Καλα, αν τα πετυχει ο Γιωργος θα τα ξεκολιασει !!
Μονο να'χει 12 χιλιομετρα δρομο μπροστα του.
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
Το περιεργο με το 9φφ 1200,ειναι οτι στο βιντεο δειχνει τρομερα γρηγορο,στην πραξη σε κοντρες που γινονται στη ρωσια τρωει πολυ ξηλο απο 997 τουρμπο των 800 ιππων...απο σταση βεβαια και μεχρι τα 400 μετρα...Ο 9φφ παντα φτιαχνει αμαξια με σκοπο τις απολυτες επιδοσεις στα πολλα χλμ,και αφηνει σε δευτερη μοιρα τις επιδοσεις απο σταση και μεχρι τα 200χλμ...
Στην Ελλαδα υπαρχουν 4 9φφ
2 996 και 2 997...Τα 996 ειναι το ενα 580 (γκρι με κανελλι μεσα) το αλλο 800 φιλου μου,παρα πολυ γρηγορο με 100-200 4,2 και τα 2 997 ειναι 1000αρια...
Understeer is when you hit the wall with the front of the car
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
μήπως το σαζμάν που βάζουν, έχει κλιμάκωση που δεν βοηθάει για κόντρες???
όπως και να'χει, δεν θα καταδεχόμουν να το στήσω. ίσως σε φιλικό κλίμα ναι.
θα μου πείς και με 1000 άλογα τι άλλο να το κάνεις???στρίβουν άραγε???μπορούν
να οδηγηθούν σε πίστα ή σε διαδρομή στο όριο τους???για πές καμμιά γνώμη
δημήτρη που ξέρεις!!!
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
nikos1400 (02-01-11)
Οσο πιο δυνατο ειναι ενα αμαξι,τοσο πιο δυσκολο ειναι να στριψει...Επειδη δεν με λενε μιχαλη,αλλα ουτε και μικα,σε πιστα το 911 μπορω να το στριψω μεχρι τα 550 αλογα...(και στην ευθεια ανεβαζουμε πιεση για να περασουμε κανενα νισαν...ξερεις εσυ...)Το 996 που ειχε εσωτερικη ρυθμιση της πιεσης,ηταν πιο ευκολο να το παω στο οριο του...(η μαλλον στο δικο μου...)το 997 που ειναι παντα με μια πιεση δεν ειναι τοσο ευκολο αφοθ θελει πιο προσεκτικο πατημα του γκαζιου στις εξοδους...Παντως ακομα δεν εχω καταφερει να βρω ενα γαμολαστιχο που να μου αρεσει στο δρομο...οποτε παω ταπα μονο με το σμαρτ...![]()
Understeer is when you hit the wall with the front of the car
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
chief (02-01-11)
Εγω λεω "καλυτερα να εχεις παραπανω αλογα, παρα να σου λειπουν...".
(αλλα μαλλον το λεω επειδη μου λειπουν...)![]()
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
εγώ νομίζω πως το νούμερο 1000 άλογα είναι ολίγον τι εξωφρενικό για να μπορέσει
κάποιος να το δαμάσει σε στριφτερό οδόστρωμα...όπως και να'χει, κάθε αμάξι είναι
φτιαγμένο για τον σκοπό του...έστω και κάπως θα μπορεί να πάει και ένα τέτοιο αμάξι.
υγ. τα PILOT CUP τα έχεις δοκιμάσει???πάνε πολύ καλά και για πολιτικά...εκτός και αν
τα έχεις δοκιμάσει και δεν σου άρεσαν και αυτά...πάντως κάτι καλύτερο για πολιτικό
δεν νομίζω να υπάρχει για να βάλεις...άσχετα που είναι ημισλίκ, πάει πολύ καλά και για
κανονική και καθημερινή χρήση...κανένα πρόβλημα. εγώ ακόμα και λιωμένα που τα είχα
μετά την πίστα με τα λινά, το λάστιχο κρατούσε απίστευτα...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
alexk (02-01-11)
Καταπληκτικο project!
Απο τι εχω διαβασει η τιμη του κυμαινεται γυρω στις 340.000 Ευρω..
Πολυ δυναμη και τρελη ροπη{caterpillar}.
0-100 2.8 sec απο σταση ειναι ποιο γρηγορο απο Bugatti Veyron..{απο τι λενε οι ειδικοι}
0-200 7.0 sec
Top Speed 414 km/h!!
To αυτοκινητο δεν ειναι για κοντρες γιατι απλα δεν εχει αντιπαλο σε πιστα με εμπειρο οδηγο λογικα στρίβει..
Δεν παει να πει οτι ενα αυτοκινητο επειδη εχει 1000 αλογα δεν μπορει να στριψει ο ΣΩΣΤΟΣ οδηγος θα το στριψει με τα καταληλα χιλιομετρα και δυναμη μονο σε πιστα.
Λογικα με τετοιο lag που θα εχει για να βγαζει 1000 αλογα στην πιστα πρεπει να πατας γκαζι ταυτοχρονα με το φρενο εισοδου για να φυγει σωστα απο το apex.
Θεωρητικα βεβαια ολα αυτα καθως δεν εχω την παραμικρη ιδεα του πως παει κατι τετοιο.
(ειμαι κατι σαν τους προπονητες του καφενειου, γνωμη για ολα, εμπειρια απο μπαλα επιπεδου αλανας με πετρες για δοκαρια).
Παντως δεν θυμαμαι καπου το εχω ξαναπει, εχω δει αυτοκινητο με λιγα αλογα να πηγαινει πιο καλα σε συγκεκριμενη πιστα, (λογω οδηγου) και λογω του οτι εβγαζε τη δυναμη οπως επρεπε, συγκριτικα με αλλο με πολλαπλασια δυναμη.