Χωρίς να είμαι ειδικός και ζητωντας συγγνωμη αν πω καμια λαλακια. Μηπως το χρωμα του αυτοκινητου καθαριζοντας το με το πανι οπως ειναι λερωμενο μειωνει την διαρκεια ζωης του βερνικιου?Ασχέτος αν περαστει μετα οποιοδηποτε υλικο.
Χωρίς να είμαι ειδικός και ζητωντας συγγνωμη αν πω καμια λαλακια. Μηπως το χρωμα του αυτοκινητου καθαριζοντας το με το πανι οπως ειναι λερωμενο μειωνει την διαρκεια ζωης του βερνικιου?Ασχέτος αν περαστει μετα οποιοδηποτε υλικο.
Leonida φίλε μου ούτε και εμείς τα ξέρουμε όλα, να είσαι σίγουρος για αυτό.
Αυτός είναι και ένας από τους βασικούς λόγους που επισκεφτήκαμε αυτό το forum, πέρα από την διαφήμιση, είναι και για να μάθουμε περισσότερα.
Λοιπόν … στην ερώτηση σου τώρα:
Το πανάκι με μικρό-ίνες ως γνωστό είναι ένα ειδικό πανάκι το οποίο στην ουσία έχει την ιδιότητα να μαγνητίζει την σκόνη και να την αφαιρεί με μεγαλύτερη ασφάλεια από την επιφάνεια.
Στην περίπτωση του FW1 η σκόνη που θα αφαιρέσει το πανάκι, (αφού πρώτα έχουμε ψεκάσει την επιφάνεια εννοείτε, με το προϊόν), θα είναι είδη εγκλωβισμένη σε μια λιπαντική μεμβράνη και γενικά θα έχει σηκωθεί από το χρώμα-βερνίκι του αυτοκινήτου σου χωρίς να το επηρεάσει καθόλου.
Επίσης κάτι πολύ σημαντικό και ίσως με αυτό το καταλάβεις καλύτερα, είναι ότι μεταξύ του χρώματος του αυτοκινήτου σου και της εγκλωβισμένης σκόνης στην λιπαντική μεμβράνη, θα υπάρχει το κερί, με το οποίο και θα κερώσουμε αμέσως μετά την επιφάνεια.
Για αυτό στα videos αν δεις, χρησιμοποιούμε δύο πανάκια με μικρό-ίνες.
Με το ένα αφαιρούμε την λιπαντική μεμβράνη με την σκόνη-βρώμιά και με το άλλο κερώνουμε την επιφάνεια με το κερί carnauba που έχουμε αφήσει πίσω.
Στην ουσία δηλαδή όχι μόνο δεν θα χαλάσουμε το βερνίκι, αλλά θα το ενισχύσουμε.
Ελπίζουμε να βοηθήσαμε στην ερώτηση σου
![]()
Leonidas_E39 (16-12-10)