
Αρχικό μήνυμα απο
S8N
LOL!
Λοιπόν, εγώ περνώ κάθε μέρα 4 φορές από Ε.Ο. Αθηνών-Λαμίας στο ύψος της Λυκόβρυσης (Κέντρο επεξεργασίας λυμάτων), όπου η μπόχα δεν είναι απλώς αφόρητη αλλά διαβρώνει ακόμη και το χρώμα στο καπώ... Ένα σνιφ και σου πέφτουν τα φρύδια μιλάμε.
Υπό αυτές τις συνθήκες, έχω παρατηρήσει τα εξής:
1. Στη BMW με ενεργοποιημένη την ανακύκλωση (στο μόνιμο, όχι στο 'Α') δε μυρίζω τίποτα. Βέβαια, με την ταχύτητα με την οποία κινείται η γκρανκάσα μου δεν περιμένω να ζορίζεται και η καμπίνα από άποψη στεγανότητας.
2. Στο παμπάλαιο Astra της γυναίκας μου κοντεύω να λιποθυμήσω με ενεργοποιημένη την ανακύκλωση, όχι όμως με ανοιχτό παράθυρο. Αυτό συμβαίνει γιατί ναι μεν δεν εισέρχονται οσμές λυμάτων (μιλάμε για καμπίνα-χρηματοκιβώτιο), ανακυκλώνονται όμως οι εσωτερικές οσμές (κάτι μεταξύ ψόφιου ασβού και σάπιας ρέγγας) από τα ηλιοκαμμένα πλαστικά 4ης κατηγορίας, τις ελεεινές πλαστικοποιημένες μοκέτες τίγκα στη φορμαλδεύδη που τρώνε μπότα Wehrmacht σε λιγότερο από 2 λεπτά καθώς και τα ινδιάνικα κιλίμια που η Opel θέλει να ονομάζει επενδύσεις καθισμάτων.
3. Το ΤΤ δεν είχε πλαίσιο στις πόρτες και όλο και κάτι έμπαινε, ανεξαρτήτως ανακύκλωσης. Όταν όμως το καντράν σου είναι Χριστουγεννιάτικο δέντρο, ρετάρεις, καις λάδια και παραφλού και σε κοιτάζουν όλοι σα να έχεις έρθει από άλλο γαλαξία, μια μικρή μυρωδιά σκατίλας την έχεις κι από μόνος σου.
4. To GTI ήταν άψογο, στα επίπεδα μάλιστα της BMW. Δεν έπαιρνες μυρωδιά για το τι γίνεται έξω, με όσα κι αν πήγαινες. Σημείωσε ότι είχα κάνει και τρύπα στη μόνωση πάνω από τα πετάλια για να περάσω καλωδίωση για ηλεκτρονικό μπαρόμετρο, την οποία βέβαια σφράγισα με παρμπριζόκολλα. Όλα αυτά μέχρι που χάλασε το κλαπέτο της ανακύκλωσης εκτός εγγύησης.