Tελικά, όποιος είναι κάτοχος δίλιτρου αυτοκινήτου και πάνω είναι εγκληματίας σ'αυτή τη χώρα. Τι κι αν όλα σχεδόν τα τουρμποκίνητα από 1.6 και πάνω έχουν περισσότερη ιπποδύναμη και συχνά παραπλήσιες τιμές (ανάλογα την κατηγορία) με τα δίλιτρα?
Όχι, αυτοί είναι μη προνομιούχοι και πρέπει να πληρώνουν πάνω κάτω όσο πληρώνω εγώ για το 1400άρι μου...
Γιατί πάλι το σωστό μέτρο της εκπομπής ρύπων δε μπορούσε να ισχύει αναδρομικά, μάλλον θα μείνει στα αναπάντητα. Εκτός κι αν ο λόγος είναι να τονώσουν την αγορά καινούριων αυτοκινήτων. Τα καταφέρανε πολύ καλά και σε αυτό (να'ναι καλά οι φόροι πολυτελείας και η βενζίνη)...
the more people agree with me
the more I think I'm wrong