Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 27

Θέμα: Alfa Romeo Giulia

  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    1.086
    Thanked
    634
    Rides
    0

    Προεπιλογή Alfa Romeo Giulia



    Από ότι φαίνεται όταν ανοίγουν οι πύλες της ενημέρωσης για κάτι δεν κλείνουν μετά και έχουμε μία πλημμύρα πληροφοριών. Το κακό στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι ότι οι πληροφορίες δεν συμπίπτουν. Ο λόγος είναι και πάλι για τον αντικαταστάτη της Alfa Romeo 159 ο οποίος εκτός συγκλονιστικού απροόπτου θα ονομάζεται Giulia. Στην ¨φωτογραφία” βλέπεται μία πιθανή έκδοση –και για αποφυγή παρεξηγήσεων είναι computer gererated, δεν είναι πραγματική φωτογραφία- για το πώς θα είναι η Giulia QV. Οι ομοιότητες με την Mito, την Giulietta και την 8C είναι εμφανείς. Από εκεί και πέρα, υπήρχαν πληροφορίες ότι η Giulia θα χρησιμοποιεί το πάτωμα της επόμενης 300C και εξαιτίας αυτών των πληροφοριών δημιουργήθηκε η προσδοκία ότι η Giulia θα είναι πισωκίνητη. Από ότι φαίνεται κάτι τέτοιο δεν ισχύει, τουλάχιστον για αυτό το μοντέλο.

    Η Giulia θα χρησιμοποιεί μία επιμηκυμένη εκδοχή του πατώματος της Giulietta παρόμοια με αυτή που θα είναι το υπόβαθρο για τα SUV που ετοιμάζει. Καθώς σίγουρα στοχεύει στην κορυφή, βλέπε BMW Σειράς 3, Audi A4 και Mercedes C Class, θα πρέπει να διαθέτει κορυφαία ποιότητα κύλισης και οδική συμπεριφορά. Σε αυτό θα βοηθήσουν σημαντικά ένα σύστημα ενεργών αναρτήσεων με την ονομασία Active Roll Control System αλλά και ένα έξτρα Active Damping πρόγραμμα παρέα με το DNA σύστημα που έχουμε δει σε πρόσφατες Alfa. Οι επιλογές όσον αφορά τους κινητήρες θα περιλαμβάνουν όλο το MultiAir οπλοστάσιο, από 120 έως και 170 άλογα από 1400 κυβικά και 200+ άλογα από τον 1750 ΤΒi. Σίγουρα θα προσφέρονται και diesel με αποδόσεις που κυμαίνονται από 105 έως και 200 άλογα και στην κορυφή θα είναι όχι κάποιος turbo V8 όπως ακούστηκε αλλά ένας ατμοσφαιρικός V6 3,3 λίτρων με MultiAir και άμεσο ψεκασμό που θα αποδίδει πάνω από 300 άλογα. Το αμάξι θα παρουσιαστεί το 2011 και μέχρι τότε έχω την υποψία ότι θα ακούσουμε και άλλα διαφορετικά σενάρια.


    https://www.autoblog.gr/2010/04/22/r...sler-platform/

    Πηγη Autoblog.gr

  2. #2
    Εγγραφή
    13-11-10
    Περιοχή
    πατρα
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    164
    Thanked
    237
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αμα τα πραγματα ειναι ετσι οπως τα λεει θα χτυπησει πιο πολυ στην πελατεια της bmw . ιδωμεν.....

  3. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    1.086
    Thanked
    634
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αυτο που ειναι σημαντικο ειναι η πισωκινηση..Αν το καταφερουν θα ανεβει πολυ εμπορικα.

  4. #4
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.926
    Thanked
    3248
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Στο πάτωμα του 300C θα πατήσει ο διάδοχος της 166, και όχι η Giulia. Επίσης, στο ίδιο πάτωμα θα πατήσει και ένα νέο μεγάλο σεντάν από τη Lancia, που όπως ακούγεται σε διάφορα blogs θα ονομαστεί Thema.

    Όσον αφορά το διάδοχο της 159, έχω μεγάλες προσδοκίες. Οι Ιταλοί έχουν τη δυνατότητα να χτυπήσουν τους Βαυαρούς ανελέητα. Είμαι περίεργος να δω αν θα τα καταφέρουν.

  5. #5
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στο πάτωμα του 300C θα πατήσει ο διάδοχος της 166, και όχι η Giulia. Επίσης, στο ίδιο πάτωμα θα πατήσει και ένα νέο μεγάλο σεντάν από τη Lancia, που όπως ακούγεται σε διάφορα blogs θα ονομαστεί Thema.

    Όσον αφορά το διάδοχο της 159, έχω μεγάλες προσδοκίες. Οι Ιταλοί έχουν τη δυνατότητα να χτυπήσουν τους Βαυαρούς ανελέητα. Είμαι περίεργος να δω αν θα τα καταφέρουν.
    Ποιοι Ιταλοι?
    Οι της Φιατ?
    Σιγα μη χτυπησει vag-bmw-merc.
    Eγω αυτο που βλεπω ειναι οτι αλλο ενα θρυλικο ονομα θαβεται σε ενα προσθιοκινητο αμαξωμα.
    Μα ειλικρινα, ας τα ονομασουν οπως αλλιως θελουν και ας αφησουν ησυχους τους θρυλους.
    Εζησαν, βασιλεψαν σε δρομους και σε σιρκουι...
    Αποτελεσαν αντικειμενο ποθου... Ονειρο του καθε εκστασιωδη οδηγου της εποχης...
    Και τωρα μου παρουσιαζουν ενα προσθιοκινητο μπακλαβα με το ονομα της giulia και της giulietta. Να μην αναφερω τις gta. Το θρυλικο λογοτυπο που αποτελεσε την απαρχη των gt καρφωθηκε στις 147 και 156...
    Ειναι καλα αυτοκινητα ομολογουμενως σε σχεση με τον ανταγωνισμο τους(που ειναι το golf και το jetta). Μπορουν να τα ονομασουν καπως αλλιως?

    ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ!!!

    Ας σεβαστουν την ιστορια τους.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ghost-rider : 22-12-10 στις 18:40

  6. The Following 3 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    330Ci (23-12-10), dark knight (23-12-10), S8N (22-12-10)

  7. #6
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εγώ πάντως περιμένω αρκετά από την άλφα αυτή, ιδίως στις τετρακίνητες εκδόσεις.
    Ήδη η 159 είναι, μαζί με την Ε90, το πιο καλοστημένο σεντάν της αγοράς και με τον 1750tbi αποτελεί ίσως την πιο ολοκληρωμένη πρόταση της κατηγορίας. Καμία σχέση με βαρετές μαούνες του στυλ passat.

    Πάντα σεβόμουν τις άλφα και τα τελευταία χρόνια δείχνουν πως ξαναβρίσκουν το δρόμο τους, όχι ως τα καθαρόαιμα αυτοκινητα του παρελθόντος (άλλωστε κι οι bmw έχουν αρχίσει να χάνουν τον παλαιότερο χαρακτήρα τους), αλλά ως κομψά, ποιοτικά και fun to drive οχήματα με αρκετά καλό value for money.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  8. The Following User Says Thank You to Driver M For This Useful Post:

    jimdros (23-12-10)

  9. #7
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγώ πάντως περιμένω αρκετά από την άλφα αυτή, ιδίως στις τετρακίνητες εκδόσεις.
    Ήδη η 159 είναι, μαζί με την Ε90, το πιο καλοστημένο σεντάν της αγοράς και με τον 1750tbi αποτελεί ίσως την πιο ολοκληρωμένη πρόταση της κατηγορίας. Καμία σχέση με βαρετές μαούνες του στυλ passat.

    Πάντα σεβόμουν τις άλφα και τα τελευταία χρόνια δείχνουν πως ξαναβρίσκουν το δρόμο τους, όχι ως τα καθαρόαιμα αυτοκινητα του παρελθόντος (άλλωστε κι οι bmw έχουν αρχίσει να χάνουν τον παλαιότερο χαρακτήρα τους), αλλά ως κομψά, ποιοτικά και fun to drive οχήματα με αρκετά καλό value for money.
    Κ οι bmw χανουν απο το χαρακτηρα τους. Ναι. Δε θα διαφωνησω.
    Προσωπικα ομως δε μου λεει τιποτα μια alfa να ειναι καλυτερη απο ενα passat.
    Χαιρω πολυ.
    Σε σχεση με ενα Α4 quattro(που ουδεμια σχεση εχει το πατωμα του με οποιοδηποτε αλλο μοντελο του γκρουπ) τι γινεται?
    Σε σχεση με μια bmw?
    Σε σχεση με μια merc?
    Επειδη βαλαν την 159 να κανει σλαλομ και τα πηγε καλα?
    Το σλαλομ δε σημαινει απαραιτητα και κρατημα. Απλως πιο επιθετικο στησιμο...

    Η ιστορια της alfa ειναι ενδοξη.
    Εχει κανει φιρμες οπως την porsche, τη mercedes, τη bmw αλλα και την ιδια τη ferrari να προβληματιστουν.
    Να θυμηθουμε εδω οτι ο Εnzo Ferrari ηταν υπευθυνος του αγωνιστικου τμηματος της alfa romeo. Συγκεκριμενα και τουλαχιστον πριν ανεξαρτητοποιηθεί, υπευθυνος για την ομάδα της formula1.
    Οταν εφυγε ειχε να αντιμετωπισει ενα σοβαροτατο αντιπαλο στη formula. Την alfa. Στη συνεχεια η alfa εγκατελειψε τη formula, αλλα οχι και τους αγωνες.
    Σαρωσε. Προτοτύπησε. Εδειξε το δρομο. Πως πρεπει να ειναι τα αυτοκινητα στο μελλον.

    Οταν εβγαλαν τη Giulia GTAm γυρω στο εξηντα κατι... Βγαλαν ενα μοτερ με 100+ αλογα στο λιτρο. Τοτε...
    Ειχαν φουλ αλουμινενιο αμαξωμα, μπλοκ απο κραμα αλουμινιου-μαγνησιου, 2 εκκεντροφορους επικεφαλης, καδενα και οχι ιμαντα χρονισμου, κουφια ημιαξονια πισω, κραματα που ακομα και σημερα μονο πανακριβες και εξωτικες κατασκευες εχουν, δισκοφρενα σε ολους τους τροχους... Συμπιεση αρκετα πανω απο 10:1... Τοτε...
    Και τωρα μου παρουσιαζουν ενα αυτοκινητο με το ιδιο ονομα που στοχο εχει... το passat?????
    Και βασιζεται στο bravo?????
    Ειναι σιγουρα καλύτερο απο το passat. Αλλα ευχαριστω. Δεν θα παρω...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ghost-rider : 22-12-10 στις 20:14

  10. The Following 2 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    330Ci (23-12-10), PANOS-E60 (23-12-10)

  11. #8
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    1.086
    Thanked
    634
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Βασικα η Αλφα ρομεο κανει μια δυνατη επανοδο σε ολες τις κατηγοριες χτυποντας στα ισια τον αντγωνισμο με αυτοκινητα εξισου πολυ καλα!
    Για παραδειγμα εκτος τις πισω κινησης η 159 δεν εχει να ζηλεψει και πολλα απο την Ε90,οπως επισης και στα μικρα με το ΜΙΤΟ που ειναι ενα αξιολογο μικρο αυτοκινητο και εχει πουλησει αρκετα.

    Η Giulieta μπηκε και αυτη στον ανταγωνισμο χτυποντας vw golf για πλακα ειδικα στην εκδοση QV που διαθετει τα παντα!

    Πιστευω οτι θα ειναι πολυ ανταγωνιστικη μετα καινουργια τι μοντελα και ειδικα αν θα ξαβγαλει πισωκινητα.

    Τα θρυλικα αυτοκινητα Gtam-sprint-veloce με χαρακτηριστικο το σηκωμα του τροχου στις στροφες δυσκολα ξαναβγαινουν..

  12. #9
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή








    Aν δε σας πειραζει... Αυτη την alfa θελω να θυμαμαι...

    Και οσο για τα καινουρια τους μοντελα... Να μην τους αποπερνω τους ανθρωπους. Εχουν κανει προσπαθειες...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ghost-rider : 22-12-10 στις 20:38

  13. #10
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κ οι bmw χανουν απο το χαρακτηρα τους. Ναι. Δε θα διαφωνησω.
    Προσωπικα ομως δε μου λεει τιποτα μια alfa να ειναι καλυτερη απο ενα passat.
    Χαιρω πολυ.
    Σε σχεση με ενα Α4 quattro(που ουδεμια σχεση εχει το πατωμα του με οποιοδηποτε αλλο μοντελο του γκρουπ) τι γινεται?
    Σε σχεση με μια bmw?
    Σε σχεση με μια merc?
    Επειδη βαλαν την 159 να κανει σλαλομ και τα πηγε καλα?
    Το σλαλομ δε σημαινει απαραιτητα και κρατημα. Απλως πιο επιθετικο στησιμο...

    Η ιστορια της alfa ειναι ενδοξη.
    Εχει κανει φιρμες οπως την porsche, τη mercedes, τη bmw αλλα και την ιδια τη ferrari να προβληματιστουν.
    Να θυμηθουμε εδω οτι ο Εnzo Ferrari ηταν υπευθυνος του αγωνιστικου τμηματος της alfa romeo. Συγκεκριμενα και τουλαχιστον πριν ανεξαρτητοποιηθεί, υπευθυνος για την ομάδα της formula1.
    Οταν εφυγε ειχε να αντιμετωπισει ενα σοβαροτατο αντιπαλο στη formula. Την alfa. Στη συνεχεια η alfa εγκατελειψε τη formula, αλλα οχι και τους αγωνες.
    Σαρωσε. Προτοτύπησε. Εδειξε το δρομο. Πως πρεπει να ειναι τα αυτοκινητα στο μελλον.

    Οταν εβγαλαν τη Giulia GTAm γυρω στο εξηντα κατι... Βγαλαν ενα μοτερ με 100+ αλογα στο λιτρο. Τοτε...
    Ειχαν φουλ αλουμινενιο αμαξωμα, μπλοκ απο κραμα αλουμινιου-μαγνησιου, 2 εκκεντροφορους επικεφαλης, καδενα και οχι ιμαντα χρονισμου, κουφια ημιαξονια πισω, κραματα που ακομα και σημερα μονο πανακριβες και εξωτικες κατασκευες εχουν, δισκοφρενα σε ολους τους τροχους... Συμπιεση αρκετα πανω απο 10:1... Τοτε...
    Και τωρα μου παρουσιαζουν ενα αυτοκινητο με το ιδιο ονομα που στοχο εχει... το passat?????
    Και βασιζεται στο bravo?????
    Ειναι σιγουρα καλύτερο απο το passat. Αλλα ευχαριστω. Δεν θα παρω...
    Οδηγικά η 159 είναι καλύτερη και από τη c και από το Α4 (με το τιμόνι βάρκας). Ουσιαστικά, είναι από τα καλύτερα της κατηγορίας.
    Δε νομίζω πως είναι μικρό πράγμα αυτό.

    Κατά τ'άλλα, δε διαφωνεί κανείς για την ιστορία της άλφα. Αλλά και η bmw έβγαζε Μ1 και Μ3 Ε30, Ζ8 και τώρα βγάζει suv σε όλα τα μεγέθη και τα σχέδια.
    Μην είμαστε τόσο αυστηροί λοιπόν με τις άλλες εταιρείες αναπολώντας το παρελθόν, καθώς η άλφα όπως ήταν στο παρελθόν είναι δύσκολο να ξαναγίνει Το ίδιο και ο ανταγωνισμός της όμως.
    Και η lancia έβγαζε delta, stratos κλπ, αυτό δε σημαίνει πως η καινούρια delta δεν είναι ένα πολύ ιδιαίτερο και ποιοτικό αυτοκίνητο, πως η thesis δεν τράβαγε τα βλέμματα πολύ περισσότερο από 5άρες, Ε class κλπ.

    Άλλο το παρελθόν, άλλο το μέλλον. Και η άλφα αυτή τη στιγμή σε όλες τις κατηγορίες (που δεν είναι και πολλές βέβαια), δείχνει να έχει αξιόλογα και φινετσάτα αυτοκίνητα που κοιτούν τον (premium) ανταγωνισμό στα μάτια και είναι αρκετά πιο τίμια τιμολογιακά.
    Και μόνο γι'αυτό, νομίζω πως βρίσκεται σε καλό δρόμο και περιμένω με αρκετό ενδιαφέρον τις μελλοντικές της κινήσεις.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP