Σελίδα 15 από 17 ΠρώτηΠρώτη ... 51314151617 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 141 έως 150 από 166

Θέμα: Το επομενο Μ3 V6 ?

  1. #141
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το επόμενο Μ3 θα είναι V6?

    Οι πληροφορίες μου λένε ΟΧΙ.

    Δυστυχώς ούτε πιο σαφής μπορώ να γίνω, ούτε εγγυήσεις να προσφέρω. Αυτό που ξέρω μόνο είναι ότι το μοτέρ θα είναι βασισμένο στον Ν55, ναι, με το μονό τούρμπο, και ότι λογικά θα ονομάζεται S55. Εξακύλινδος εν σειρά, λοιπόν, και μάλιστα τουρμπισμένος. Αν θέλετε το πιστεύετε, αν δεν θέλετε, λογικό το βρίσκω...

    ***

    Όσο για το ποιος ευθύνεται για την εξέλιξη της Μ, η απάντηση πιστεύω είναι απλή. Είναι ένας συνδυασμός οικονομικής επέκτασης του BMW Group, και της νοοτροπίας των αγοραστών της πλειοψηφίας των Μ μοντέλων που φεύγουν από τις αντιπροσωπίες.

    Όλα τα υπόλοιπα είναι κουραφέξαλα.

    Για να εξηγούμαι και να μην παρεξηγούμε. Η στρατηγική του Helmut Panke, όταν ήταν στο κεφάλι της BMW ήταν απλή. Μείωση του ποσοστού κέρδους ανά μονάδα που πουλιέται, αλλά οικονομική επέκταση μέσω της αύξησης του αριθμού των ετήσιων πωλήσεων. Άρα για να αυξηθούν οι πωλήσεις, έπρεπε να αυξηθούν τα μοντέλα που προσφέρονται, και ταυτόχρονα να διευρυνθεί το target group των υπαρχόντων.

    Μια νέα αγορά ανοίγεται σιγά σιγά για την BMW, αυτή της Κίνας. Τον τελευτάιο χρόνο, οι πωλήσεις της Μ σε Μέση ανατολή και Κίνα, ήταν πάνω από το 30% του συνολικού αριθμού πωλήσεων, με ένα άλλο 30% να έρχεται από τις ΗΠΑ. Επόμενο είναι, λοιπόν, να προσανατολιστεί η Μ περισσότερο με βάση τις ανάγκες και απαιτήσεις των Αμερικάνων, των Αράβων και των Κινέζων, παρά με των Ευρωπαίων, και δη των πορωμένων με την οδήγηση και τα πλέον "παλιά" Μ.

    Επόμενο είναι, λοιπόν, να βγάζει η Μ κάτι Χ5Μ και Χ6Μ, ακόμα και αν οι τουρμποκινητήρες τους πραγματικά είναι καλοί. Αυτό θέλει ο πελάτης, αυτό θα φτιάξει η BMW. Μια τεράστια πολυεθνική δεν έχει περιθώρια για ρομαντισμούς, ειδικά σε τέτοιους δύσκολα οικονομικά καιρούς.
    Θα μπορουσαν οι π@υστιδες να παιξουν με την alpina ρε γμτ. Την εχουν κ αυτη. Μια απο τα δυο στις Αμερικανιες και μια στα τουμπανα πολυστροφα ατμοσφαιρικα. Αλλα το θεμα ειναι οτι το Μ ειναι απλα ταμπελα για πουλημα.
    Ολα αυτα για αυξησεις χωρις ταβανι μου ακουγονται αστεια.
    Αν θες να κρατησεις χαρακτηρα μπορεις...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ghost-rider : 14-12-10 στις 07:59

  2. #142
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θα μπορουσαν οι π@υστιδες να παιξουν με την alpina ρε γμτ. Την εχουν κ αυτη. Μια απο τα δυο στις Αμερικανιες και μια στα τουμπανα πολυστροφα ατμοσφαιρικα. Αλλα το θεμα ειναι οτι το Μ ειναι απλα ταμπελα για πουλημα.
    Ολα αυτα για αυξησεις χωρις ταβανι μου ακουγονται αστεια.
    Αν θες να κρατησεις χαρακτηρα μπορεις...
    Sorry αλλά η Alpina ΔΕΝ είναι δικιά τους
    Η Alpina όπως και η BMW είναι κατασκευαστής αυτοκινήτων, για όποιον δεν το γνωρίζει, δεν είναι βελτιωτής!
    Άλλο πράγμα το ένα και άλλο το άλλο.

  3. #143
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λυπάμαι, αλλά δεν μπορώ να κατονομάσω. Πάντως είναι μόνιμος κάτοικος Μονάχου και ήδη από τον Ιούλιο μου είχε πει για το μοτέρ του 1Μ:

    https://www.bmwfans.gr/forum/showthr...1811#post71811

    Αν θες με πιστεύεις, αν δεν θες είναι δικαίωμα σου!

    Γιαννη, θεωρω οτι θα ηταν πολυ πιο επικοδομητικό να μιλησεις στο φορουμ για τον SCOTT, το ρόλο του, και τον δικο σου ρολο στο site στο οποιο εισαι μοντερατορ απο το να λες πχ εχω πληροφοριες.

    Τη στιγμη μάλιστα που ενα μεγαλο μερος των πληροφοριών αυτών εχει γραφτεί από τον ιδιο στο 1addicts στο Μ3 στο Ε90.

    Δε σε αδικώ, ουτε λεω οτι δεν εχεις προσωπικες επαφες με τον Μπενυ, τον Ορατιο ή ξερω γω τον South αλλα θα μπορούσες να υποδείξεις πληροφορίες και λινκ στο φορουμ εδω.

  4. #144
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Sorry αλλά η Alpina ΔΕΝ είναι δικιά τους
    Η Alpina όπως και η BMW είναι κατασκευαστής αυτοκινήτων, για όποιον δεν το γνωρίζει, δεν είναι βελτιωτής!
    Άλλο πράγμα το ένα και άλλο το άλλο.
    Sorry, αλλα η αλπινα ειναι κατασκευαστης στα χαρτια, ετσι;

    Τα αυτοκινητα τους συναρμολογούνται πανω στις γραμμες παραγωγης της BMW. Τι αυτονομία στη ληψη αποφασεων και ανεξαρτησία μπορεί να εχει η εταιρεια αυτη;

  5. The Following User Says Thank You to gnx For This Useful Post:

    ghost-rider (14-12-10)

  6. #145
    Εγγραφή
    26-08-10
    Περιοχή
    Voula
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    178
    Thanked
    92
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συμφωνώ απόλυτα.
    Με τη λογική της αύξησης κυβισμού ώστε να αυξηθεί και η ιπποδύναμη, σε καμια δεκαετία τα ///Μ θα έπρεπε να έχουν κινητήρες σαν τις viper για να έχουν ανταγωνιστικές ιπποδυνάμεις.

    Η χρυσή τομή είναι τουρμπίνα αλλά και σχετικά υψηλός κυβισμός, κάτι που συμβαίνει στα Χ5Μ, Χ6Μ και στη νέα Μ5. Αυτό δίνει την ευκαιρία τα αυτοκίνητα να είναι ζωντανά και στις ψηλές στροφές (αν το επιδιώξει η εταιρεία, κάτι που στα suv της βέβαια δεν έκανε αλλά δεν είναι αδύνατο να κάνει σε Μ5, Μ3 κλπ) και φυσικά να έχουν υψηλές ιπποδυνάμεις και πολλή ροπή.

    Στο χέρι της bmw είναι να τα κάνει όλα αυτά και να μη φτιάξει τουρμποκινητήρες που να ψοφάνε στις 6.500 στροφές και απλά να έχουν πολλά άλογα και τίποτε άλλο. Το αν θα το κάνει εξαρτάται καθαρά από τις επιδιώξεις της και το πόσο υπολογίζει τους αγοραστές της.
    Αυτό όμως δε σημαίνει πως η τουρμπίνα εκ των προτέρων είναι κάτι καταστροφικό. Τη στιγμή που ακόμα και η ferrari σκέφτεται για τουρμποκίνητο μοντέλο...
    Επιτρέψτε μου να συμφωνήσω κι εγώ ειδικά με το κομμάτι που έκανα bold.
    Εγώ παραμένω αισιόδοξος καθώς ειδικά το Μ3 θα είναι πάντα για την BMW ένα άλλο Μ...
    Λατρεύω και ακόμη κι αν ποτέ το αλλάξω θα το λατρεύω για πάντα το 46άρι μου με τον διαμαντένιο του S54 που ξυρίζει μέχρι τις 8. Πιστεύω όμως ότι ακόμη κι αν στη νέα F γενιά φορέσουν τουρμπάτο 55άρη θα έχει τέτοια τεχνολογική μετεξέλιξη και υπεροχή που και πάλι θα τρέχει ο ανταγωνισμός κι εμείς θα καμαρώνουμε και θα λυσάμε πως να τ'αποκτήσουμε...
    Όσο για την παραπάνω αναφορά στο C63 AMG ναι είναι πανίσχυρος και ατμοσφαιρικός αλλά με πόόόσα λίτρα και πόσο βαρής...???

  7. #146
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    και οι δικες μου πληροφοριες συμπιπτουν με αυτες του γιαννη.

    για τους λογους που αναλυσατε πιο πανω αλλα και για αλλους, η υπερτροφοδοτηση ειναι πλεον μονοδρομος.

    καλα να ειμαστε εως τοτε γιατι οπως και να το κανουμε οι συνθηκες δεν ειναι ευνοϊκες για τετοιου ειδους αυτοκινητα.

  8. The Following User Says Thank You to Stathis For This Useful Post:

    GiannisRob (14-12-10)

  9. #147
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    1.086
    Thanked
    634
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εγω λεω οτι το Τουρμπο τις Μ δεν θα ειναι οπως το φανταζομαστε..Πιστευω για να μην ξεφτιλιστεί το ονομα τις εταιριας θα κανουν κατι πολυ ιδιατερο.

    Καποτε ειχα κολημα και ελεγα οτι εταιριες που ειναι"ατμοσφαιρκες"δεν θα καταληξουν ΠΟΤΕ στο τουρμπο..οι καιροι αλλαζουν και βλεπω οτι η εξελιξη δεν ταιριαζει με τους συναισθηματισμους.

  10. #148
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή Ακουστε το γ@μηδι πως κανει



    Στο 1:52 και 4:12

  11. The Following User Says Thank You to gnx For This Useful Post:

    GiannisRob (14-12-10)

  12. #149
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.930
    Thanked
    3252
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gnx Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιαννη, θεωρω οτι θα ηταν πολυ πιο επικοδομητικό να μιλησεις στο φορουμ για τον SCOTT, το ρόλο του, και τον δικο σου ρολο στο site στο οποιο εισαι μοντερατορ απο το να λες πχ εχω πληροφοριες.

    Τη στιγμη μάλιστα που ενα μεγαλο μερος των πληροφοριών αυτών εχει γραφτεί από τον ιδιο στο 1addicts στο Μ3 στο Ε90.

    Δε σε αδικώ, ουτε λεω οτι δεν εχεις προσωπικες επαφες με τον Μπενυ, τον Ορατιο ή ξερω γω τον South αλλα θα μπορούσες να υποδείξεις πληροφορίες και λινκ στο φορουμ εδω.
    Οι Scott είναι ένα πανέξυπνο παιχνίδι του μάρκετινγκ, αλλά αυτό είναι ένα θέμα άσχετο με τη διάταξη των κυλίνδρων του επόμενου Μ3. Όσο για το αν οι πληροφορίες μου είναι από τον SCOTT, η απάντηση είναι ότι όχι, δεν είναι. Σπάνια δίνει κάποια πληροφορία που δεν ξέρουμε, ενώ τις περισσότερες φορές, απλά επιβεβαιώνει ημερομηνίες. Αλλά αυτό είναι μία κουβέντα για άλλη ώρα.

    Πίστεψε με, όταν κάποια στιγμή βγάλουμε κάποια αξιόλογη πληροφορία (όπως όταν βγάλαμε τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες της CLS) που ενδιαφέρει το bmwfans (όπως όταν μίλησα για το μοτέρ του 1Μ με 100% βεβαιότητα τον Ιούλιο, πρίν μαλιστα βγει στο GCF), πρώτος θα την ποστάρω και θα βάλω και το λινκ. Δεν θέλω όμως να θεωρηθεί ότι κάνω διαφήμιση σε κάποιο άλλο φόρουμ, ακόμα και αν αυτό έχει ευρύτερο αντικείμενο και είναι στα αγγλικά.

    Πάντως δεν ήξερα ότι ο Scott είναι τόσο διάσημος.

    Φιλικά πάντα,
    Γιάννης

    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiannisRob : 14-12-10 στις 22:36

  13. The Following User Says Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    Stathis (14-12-10)

  14. #150
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gnx Εμφάνιση μηνυμάτων
    Sorry, αλλα η αλπινα ειναι κατασκευαστης στα χαρτια, ετσι;

    Τα αυτοκινητα τους συναρμολογούνται πανω στις γραμμες παραγωγης της BMW. Τι αυτονομία στη ληψη αποφασεων και ανεξαρτησία μπορεί να εχει η εταιρεια αυτη;
    Χαρτιά , ξε χαρτιά το Alpina είναι μακράν ανώτερο από τα απλά BMW και ΚΑΜΙΑ σχέση δεν έχει με τα tuned-ΒΜW....
    Η Alpina κάνει αυτό που δεν μπορεί να κάνει η BMW μόνη της, να βελτιώσει σωστα το κάθε αμάξι
    Δεν είναι τυχαίο που ελάχιστα Alpina κυκλοφορούν στην Ελλάδα...

Σελίδα 15 από 17 ΠρώτηΠρώτη ... 51314151617 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP