alexk (18-12-10)
PATSIMINI (18-12-10)
Όχι ρε'σεις 6πίστονα ήθελα να γράψω. Από κεκτημένη.
Πάντως, τα φρένα της Μ3 Ε92 έχουν το μικρότερο χρόνο φρεναρίσματος στην κατηγορία, παρότι μονοπίστονα. Απλά στην αντοχή τα παίζουν λίγο.
Κλείνει το off mode.
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
Να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα
1. Η Μ3 δεν παίρνει άλλα φρένα από το εργοστάσιο, μην λέμε ασυναρτησίες.
2. Τα φρένα στα Porsche είναι Brembo
3. Τα φρένα του 1 Μ είναι τα γνωστά μονοπίστονα (σε αντίθεση με τα φανταστικά 6πίστονα Brembo του 135)
4. 3 μόνο Μ μοντέλα έχουν φορέσει πολυπίστονα (Μ5 Ε34Nurburgring edition, 850csi και Μ3 GTS)
Driver M δεν ανέφερα ποτέ ότι μου αρέσει το Μ3 Ε92 για τους γνωστούς λόγους (μαούνι μεγάλο) και άλλωστε εγώ CSL έχω.
Δεν σημαίνει ότι επειδή τα νέα Μ είναι για χοντρόκωλους βασιλιάδες της ευθείας που θέλουν πολλά κυβικά ότι πρέπει να το καταπιώ και να ακολουθήσω την πορεία της Μ να φτιάχνει ΚΟΥΡΣΕΣ για Ρώσους, Άραβες κτλ.
Τελικα ετσι οπως πανε τα πραγματα οι πραγματικοι φαν του Division θα προτιμουν τα παλια ///Μ..
Τα 36αρια και 46αρια θα φευγουν σαν ζεστο ψωμι