Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 25

Θέμα: ανταλλακτικα ελευθερου εμποριου

  1. #11
    Εγγραφή
    02-04-10
    Περιοχή
    ΑΘΗΝΑ + ΣΕΡΡΕΣ
    Μηνύματα
    778
    Thanked
    287
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο takis1983 Εμφάνιση μηνυμάτων
    το ξερετε οτι υπαρχουν κ ημιτασιον λαδια? πολυ γνωστων εταιριων? αντιγραμενα με τρομερη ακριβεια στο αυτοκολητο κ στη συσκευασια που συνηθως ξεκινανε απο την τουρκια???
    ξερει κανεις απο που τα ξεχωριζεις?

  2. #12
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Πρίν λίγο καιρό το Ε34 μου έβγαλε τρόμπα βενζίνης.... (με 200.000χλμ λογικό το βρήκα να βγεί στην σύνταξη η τρόμπα...)

    Όταν πήγα σε συνεργεία κλπ μου ζητούσαν 400 με 600Ε μαζί με τα περαστικά...
    Έβγαλα την τρόμπα και προς έκπληξή μου ήταν ημιτασιόν (κοινώς την είχαν αλλάξει) και μάλιστα πολύ κακής ποιότητας (έκανε μπάμ απο ακροδέκτες, και τα συνναφή οτι ήταν μάπα)
    Αποτέλεσμα, έχω έναν συγγενή που έχει μαγαζί με γνήσια ανταλλακτικά για BMW (ότι μάρκες βάζει η μαμά BMW στα αυτοκίνητα δλδ...) και μου εξήγησε πως η bmw δεν παράγει τίποτα όπως είπε ο φίλος παραπάνω αλλά το κάνουν άλλες εταιρίες για αυτήν πχ. Valeo για δυναμό κλπ.

    Πήρα μια τρόμπα απο Ε36 318 μάρκας δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή και μου βγήκε κόστος 150Ε μαζί με ένα λεβιεδάκι για τις ταχύτητες!
    Και παραδόξως η βάση δεν έπαιρνε την μεγάλη τρόμπα με τον ρυθμιστή πίεσης (?) απο πάνω αλλά την πιο μικρή που φοράνε τα Ε36!
    Όσο για τα φίλτρα ΜΑΝΝ έχω ακούσει οτι για τα bmw είναι old time classic!

  3. #13
    Εγγραφή
    16-12-10
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    121
    Thanked
    30
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο E46 POWER Εμφάνιση μηνυμάτων
    ξερει κανεις απο που τα ξεχωριζεις?
    δυστηχως η αντιγραφη ειναι σχεδον τελεια.. μονο αν παιρνεις το συγκεκριμενο λαδι επι χρονια κ το εχεις προσεξει στα παντα του, τοτε μονο μπορει να εχεις μια υποψια.
    το πιο συνηθησμενο λαθος στην αντιγραφη ειναι εκει που τελιωνουν τα γραμματα η οι γραμες στην ετικετα να ειναι λιγο πιο ξεθοριασμενες κ αυτο μιλαμε για το πολυ 1 χιλιοστο. η συσκεβασια θα πρεπει να ειναι σε ολη την επιφανεια της ιδια δηλ να μην εχει γουβιτσες η να μην εχει ομοιομορφη ηφη.. κ τελος το χρωμα του λαδιου!

  4. #14
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    ΚΙΛΚΙΣ
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    900
    Thanked
    1109
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Tsakirakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    χρειαστηκα αλλαγη δυναμο στο 46αρι μου. valeo ηταν το "μαμα". στην αντιπροσωπεια μου ζητουσαν 670... το πηρα απο ηλεκτρολογο ακριβως το ιδιο, 350 με τα περαστικα μαζι!
    τωρα θελω αλλαγη τακακια. τι προτεινετε?
    ΑΤΕ..φιλε τσακιρακο....το χρησιμοποιω χρονια.....
    Τις προαλες αλλαξα τα πισω....
    Και σε λιγο καιρο θα αλλαξω και τα μπροστα....γιατι εκανα την ¨εξυπναδα¨ να βαλω της μαμας του...
    Τα οποια ειναι JURID.....
    Αστα να πανε....πασα ομοιοτητα με φρενο.....ειναι απλη συμπτωση....
    ΑΛΛΑ......μην παρασυρθεις και βαλεις δισκο ΑΤΕ.....στραβονουν σχετικα ευκολα...
    Αυτα!!!!!

  5. #15
    Εγγραφή
    20-03-10
    Περιοχή
    Ξάνθη
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    1.727
    Thanked
    2862
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο individual Εμφάνιση μηνυμάτων
    ΑΤΕ..φιλε τσακιρακο....το χρησιμοποιω χρονια.....
    μην παρασυρθεις και βαλεις δισκο ΑΤΕ.....στραβονουν σχετικα ευκολα...
    Αυτα!!!!!
    ευχαριστω! δισκους δε χρειαζομαι ακομα. εχω 155.000 πανω.
    ΑΤΕ λοιπον... και καμια παστα δε μπαινει για το σφυριγμα ή κανω λαθος?
    Μη τα συζητας αδερφε...

  6. #16
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αte δισκόπλακες δεν έχουν και από το εργοστάσιο τα 46?

  7. The Following User Says Thank You to NickE60 For This Useful Post:

    ghost-rider (20-12-10)

  8. #17
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    ΚΙΛΚΙΣ
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    900
    Thanked
    1109
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Tsakirakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    ευχαριστω! δισκους δε χρειαζομαι ακομα. εχω 155.000 πανω.
    ΑΤΕ λοιπον... και καμια παστα δε μπαινει για το σφυριγμα ή κανω λαθος?
    Οχι δε βαζεις τιποτα

  9. The Following User Says Thank You to individual For This Useful Post:

    Tsakirakos (19-12-10)

  10. #18
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    ΚΙΛΚΙΣ
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    900
    Thanked
    1109
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αte δισκόπλακες δεν έχουν και από το εργοστάσιο τα 46?
    Δεν το ξερω αυτο....
    Και για να γινω πιο συγκεκριμενος,ειχα βαλει 2-3 φορες παλιοτερα τους χαρακτους ΑΤΕ......και πριν ακομα αλλαξω το δευτερο ζευγαρι τακακια ειδη οταν πατουσα φρενο,ετρεμε το τιμονι απο το στραβωμα.

  11. #19
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ναι ΑΤΕ φοραει απο το εργοστασιο το Ε46!!!τακακια εχουμε πει πολλες φορες οτι ειναι οπως κατσει στην bmw αλλες φορες ειναι jurid αλλες textar αλλες ATE κλπ κλπ!!!! παντως απο jurid που φοραω εγω δεν εχω κανενα μα κανενα προβλημα!!!

  12. #20
    Εγγραφή
    14-09-10
    Περιοχή
    THESSALIA
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    298
    Thanked
    348
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    "νταβατζιλίκι" λέγεται στην καθομιλουμένη...

    το επάνω είναι γνήσιο Μαν
    ...και το κάτω "παραποίηση" του γνήσιου Μαν (με το σήμα BMW πάνω του)... ξέρω έχω αντιστρέψει τους όρους, αλλά προηγουμένως τους έχουν αντιστρέψει αυτοί.. γιατί απλά η BMW δεν κατασκευάζει φίλτρα, ούτε λάδια, ούτε κρεμαγιέρες, ούτε ψαλίδια, ούτε μίζες, ουτε δυναμό, ούτε ψυγεία, ούτε συμπιεστές A/C, ούτε μπουζί, ούτε μπεκ, ούτε μπαταρίες, ούτε λάμπες, ούτε πολλαπλασιαστές, ούτε αμορτισέρ, ούτε ελατήρια, ούτε ζάντες, ούτε λάστιχα, ούτε στερεοφωνικά, ούτε τζάμια, ούτε ούτε ούτε.........

    όχι δεν έχουν καμία απολύτως διαφορά παρά μόνο στη συσκευασία και φυσικά! στην τιμή... όπως και αμέτρητα άλλα εξαρτήματα (κυρίως αναλώσιμα αλλά όχι μόνον) στα αυτοκίνητα μας..





    Βέβαια πάντα υπάρχει και το "βίτσιο" του οτι θέλουμε να γράφει οπωσδήποτε ΒΜW επάνω κάτι που δεν είναι παρεξηγήσιμο, εμένα πάντως δεν με απασχολεί καθόλου γιατί ξέρω ότι ποιοτικά είναι ακριβώς τα ίδια.
    ετσι ακριβως ειναι οπως τα λεει ο NICKE60.για πολλα αναλωσιμα ανταλλακτικα η bmw συνεργαζεται με εταιρειες (BOSH,NGK κ.τ.λ) με τις οποιες κανει συμβαση και βαζουνε πανω στο προιον την σταμπα (το σημα) της bmw.
    πχ τα μπουζι της NGK αν συγκρινετε αυτα που βαζει η bmw σε σχεση με αυτα του ελεύθερου εμπορίου ειναι ακριβως τα ιδια.η μονη διαφορα ειναι στο οτι τα μπουζι που βαζει η bmw εχουνε μια σταμπα BMW με μπλε γραμματα πανω στην πορσελανη.καμια αλλη διαφορα δεν εχουν. αν διαβασετε τους κωδικους του μπουζι που ειναι χαραγμένοι λίγο πάνω από το σημείο που ξεκινούν τα πάσα ειναι ακριβως οι ιδιοι.
    στο προηγουμενο αυτοκινητο που ειχα (e36 316) ολα τα αναλωσιμα (μπουζι,φιλτρα λαδιου,αερος,καμπινας,βενζ νης) τα αγοραζα απο το εμποριο (εννοω εκτος bmw) τα περισσοτερα ηταν MAN και ηταν ακριβως ιδια σε σχεση με τα OEM.
    προσωπικα ποτε δεν αντιμετωπισα προβλημα με τη χρηση αυτων των αναλωσιμων και δεν το συζητω γλυτωσα παρα πολλα χρηματα.

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP