Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 131

Θέμα: Ferrari F430 F1

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ..είναι 2 ιδιοκτήτες εντελώς διαφορετικής φιλοσοφίας... Ο Αλέξης δεν θα άφηνε ούτε για 1 ημέρα το παρπριζ με σημάδι (αλήθεια δεν έχει μικτή ασφάλεια να του καλύψει την αντικατάσταση?) ..την επόμενη μέρα απ' το συμβάν θα το είχε αντικαταστήσει (όχι επισκευάσει... Αντικαταστήσει! όσο κι αν στοίχιζε) ...πόσο μάλλον για το σβήσιμο του χρώματος... θα το είχε βάλει στο καλύτερο βαφείο να βάψει ολόκληρα τα κομμάτια ..κι όχι Ferrari F430 με εμφανή σβησίματα στο χρώμα ..και μάλιστα σε σημείο που φαίνεται με την πρώτη ματιά!! Αυτό δείχνει προχειροδουλειά στην επισκευή αλλά και αδιάφορο ιδιοκτήτη.. Απαράδεκτο γεγονός για ένα τέτοιο όχημα.. Είχα τις επιφυλάξεις μου (άλλου τύπου βέβαια) αλλά όσο το σκέφτομαι ..κάτι αρχίζει να μην μου αρέσει..

  2. The Following User Says Thank You to NickE60 For This Useful Post:

    Monsta (28-12-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    29-08-10
    Περιοχή
    Αγια Παρασκευη
    Μηνύματα
    108
    Thanked
    51
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Nα πω μια ''μπουρδα''?
    Δεν ξεχνας την Ferrari να παρεις μια Lotus η' ενα Speedster?
    Πιο ευκολη στην κυκλοφορια,αρκετα πιο ευκολη στην συντηρηση
    και,αναλογα την εκδοση,διαβολικα γρηγορη...
    Και ευτυχως παραμενει αρκετα εξωτικη στους Ελληνικους δρομους...
    Black Prince....

  4. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Pakistan
    Μηνύματα
    326
    Thanked
    175
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αν ηταν για ενα αυτοκινητο σειρας , θα λεγαμε ασε ρε το μπο@ρδελο με μια πλευρα αλλαγμενη ασχημο σβησιμο χρωματος , εμφανη σημαδια επισκευης.
    Τωρα επειδη ειναι φεραρι θα πρεπει να το παρει , και ξαναλεω , το ενα ειναι ''επισκευασμενο'' και το αλλο βιτρινας.

    Η αποψη μου ειναι μονο για την συγκεκριμενη περιπτωση

  5. #4
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m_power_lunatic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Aλλαζει λιγο η εικονα για τα δικα μου γουστα (υπερψειρας ενεκεν...) και για τα δικα σου θα επρεπε να αλλαξει απο οτι διαβαζω μιας και κινουμαστε στον πλανητη ''υπερψειρας'' απο οτι καταλαβαινω.Σφαλιαρισμενο FERRARI με αλλαγμενα 3 κομματια.....χμμμμ μεταπωληση χλωμη εκτος αν πας για παντρεμα.Δινεις Μ5 Ε60 ''πενα'' και δινεις και 50χιλιαρικα και παιρνεις κατι ''οχι πενα'' οσο καλοφτιαγμενο και εαν ειναι.......think again κατα τη γνωμη μου!!!
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ..είναι 2 ιδιοκτήτες εντελώς διαφορετικής φιλοσοφίας... Ο Αλέξης δεν θα άφηνε ούτε για 1 ημέρα το παρπριζ με σημάδι (αλήθεια δεν έχει μικτή ασφάλεια να του καλύψει την αντικατάσταση?) ..την επόμενη μέρα απ' το συμβάν θα το είχε αντικαταστήσει (όχι επισκευάσει... Αντικαταστήσει! όσο κι αν στοίχιζε) ...πόσο μάλλον για το σβήσιμο του χρώματος... θα το είχε βάλει στο καλύτερο βαφείο να βάψει ολόκληρα τα κομμάτια ..κι όχι Ferrari F430 με εμφανή σβησίματα στο χρώμα ..και μάλιστα σε σημείο που φαίνεται με την πρώτη ματιά!! Αυτό δείχνει προχειροδουλειά στην επισκευή αλλά και αδιάφορο ιδιοκτήτη.. Απαράδεκτο γεγονός για ένα τέτοιο όχημα.. Είχα τις επιφυλάξεις μου (άλλου τύπου βέβαια) αλλά όσο το σκέφτομαι ..κάτι αρχίζει να μην μου αρέσει..
    Ακριβώς όπως τα λέει ο Νίκος & ο Γιάννης.

    Το θέμα με τα 360, 430, 458 είναι ότι το πίσω τους φτερό είναι ενιαίο με τον ουρανό και με το άλλο πίσω φτερό από την άλλη πλευρά, άρα τα πράγματα είναι πολύπλοκα. Το μοναδικό σημείο να σταματήσει ο μάστορας το βερνίκι είναι εκεί πίσω στο d-pillar https://en.wikipedia.org/wiki/File:H...lar_layout.jpg ο κόσμος να χαλάσει. Δηλαδή ΔΕΝ υπάρχει το κλασσικό χώρισμα / σκαλοπάτι με τον ουρανό που έχουν όλα τα υπόλοιπα 'ταπεινά' αυτοκίνητα, ώστε να κατέβεις μέχρι το a-pillar και να τελειώνεις σα κύριος. Η μόνη σου επιλογή για να μη φαίνεται ΠΟΥΘΕΝΑ σβήσιμο, (που θα έπρεπε να είχε προτείνει ο μάστορας ο Ιταλός) είναι το βάψιμο και του ουρανού και του άλλου φτερού, ώστε το αμάξι να είναι σωστό (από θέμα βαψίματος τουλάχιστον). Χαλάλι τα επιπλέον $$ για Φερράρι μιλάμε εδώ.

    Όμως ο Αλέξης είπε για ΑΛΛΑΓΗ όλων αυτών των κομματιών. Και λέω εγώ, πες οκ για το εμπρός φτερό, στο διάολο και η πόρτα, αλλά στο πίσω φτερό τι κάνεις ΟΕΟ ??? Αυτό βέβαια ισχύει σε όλα κουπέ αλλά και σε πάρα πολλά 4-πορτα. ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ πρέπει να ΚΟΨΕΙΣ και να ΡΑΨΕΙΣ το νέο φτερό, χμμμμμμμ είστε σίγουροι ότι το θέλετε αυτό στο δικό σας αυτοκίνητο ?? Βέβαια στην ανάγκη τι κάνεις, το πετάς το αμάξι ?? Όχι βέβαια.

    Τέλος ΔΕΝ αφήνεις μία τέτοια στούκα χωρίς ντοκουμέντα. Εδώ καθόμαστε και φωτογραφίζουμε τις γρατζουνιές ώστε να μπορούμε να αποδείξουμε ότι το βάψαμε για ψύλλου πήδημα, δε φωτογραφίζεις στούκα, έστω ελαφριά, σε Φερράρι ??????

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δηλαδή ένα αυτοκίνητο με κάποια επιφανειακά χτυπήματα, τα οποία έχουν αποκατασταθεί όλα πλήρως και μάλιστα με καιρούρια ανταλλακτικά, δεν αξίζει τον κόπο?

    Από τη στιγμή που ο φανοποιός σου ξεκαθαρίσει πως πράγματι η ζημιά είναι αυτή που σου είπε ο κάτοχος της φεράρι και ότι έχει γίνει σωστή δουλειά, προσωπικά δεν θα είχα κανένα ενδοιασμό.
    Τώρα αν υπάρχει μια μικρή διχρωμία, με ένα καλό γυάλισμα στον ειδικό (Monsta) δεν θα φαίνεται τίποτα.
    Άρη δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα. Η διχρωμία ή το σβήσιμο του βερνικιού δεν διορθώνεται με κανένα γυάλισμα (αν και δε νομίζω ότι ο Άλεξ μίλησε για 2-χρωμία στη συγκεκριμένη περίπτωση).


    Αλέξη, δε προσπαθώ να σε ξενερώσω, μη το παίρνεις στραβά. Απλά σκέψου τι θα πεις εσύ μετά από 10 χρόνια που θα θες να το πουλήσεις, στον επόμενο υποψήφιο αγοραστή.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Monsta : 28-12-10 στις 09:32

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP