-
Νίκο κάτι από αυτά που αναφέρεις πρέπει να συμβαίνει γιατί όλα υποτίθεται οτι γίναν σωστά. Το νέο καπάκι εστάλη σε καλό μηχανουργείο, τα εργατικά έγιναν σε αντιπροσωπεία BMW κτλ. Πριν δεν μου έκαιγε σταγόνα, δεν το σκίζω καθόλου το αμάξι, έχει 150000χλμ μοτέρ Μ50Β25 (χωρίς βάνος).
Φίλος σχετικός μου είπε οτι αμα βάλεις καπάκι από άλλο μοτέρ δεν τη γλιτώνεις την κατανάλωση λαδιού.....
Τσιμουχάκια δεν πρέπει να είναι, δεν έχει πάρει κάτι το μάτι μου...θα ξανατσεκάρω.
Αξίζει κάποια παραπάνω ενασχόληση ή δεν έχει νόημα?
Μπορεί να χειροτερέψει αργότερα η κατανάλωση και να δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα? (10W40 βάζω και αλλαγή κάθε 7000χλμ).
Δεν θέλω να χαλάσω το thread του φίλου αλλά νομίζω οι ερωτήσεις μου είναι σχετικές.
Ευχαριστώ για τη βοήθεια σας και καλές γιορτές σε όλους.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη bakalos : 23-12-10 στις 12:13
-
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP