στον S54 απλά ΔΕΝ παίζουμε με τα λάδια!! μόνο αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής(ο οποίος είναι μάλιστα και ''κάθετος'' σε αυτό)..δεν αμφιβάλω πως μπορεί να έχει κάποια διαφορά αλλά μακροπρόθεσμα θα έχει άσχημες επιπτώσεις στο μοτέρ..ΣΙΓΟΥΡΑ!!
στον S54 απλά ΔΕΝ παίζουμε με τα λάδια!! μόνο αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής(ο οποίος είναι μάλιστα και ''κάθετος'' σε αυτό)..δεν αμφιβάλω πως μπορεί να έχει κάποια διαφορά αλλά μακροπρόθεσμα θα έχει άσχημες επιπτώσεις στο μοτέρ..ΣΙΓΟΥΡΑ!!
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Kazakos Garage (09-01-11)
εγω εβαλα πρωτη φορα motul 15/50 φουλ συνθετικο μετα απο συζητηση με τον μηχανικο μου βεβαια και η πρωτεσ εντυπωσεισ μ ειναι οτι το λαδι ερχεται ποιο γρηγορα στην καταλληλη θερμοκρασια κ στο σκισιμο μου ανεβαζει 100 με 7 βαθμουσ εξω.με τα castrol 10/60 ανεβαζε ποιο αργα απο 0 σ 75 βαθμουσ αλλα στο σκισιμο ανεβαζε 110 με ιδια εξωτερικη θερμοκρασια.δουλευει ποιο ομαλα κ το πρωι οταν το βαζω μπροσ.....δεν θα εκανα αλλαγη αν δεν μου το συνιστουσε ο μηχανικοσ μου......αυτα.
φίλε μου το ότι με τα 10-60 ανέβαζε 110 είναι γιατί έτσι το έφτιαξε ο κατασκευαστής να κάνει! δεν σημαίνει ότι είναι κακό..το θέμα είναι ότι στο συγκεκριμένο μοτέρ ο κατασκευαστής είναι απόλυτος και λέει πως πρέπει να βάζουμε ΜΟΝΟ τα συγκεκριμένα λάδια οποτε κατά την ταπεινή μου άποψη καλό είναι να κάνουμε αυτό που λέει αυτός που έφτιαξε το μοτέρ!![]()
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
joseph (31-12-10), Kazakos Garage (09-01-11), Specialized (30-12-10), Thomelef (30-12-10)
με 30 βαθμούς και πολύ σκίσιμο τα castrol θα πάνε στο 125...ΝΟΡΜΑΛ θερμοκρασία και για
το μοτέρ και για το λάδι και για την χρήση και για την εξωτερική θερμοκρασία...γιατί σου
φαίνεται πρόβλημα οι 110 βαθμοί δεν κατάλαβα...φυσικά 110 τώρα το χειμώνα, θα πιάνει
μετά απο αρκετό σκίσιμο...εγώ θα έλεγα να μην ξαναβάλεις και γενικά μην παίζεις με την
τύχη σου με τελείως ανούσια πειράματα...εδώ με μάπα καύσιμο μπορείς να κάνεις ζημιά.
φαντάσου να γίνει καμμιά στραβή για μια άσκοπη μαλακία, όπως είναι η αλλαγή λαδιού...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Kazakos Garage (09-01-11)
Αν διαβάσετε το βιβλιαράκι, θα δείτε ότι μπαίνουν και άλλα λάδια (τηρούν τις προδιαγραφές).
Το Castrol TWS είναι πιο καλό βέβαια, όχι ότι δεν υπάρχουν και άλλα που δουλεύουν...
οκ ακόμα και έτσι, δεν βρίσκω λόγο κάποιος να πειραματίζεται με το συγκεκριμένο θέμα...
είναι τελείως μα τελείως ανούσιο...και επειδή έχω και το παράδειγμα του αδερφού μου,
θεωρώ χαζό να ρισκάρεις την αξιοπιστία του μοτέρ χωρίς λόγο...θές να πειραματιστείς???
πάρε λίγη αγωνιστική να νομίζεις πως το αμάξι πείρε καμμιά 30αριά άλογα...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
alexk (30-12-10)
δε ξερω τι να πω πλεον...
ισως να εκανα μια δοκιμη με αλλα λαδια ισως να ειναι καλυτερο ισως καταστρεψουμε μοτερ!
Σωστά !
The following is the only recommended and approved synthetic oil for BMW M
(Motorsport) vehicles in the US market with gasoline engines, at the presen
BMW Long-life rating LL-01 Synthetic Oils for BMW M vehicles
equipped with S54, S62, S65 or S85 engines
Castrol TWS Motorsport SAE 10W-60 Synthetic Engine Oil, o
Castrol Formula RS SAE 10W-60 Synthetic Engine Oil
(BMW part number 07 51 0 009 420)
If Castrol High Performance Synthetic Oil is not available and you need to ad
between oil changes, only use synthetic oils with the following specifications
vehicles:
Viscosity – preferred SAE 10W-60
Alternative – SAE 10W-40, SAE 5W-50 or SAE 10W-50
Use only oils with an API rating of SJ/CF, SK/CF or higher
Ρε μλκ δημήτρη, πές μου έναν λόγο γιατί να το κάνεις...
έτσι για την εμπειρία???έχεις επισημάνει κάποιο πρόβλημα
με το συγκεκριμένο λάδι και θέλεις να ψαχτείς???γιατί???
εκτός και οκ ρε παιδί μου σε δουλειά να βρισκόμαστε...
το σίγουρο είναι πως.
1)διαφορά στην λειτουργεία δεν θα δείς.
2)διαφορά στην απόδοση δεν θα δείς.
3)και 5 βαθνούς κάτω να είναι το λάδι δεν λέει
απολύτως τπτ, αφού μέχρι και 125 βαθμούς να
δουλέψει, δεν έχει κανένα πρόβλημα.
δεν θα καταλάβεις απολύτως τπτ. παράδειγμα.
αν στα λάστιχα σου βάλεις άζωτο και μετά
κανονικό αέρα θα καταλάβεις καμμιά διαφορά
στο κράτημα του αυτοκινήτου???για το τπτ
δλδ ρισκάρεις το μοτέρ???πείτε μου μια λογική
εξήγηση τουλάχιστο...
επίσεις τι είσαι???κάνα πιστόνι και θα δείς αν
είναι καλύτερα ή όχι???
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Thomelef : 30-12-10 στις 21:41
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Kazakos Garage (09-01-11), ΔημήτρηςΜ3 (30-12-10)