Έλα τώρα! Σε τα μας? Αφού όλοι ξέρουμε ότι θα επέλεγες Ingolstadt! Τετρακίνηση (απαραίτητη για τους ελληνικούς δρόμους), μικρότερος κυβισμός, τουρμπίνες, εύκολο tuning, καταπληκτικά φρένα, ledάκια στα φανάρια, ΜΜΙ που δέχεται από μπομπίνες μέχρι micro-SD και παίζει από MP3 μέχρι FLAC κι από GIF μέχρι BD ISO, 3D γραφικά στην οθόνη (τα facelift θα έχουν και ολόγραμμα), Β&Ο ηχοσύστημα με DTS HD-MA και τσουτσέκια νεοδυμίου που σηκώνονται αυτόματα, αλουμίνιο από το αμάξωμα μέχρι τη χειρολαβή του vanity mirror και άλλα πολλά τέτοια! Τι να κλάσει το Μόναχο, που έχει να βγάλει καλό μοντέλο από το '90 (850 CSI)?
P.S. Με πρόλαβε ο Γιώργος. GAMOTO!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη S8N : 16-12-10 στις 18:44
Stathis (16-12-10)
σε μικροτερο αυτοκινητο, οντως δεν θα επελεγα bmw.
π.χ. αν καποια στιγμη ερθει ενα bebe μεταξυ π.χ. ενος Χ1 και ενος allroad θα επελεγα audi, για λογους που δεν ειναι της παρουσης.
σε μεγαλυτερο suv ομως δεν θα επελεγα Q7 ουτε με σφαιρες, θα επαιρνα Χ5.
στην κατηγορια που συζηταμε η bmw συνεχιζω να πιστευω οτι εχει την πιο πληρη προταση. η αουντι δεν εχει καν προταση στα μεγαλα gt. (το R8 το βαζω σε αλλη κατηγορια και δεν μου αρεσει κιολας.)
γενικα στην επομενη αγορα μου, αν οταν και οποτε αυτη γινει δεν προκειται να παω με παρωπιδες να παρω bmw, ή οτι μπουρδα και αν βγαλουν εκει στο μοναχο.
θα σταθμισω, αναγκες και δυνατοτητες και συμφωνα με τα κριτηρια μου θα επιλεξω οτι με καλυπτει καλυτερα...
πιστευω να σε καλυψα.![]()
S8N (16-12-10)
Πες τα Γιωργο!!!!
Με μια F430 ισως να την παλευε το gtr.
Τωρα ομως αυτη δε βγαινει πια απ οσο νομιζω!
Κανεις δεν τα βαζει με το Μαρανελο!
Και παραπανω αλογα να χει θα σηκωθει ο Εντσο να τον κρατησει πίσω!
Τα πορσε αμα ειναι turbo καλα θα πανε...
Αλλιως θα περασει μπροστα ο Ιαπωνας... Αστα Γιωργο... Πικρα!
Kαι για την Ιστορια.. Το ring την τελευταια φορα που το κοιταξα ανηκε στην 599 GTO.
Βεβαια ποσο κοστιζει μια ferrari...
Εμ... Δεν παιρνεις μονο αυτοκινητο.
Παιρνεις ενα κομματι της ιστοριας. Αγωνιστικης και μη...
S8N (17-12-10)
Πλάκα πλάκα, κάπως έτσι είναι.
Λατρεύω τα Porsche, η εταιρεία όμως μας τα έχει χαλάσει επανειλημμένως. Παλιά είχαμε τις 914, 924, 944... Ακόμη και στις απαρχές της 911 τόλμησαν να βγάλουν την οικονομική 912 με 4κύλινδρο Boxer από 356 και εν συνεχεία με Ι4 από Audi. Σήμερα βαπτίζουμε κάτι εμετικά Tuareg με το όνομα Cayenne και παρουσιάζουμε τετράπορτα GT τύπου Panamera τα οποία -προσωπική άποψη- δε βλέπονται κόντρα σε μια 550/575 Maranello. Φημολογείται κάτι για Boxster με τετρακύλινδρο turbo κινητήρα VAG. Έλεος...
H Ferrari αντιθέτως σέβεται την ιστορία της. Σίγουρα κάποια μοντέλα δεν στάθηκαν αντάξια των προσδοκιών, ποτέ όμως δεν έπαψαν να είναι έργα τέχνης. Ακόμη και το Fiat Dino που πήρε τα γονίδια της Ferrari, είναι ένα από τα ομορφότερα αυτοκίνητα που έχουν παραχθεί:
https://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Dino
ghost-rider (18-12-10), PANOS-E60 (17-12-10)
Η πορσε ειναι ποιο εμπορικη εταιρια σε σχεση με την Ferrari με μεγαλυτερη γκαμα αυτοκινητων,η Ferrari ειναι ενα διαφορετικο ειδος κουλτουρας και για αυτο εχει μενει ως εχει το ΤΕΡΑΣΤΙΟ ονομα τις.
Να πουμε ομως και την αληθεια..Αν η Ferrari δεν ειχε ΓΕΝΙΚΑ τον ομιλο Fiat Group Μαζι τις δεν θα αντεχε οικονομικα και θα εβγαζε και εκεινει τζιπ και 4πορτα αυτοκινητα.
Για να αγορασεις πλεον Πορσε κοιτας συγκεκριμενα μοντελα και χρειαζεσαι πολλα λεφτα!