Και διαφημηση το csl!!!!
Και διαφημηση το csl!!!!
Το οξύμωρο είναι πως στην πραγματικότητα το csl δεν παράγει σχεδόν καθόλου downforce....
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
aris (23-12-10)
και εγώ έχω την εντύπωση πως τα νύχια στον μπροστινό προφυλακτήρα, και το ιδιαίτερο
σχήμα του πορτ μπαγκάζ είναι για την αύξηση του downforce, σε σχέση με την απλή έκδοση.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Ας μην μιλάμε άν δεν γνωρίζουμε με στοιχεία.
Όπως είναι προφανές έχει πολύ καλύτερη αεροδυναμική και downforce από Ε92, Μ3 Ε92, 997 s, F430
Φυσικά το 997 GT3 RS έχει παραπάνω downforce μιας και έχει τεράστιες αεροτομές εμπρός και πίσω.
Απλά συγκρίνετε με νεώτερες και 'καλύτερες' κατασκευές όπως πολλοί θεωρούν = 997 s, M3 E92.
Το λένε οι μετρήσεις που δημοσίευσες, από τις οποίες φαίνεται πως η συνισταμένη κάθετη δύναμη στο csl προκύπτει σε lift.
Όταν λοιπόν βλέπεις μία διαφήμιση η οποία θέλει να δείξει πως το csl αναπτύσει και γαμώ την αρνητική άντωση, περιμένεις κάτι καλύτερο....
Μιλάμε για ένα πολύ χαρισματικό αυτοκίνητο, το διαφημιστικό του (το οποίο δεν το έχει καν ανάγκη αφού το target group είναι ο συνειδητοποιημένος) θα έπρεπε να στοχευει στις λοιπές μεγάλες του αρετές, εκεί που όντως ξεχωρίζει! Δεν χρειάζεται καν το στοιχείο της υπερβολής (λ.χ. 1400kg downforce) αφού το αμάξι είναι υπερβολικά καλό σε άλλους τομείς...
Ευχαριστώ για τη νουθεσία...
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
Προφανώς και η διαφήμιση είναι διαφήμιση... και θα υπερβάλλουν.
Δεν έχεις δει δηλαδή ότι το CSL έχει περισσότερο downforce από F430 και 997s που θεωρούνται supercars με απίστευτη αεροδυναμική κτλ.
Θεωρείς δηλαδή κακό το downforce που έχει το CSL.
Αν δεις τις μετρήσεις σε σχέση με το απλό Μ3 Ε46 που έχει lift 40-60 κιλά είναι ΚΑΚΟ έτσι ?
ΟΚ !
Εμ..Τι νομιζεται οτι πληρωνεται στο συγκεκριμενο?
Δεν ειναι μονο οτι ειναι ποιο ελαφρυ απο ενα μαμα Μ3 ουτε οτι εχει λιγα αλογα παραπανω και μπακετ καθισματα...