τα 700αρια.
εβαλα προγραμμα μπραμπους απο την αρχη και η αποδοση ανεβηκε στα 84 αλογα.
το σμαρτ αυτο το εκτιμησα μετα απο 2 χρονια οταν πηρα ενα 700αρι και αρχισαν οι συγκρισεις.
το 700αρι λοιπον ηταν πιο ροπατο, αλλα το 600αρι πιο αποτομο σου εδινε την αισθηση δυνατοτερου αυτοκινητου. επισης τα ηλεκτρονικα του ειναι λιγοτερο παρεμβατικα απο τα υπολοιπα σμαρτ, με αποτελσμα να αφηνει λιγο περιθωριο για παιχνιδι πριν σε μαζεψει.
το 700αρι ειναι πολυ συντηρητικα ρυθμισμενο παρεμβαινει αμεσα πριν κανεις τη μ@λακια...
το 2007 το 700αρι πουληθηκε και ηρθε στη θεση του ενα ακομα 600αρι το οποιο παρομοιως δεν εχει παρουσιασει κανενα προβλημα...
εκεινη την εποχη ηρθαν και 3 1000αρια, 2 τουρμπο και ενα απλο και ετσι τα 600αρια τα χρησιμοποιουν πλεον οι γονεις και ειναι ακμαιοτατα, με σωστη συντηρηση φυσικα.
ειναι απο τις κινησεις που μετανιωσα, καθως στην πραξη το 1000αρι δεν μου προσφερε τιποτα σημαντικο παραπανω.
ετσι αν επαιρνα τωρα σμαρτ θα ηταν το παλιο μοντελο (450) ειτε 600αρι (κατα προτιμηση ως πιο fun to drive), ειτε 700αρι αναλογως τι θα εβρισκα σε καλυτερη κατασταση.