Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
Συμφωνώ απόλυτα.
Με τη λογική της αύξησης κυβισμού ώστε να αυξηθεί και η ιπποδύναμη, σε καμια δεκαετία τα ///Μ θα έπρεπε να έχουν κινητήρες σαν τις viper για να έχουν ανταγωνιστικές ιπποδυνάμεις.

Η χρυσή τομή είναι τουρμπίνα αλλά και σχετικά υψηλός κυβισμός, κάτι που συμβαίνει στα Χ5Μ, Χ6Μ και στη νέα Μ5. Αυτό δίνει την ευκαιρία τα αυτοκίνητα να είναι ζωντανά και στις ψηλές στροφές (αν το επιδιώξει η εταιρεία, κάτι που στα suv της βέβαια δεν έκανε αλλά δεν είναι αδύνατο να κάνει σε Μ5, Μ3 κλπ) και φυσικά να έχουν υψηλές ιπποδυνάμεις και πολλή ροπή.

Στο χέρι της bmw είναι να τα κάνει όλα αυτά και να μη φτιάξει τουρμποκινητήρες που να ψοφάνε στις 6.500 στροφές και απλά να έχουν πολλά άλογα και τίποτε άλλο. Το αν θα το κάνει εξαρτάται καθαρά από τις επιδιώξεις της και το πόσο υπολογίζει τους αγοραστές της.
Αυτό όμως δε σημαίνει πως η τουρμπίνα εκ των προτέρων είναι κάτι καταστροφικό. Τη στιγμή που ακόμα και η ferrari σκέφτεται για τουρμποκίνητο μοντέλο...
Επιτρέψτε μου να συμφωνήσω κι εγώ ειδικά με το κομμάτι που έκανα bold.
Εγώ παραμένω αισιόδοξος καθώς ειδικά το Μ3 θα είναι πάντα για την BMW ένα άλλο Μ...
Λατρεύω και ακόμη κι αν ποτέ το αλλάξω θα το λατρεύω για πάντα το 46άρι μου με τον διαμαντένιο του S54 που ξυρίζει μέχρι τις 8. Πιστεύω όμως ότι ακόμη κι αν στη νέα F γενιά φορέσουν τουρμπάτο 55άρη θα έχει τέτοια τεχνολογική μετεξέλιξη και υπεροχή που και πάλι θα τρέχει ο ανταγωνισμός κι εμείς θα καμαρώνουμε και θα λυσάμε πως να τ'αποκτήσουμε...
Όσο για την παραπάνω αναφορά στο C63 AMG ναι είναι πανίσχυρος και ατμοσφαιρικός αλλά με πόόόσα λίτρα και πόσο βαρής...???