Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 162

Θέμα: NON STOP PROJECT 316 TURBO

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή Πάμε για άλλα ; θα δείξει...

    Πάμε για άλλα ; θα δείξει...

    βέβαια λόγω κρίσης δεν πραγματοποίησα αυτό που χα σαν αρχικό στόχο αλλά κάτι είναι και αυτό που έρχεται.

    Δεδομένου ότι,

    1)την τουρμπινίτσα (G28r) την δούλευα όταν βρισκόμουν σε φουντωτικές καταστάσεις σχεδόν εκτός χάρτη της 1.7 με 1.9 over κάποια στιγμή την «άκουσε» και αρνιόταν πεισματικά να ξαναδουλέψει σε αυτήν την πίεση

    2)αν παρατηρήσετε στο προηγούμενο πόστ την τελευταία δυναμομέτρηση που επισυνάπτω θα διαπιστώσετε ότι μετά τις 5300στρ. περίπου "λαχάνιαζα" , η δύναμη έπαιρνε την κατιούσα…

    βγήκα στο κουρμπέτι για αναζήτηση ελαφρώς μεταχειρισμένης & μεγαλύτερης τουρμπίνας ώστε να μην αναγκαστώ να προχωρήσω και σε περιφερειακές αλλαγές όπως μεγαλύτερα μπεκ & i/c, σασμάν με μεγαλύτερες ανοχές , για μείωση κόστους.

    Το πολυπόθητο τουρμπινάκι ευρέθη σχεδόν καινούργια σε σύντομο χρονικό διάστημα και αφού τεσταρίστηκε αγοράστηκε και είναι αυτή

    https://www.turbohellas.gr/gt2860rs_739548-0005.html


    Βασικό της χαρακτηριστικό είναι ότι σπουλάρει από χαμηλά μέχρι κόφτες.

    Επίσης, θα αλλαχθούν οι σωληνώσεις του i/c(το οποίο δεν κρίθηκε σκόπιμο να αλλαχθεί) από 53 περίπου σε 63 .

    Η (α)γριόγατα παραδόθηκε στον μηχανικό για την μεταμόσχευση και από κει θα πάει στον προγραμματιστή για την ολοκλήρωση του μίνι project με στόχο 300 + - στις ρόδες .

    Να είμαστε καλά θα βρίσκομαι στις επάλξεις προς ενημέρωση.


    έχω αφήσει ένα «κενό» κάπου στην υπόθεση για σπαζοκεφαλιά.
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  2. The Following 4 Users Say Thank You to Panos 316T For This Useful Post:

    chief (21-12-10), fanisk (21-12-10), Jimmakos (09-01-11), Kostas_1 (21-12-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    ωραιος !!

    (εκει 3200 μεχρι 4 γινοταν ενας ΧΑΜΟΣ, ε ??)

    περιμενουμε και την 6η δυναμομετρηση !




    αλλα θες και ενα τετοιο ρε Πανο....

    https://cgi.ebay.co.uk/SINGLE-DIN-RA...item3cb31555e6
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη nikos1400 : 21-12-10 στις 15:28
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  4. The Following User Says Thank You to nikos1400 For This Useful Post:

    Panos 316T (21-12-10)

  5. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos1400;118



    αλλα θες και ενα τετοιο ρε Πανο....

    [url
    https://cgi.ebay.co.uk/SINGLE-DIN-RADIO-3X-GAUGE-POD-HOLDER-52MM-NEW-/260702557670?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM& hash=item3cb31555e6[/url]
    το χω υπόψιν μου και θα δρομολογηθεί εν καιρώ ...
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  6. #4
    Εγγραφή
    23-05-10
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    162
    Thanked
    125
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Panos 316T Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πάμε για άλλα ; θα δείξει...

    βέβαια λόγω κρίσης δεν πραγματοποίησα αυτό που χα σαν αρχικό στόχο αλλά κάτι είναι και αυτό που έρχεται.

    Δεδομένου ότι,

    1)την τουρμπινίτσα (G28r) την δούλευα όταν βρισκόμουν σε φουντωτικές καταστάσεις σχεδόν εκτός χάρτη της 1.7 με 1.9 over κάποια στιγμή την «άκουσε» και αρνιόταν πεισματικά να ξαναδουλέψει σε αυτήν την πίεση

    2)αν παρατηρήσετε στο προηγούμενο πόστ την τελευταία δυναμομέτρηση που επισυνάπτω θα διαπιστώσετε ότι μετά τις 5300στρ. περίπου "λαχάνιαζα" , η δύναμη έπαιρνε την κατιούσα…

    βγήκα στο κουρμπέτι για αναζήτηση ελαφρώς μεταχειρισμένης & μεγαλύτερης τουρμπίνας ώστε να μην αναγκαστώ να προχωρήσω και σε περιφερειακές αλλαγές όπως μεγαλύτερα μπεκ & i/c, σασμάν με μεγαλύτερες ανοχές , για μείωση κόστους.

    Το πολυπόθητο τουρμπινάκι ευρέθη σχεδόν καινούργια σε σύντομο χρονικό διάστημα και αφού τεσταρίστηκε αγοράστηκε και είναι αυτή

    https://www.turbohellas.gr/gt2860rs_739548-0005.html


    Βασικό της χαρακτηριστικό είναι ότι σπουλάρει από χαμηλά μέχρι κόφτες.

    Επίσης, θα αλλαχθούν οι σωληνώσεις του i/c(το οποίο δεν κρίθηκε σκόπιμο να αλλαχθεί) από 53 περίπου σε 63 .

    Η (α)γριόγατα παραδόθηκε στον μηχανικό για την μεταμόσχευση και από κει θα πάει στον προγραμματιστή για την ολοκλήρωση του μίνι project με στόχο 300 + - στις ρόδες .

    Να είμαστε καλά θα βρίσκομαι στις επάλξεις προς ενημέρωση.


    έχω αφήσει ένα «κενό» κάπου στην υπόθεση για σπαζοκεφαλιά.


    τελικα εχεις βαλει σκοπο να με ραψεις ε? εγω φταιω που πηγα και πηρα το μαντεμι απ την turbo hellas.

    keep baxing αξα!!!

  7. The Following 2 Users Say Thank You to manos For This Useful Post:

    Panos 316T (21-12-10), zaharias (21-12-10)

  8. #5
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos Εμφάνιση μηνυμάτων
    τελικα εχεις βαλει σκοπο να με ραψεις ε? εγω φταιω που πηγα και πηρα το μαντεμι απ την turbo hellas.

    keep baxing αξα!!!
    αφού έκανες καμιά δεκαρια φορές πάνω κάτω την καβάλας και έφτασες μέχρι το δαφνί ,πάλι καλά

    να σε ευχαριστήσω και από δω αξά...

    υγ:όταν το βγάλω με το καλό θα σε χρειαστώ για πειράματα
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  9. The Following User Says Thank You to Panos 316T For This Useful Post:

    zaharias (21-12-10)

  10. #6
    Εγγραφή
    23-05-10
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    162
    Thanked
    125
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Panos 316T Εμφάνιση μηνυμάτων
    αφού έκανες καμιά δεκαρια φορές πάνω κάτω την καβάλας και έφτασες μέχρι το δαφνί ,πάλι καλά

    να σε ευχαριστήσω και από δω αξά...

    υγ:όταν το βγάλω με το καλό θα σε χρειαστώ για πειράματα
    ποιο δαφνι ρε?σκαραμαγκα εφτασα!!!

    υγ:υπολογισε και το μ3ακι ομως οτι θα εχει καμια 20αρια αλογακια ακομα μεχρι τοτε

  11. The Following User Says Thank You to manos For This Useful Post:

    Panos 316T (24-12-10)

  12. #7
    Εγγραφή
    16-01-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    949
    Thanked
    748
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    καταρχην φιλε συγχαρητηρια για τη δουλεια που εχεις κανει στο αμακι σου .
    εχω μια απορια.....
    τι καταναλωσεις πετυχαινεις αν πηγαινεις νορμαλ(αν τα καταφερνεις δηλαδη)
    και ποσα χιλιομετρα σου βγαζει το ντεποζιτο?

  13. The Following User Says Thank You to DIMITr|S For This Useful Post:

    Panos 316T (09-01-11)

  14. #8
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο DIMITr|S Εμφάνιση μηνυμάτων
    καταρχην φιλε συγχαρητηρια για τη δουλεια που εχεις κανει στο αμακι σου .
    εχω μια απορια.....
    τι καταναλωσεις πετυχαινεις αν πηγαινεις νορμαλ(αν τα καταφερνεις δηλαδη)
    και ποσα χιλιομετρα σου βγαζει το ντεποζιτο?
    λοιπόν σε μια διαδρομή 250 χλμ (συν τον γυρισμό ) εκ των οποίων τα 150 είναι σε ΕΟ,τα 50 σε επαρχιακό και τα υπόλοιπα 50 σε ειδική [εννοώντας στροφιλίκια,αναβάσεις καταβάσεις] χρειάζομαι σχεδόν ένα ντεπόζιτο . με το υπόλοιπο βγάζω καμιά 60αριά χλμ εντός πόλης.

    αυτή η διαδρομή πραγματοποείται κατά μέσο οικογενειακό όρο 2.45 ώρες,σε συνθήκες μοναχικού καβαλάρη έχω γράψει 2.15 περίπου .

    τώρα,σε μια βραδυνή φουντωτική βόλτα θα κάψ κανά 30ευρώ για πλάκα.

    εντός πόλης φουλαρισμένος με νορμάλ οδήγηση καμιά 370 περίπου.

    ελπίζω να γινα κατανοητός.
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  15. The Following User Says Thank You to Panos 316T For This Useful Post:

    Jimmakos (09-01-11)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP