Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
Σίγουρα χρειάζεσαι χαρτογράφηση μετά ! Για να δουλεψεις α-ν και να καταργησεις το μαφ ,από εκεί είναι ουσιαστικά και το κέρδος στην ιπποδυναμη .

Το αν αξίζει δεν μπορώ να σου πω με σιγουριά ! Δεν έχω κάνει έρευνα αγοράς .
Αν κοιτάξεις στην κατηγορία M cars θα βρεις σχετικό θρεντ για φίλτρα και εισαγωγές σε Μ3 46αρι , που έχει χρήσιμες πληροφορίες .
Επίσης για το τι είναι μαφ και α-ν μπορείς να το βρεις σε σχετικό θρεντ στην κατηγορία θέματα αυτοκινησης.
Θα στα έβρισκα εγώ αλλά είμαι από το κινητό και δεν βολεύει .

Συγχωρεμενος για σήμερα !μην σε βάλουμε να πατάς το Shift
ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Α-Ν ΚΑΙ Ο ΜΑΦ ΑΠΛΑ ΠΕΙΡΑ ΑΛΛΟ Μ3 ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΛΟ ΝΟΡΜΑΝ ΜΟΝΟ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΦΟΡΑΕΙ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΤΟΥ ΒΑΛΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΟΥΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΙΤΗ ΤΙΜΗ...ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΚΕΤΟ ΔΕΝ ΒΑΖΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΣΤΗ ΟΥΣΙΑ ΤΖΑΜΠΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ...ΕΝΑ Μ3 ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΑΜΑ ΑΝ ΕΧΟΥΝ 2 ΑΜΑΞΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΝ ΤΟ ΜΑΜΑ Μ3 ΒΑΛΕΙ 18ΑΡΕΣ ΜΕ 3ΟΑΡΙ ΠΡΟΦΙΛ ΚΑΙ ΜΕΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΘΙΣΜΑ ΘΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΑ 2 ΑΜΑΞΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΡΙΞΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ(ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΠΑΑΑΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕ ΤΟ ΧΡΥΣΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΜΕ ΕΚΚΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΜΕ Μ3 ΜΕ ΕΙΣΑΓΩΓΗ CSL Α-Ν ΚΑΙ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΚΑΙ ΕΤΡΩΓΑ 1 ΜΕ 1,5 ΑΜΑΞΙ ΜΟΛΙΣ ΕΒΑΖΑ 18ΑΡΕΣ ΚΑΙ ΕΓΔΥΝΑ ΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΜΕ 1 ΚΑΘΙΣΜΑ ΤΟΥ ΕΡΙΧΝΑ ΚΑΙ 1,5 )ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΜΟΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΑ...ΑΠΛΑ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΓΙΑ ΝΑ ΟΥΡΛΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΝΤΩΣ