Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 6 από 6

Θέμα: Αλλαγη αισθητηρα Λ ή αλλαγη καταλυτη??

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    16-12-10
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    121
    Thanked
    30
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sharky Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σου αναβει το κιτρινο λαμπακι του κινητηρα?
    Ειναι σιγουρο οτι προκειται για τον λ?

    Ειχε ξαναγινει αλλαγη μηπως παλιοτερα και μπηκε λ χαμηλης ποιοτητας?

    Αν αφου τη σβηνουν, μετα ο ελεγχος βγαζει τον λ ΟΚ και εισαι σιγουρος οτι δεν ειναι τπτ αλλο, τοτε βαλε ενα ρακορακι μεταξυ του λ και του σημειου που βιδωνει στην εξατμιση - σαν αποστατης ειναι και βγαζει τον λ λιγο πιο εξω και κανει λιγοτερο ευαισθητο το σενσορα. Το ξερουν οι εξατμισαδες - αν δεν βρισκεις ακρη πες μου να σε στειλω σε εξατμισα...
    μηπως ομως δε θα διαβαζει κ τοσο σωστα με αυτο τον αποστατη? κ ποσο μεγαλος θα ειναι αραγε?

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.186
    Thanked
    10612
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο takis1983 Εμφάνιση μηνυμάτων
    μηπως ομως δε θα διαβαζει κ τοσο σωστα με αυτο τον αποστατη? κ ποσο μεγαλος θα ειναι αραγε?
    Ειναι στανταρ το μεγεθος.
    Μπαινει στον 2ο λ και ειναι μια γνωστη διαδικασια οταν γινονται βελτιωσεις σε εξατμιση - καταλυτη κλπ για να μην αναβει το λαμπακι (χωρις λογο στην ουσια).

    Πολλες φορες χρησιμευει και οταν εχουμε θεμα με υπερευαισθητο λ.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP