Πες τα Γιωργο!!!!
Με μια F430 ισως να την παλευε το gtr.
Τωρα ομως αυτη δε βγαινει πια απ οσο νομιζω!
Κανεις δεν τα βαζει με το Μαρανελο!
Και παραπανω αλογα να χει θα σηκωθει ο Εντσο να τον κρατησει πίσω!
Τα πορσε αμα ειναι turbo καλα θα πανε...
Αλλιως θα περασει μπροστα ο Ιαπωνας... Αστα Γιωργο... Πικρα!
Kαι για την Ιστορια.. Το ring την τελευταια φορα που το κοιταξα ανηκε στην 599 GTO.
Βεβαια ποσο κοστιζει μια ferrari...
Εμ... Δεν παιρνεις μονο αυτοκινητο.
Παιρνεις ενα κομματι της ιστοριας. Αγωνιστικης και μη...
S8N (17-12-10)
Πλάκα πλάκα, κάπως έτσι είναι.
Λατρεύω τα Porsche, η εταιρεία όμως μας τα έχει χαλάσει επανειλημμένως. Παλιά είχαμε τις 914, 924, 944... Ακόμη και στις απαρχές της 911 τόλμησαν να βγάλουν την οικονομική 912 με 4κύλινδρο Boxer από 356 και εν συνεχεία με Ι4 από Audi. Σήμερα βαπτίζουμε κάτι εμετικά Tuareg με το όνομα Cayenne και παρουσιάζουμε τετράπορτα GT τύπου Panamera τα οποία -προσωπική άποψη- δε βλέπονται κόντρα σε μια 550/575 Maranello. Φημολογείται κάτι για Boxster με τετρακύλινδρο turbo κινητήρα VAG. Έλεος...
H Ferrari αντιθέτως σέβεται την ιστορία της. Σίγουρα κάποια μοντέλα δεν στάθηκαν αντάξια των προσδοκιών, ποτέ όμως δεν έπαψαν να είναι έργα τέχνης. Ακόμη και το Fiat Dino που πήρε τα γονίδια της Ferrari, είναι ένα από τα ομορφότερα αυτοκίνητα που έχουν παραχθεί:
https://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Dino
ghost-rider (18-12-10), PANOS-E60 (17-12-10)