Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 16 από 16

Θέμα: 320Si..

  1. #11
    Εγγραφή
    04-11-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.366
    Thanked
    1178
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Απο οτι εχω ακουσει και γω δεν εχει valvetronic και μου χε κανει εντυπωση.Επισης διαβασα οτι σε καποια μερη ειναι ελαφρυτερη και εχει κοντυτερες σχεσεις σε σχεση με την κλασικη e90, αυτο εχει σαν αποτελεσμα τα 0-100 να ερχονται σχεδον ενα δευτερο πιο γρηγορα 8.1 εναντι του κλασικου 320 9.0 .Ωραιο το συγκεκριμενο αυτοκινητο και συλλεκτικο καθως εχουν παραχθει μονο 2600 κομματια.Τωρα απο καταναλωσεις ας μας που οι κατοχοι 320si...Με το καλο!!!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη savvas bmwdakias : 24-12-10 στις 10:18
    quattro ist fur sissies

  2. #12
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ptboul Εμφάνιση μηνυμάτων
    και πολλά - πολλά ακόμα καλούδια Γιάννη τα οποία τοποθετούν την si στο πάνθεον της παγκόσμιας αυτοκίνησης δίπλα σε θρύλους όπως η CSI κ κάνοντας τα μιτριάκια να ωχρειούν με την έλλειψη προσωπικότητας κ ιδιαιτερότητας τους.
    Χα χα χα!
    Έγραψες......

  3. The Following User Says Thank You to stef For This Useful Post:

    Ptboul (24-12-10)

  4. #13
    Εγγραφή
    18-01-10
    Περιοχή
    Corfu
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    1.079
    Thanked
    1120
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nino X3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νομιζω αν κανω λαθος διορθωστε με
    Χειροποιητο μοτερ οχι "βλαβητρονικ" με μεγαλυτερη ιπποδυναμη κατα 20+ αλογα,
    απο την καινουργια 320 δεν νομιζω να εχει μεγαλη διαφορα.
    πιο "νευρικο" εμενα μου αρεσει!!!
    βλαβητρόνικ ξεβλαβητρόνικ Γιάννη το δικό μου βλαβητρόνικ με 40.000 χιλ. είναι ακόμα άψογο

    ελπίζω να μη με ματιάσω χιχιχιχι
    Αν δεν μπορείς να πας γρήγορα με 100 ίππους, τότε, δεν θα πας ούτε με 500

  5. The Following User Says Thank You to bimmer-corfu For This Useful Post:

    jimdros (25-12-10)

  6. #14
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bimmer-corfu Εμφάνιση μηνυμάτων
    βλαβητρόνικ ξεβλαβητρόνικ Γιάννη το δικό μου βλαβητρόνικ με 40.000 χιλ. είναι ακόμα άψογο

    ελπίζω να μη με ματιάσω χιχιχιχι
    και το δικο μου τετοιο ειναι Πετρο!! χαχαχαχα
    καιει και πιο λιγα αλλα απο βελτιωσεις...

  7. #15
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    1.086
    Thanked
    634
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Cobalt Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αλλάχτηκε σήμερα ο θερμοστάτης στο si.
    Απλά προς ενημέρωση ο θερμοστάτης που φοράει το Si ΔΕΝ είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενος απο τη μονάδα ελέγχου όπως στα υπόλοιπα Ε90. είναι ο κλασικός θερμοστάτης που όλοι γνωρίζουμε και έχει θερμοκρασία λειτουργίας τους 85 βαθμούς (είναι τυπωμένο επάνω).

    αποτέλεσμα μετά την αλλαγή.

    το αμάξι πλέον δουλεύει στους 85 - 90 βαθμούς ΣΤΑΘΕΡΑ.

    σε κίνηση πάει 90 και με το που κινείται πάει στους 85 και όχι στους 75 και 70 ή 65 που πήγαινε και φυσικά ανεβάζει θερμοκρασία πολύ πιο γρήγορα και χωρίς σκαμπανεβάσματα.

    Συμπέρασμα: το Si έχει κανονική θερμοκρασία λειτουργίας 90 βαθμούς


    Βρηκες ευκολα θερμοστατη?
    Γιατι απο τι καταλαβα εφοσον δεν ειναι ιδιος οπως στα αλλα Ε90 τοτε μονο με παραγγελια. η Κανω λαθος?

  8. #16
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MPOWER Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βρηκες ευκολα θερμοστατη?
    Γιατι απο τι καταλαβα εφοσον δεν ειναι ιδιος οπως στα αλλα Ε90 τοτε μονο με παραγγελια. η Κανω λαθος?
    Μόνο παραγγελία στην BMW Γερμανίας...

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP