
Αρχικό μήνυμα απο
Driver M
Συμφωνώ απόλυτα.
Με τη λογική της αύξησης κυβισμού ώστε να αυξηθεί και η ιπποδύναμη, σε καμια δεκαετία τα ///Μ θα έπρεπε να έχουν κινητήρες σαν τις viper για να έχουν ανταγωνιστικές ιπποδυνάμεις.
Η χρυσή τομή είναι τουρμπίνα αλλά και σχετικά υψηλός κυβισμός, κάτι που συμβαίνει στα Χ5Μ, Χ6Μ και στη νέα Μ5. Αυτό δίνει την ευκαιρία τα αυτοκίνητα να είναι ζωντανά και στις ψηλές στροφές (αν το επιδιώξει η εταιρεία, κάτι που στα suv της βέβαια δεν έκανε αλλά δεν είναι αδύνατο να κάνει σε Μ5, Μ3 κλπ) και φυσικά να έχουν υψηλές ιπποδυνάμεις και πολλή ροπή.
Στο χέρι της bmw είναι να τα κάνει όλα αυτά και να μη φτιάξει τουρμποκινητήρες που να ψοφάνε στις 6.500 στροφές και απλά να έχουν πολλά άλογα και τίποτε άλλο. Το αν θα το κάνει εξαρτάται καθαρά από τις επιδιώξεις της και το πόσο υπολογίζει τους αγοραστές της.
Αυτό όμως δε σημαίνει πως η τουρμπίνα εκ των προτέρων είναι κάτι καταστροφικό. Τη στιγμή που ακόμα και η ferrari σκέφτεται για τουρμποκίνητο μοντέλο...