
Αρχικό μήνυμα απο
GiannisRob
Το επόμενο Μ3 θα είναι V6?
Οι πληροφορίες μου λένε ΟΧΙ.
Δυστυχώς ούτε πιο σαφής μπορώ να γίνω, ούτε εγγυήσεις να προσφέρω. Αυτό που ξέρω μόνο είναι ότι το μοτέρ θα είναι βασισμένο στον Ν55, ναι, με το μονό τούρμπο, και ότι λογικά θα ονομάζεται S55. Εξακύλινδος εν σειρά, λοιπόν, και μάλιστα τουρμπισμένος. Αν θέλετε το πιστεύετε, αν δεν θέλετε, λογικό το βρίσκω...
***
Όσο για το ποιος ευθύνεται για την εξέλιξη της Μ, η απάντηση πιστεύω είναι απλή. Είναι ένας συνδυασμός οικονομικής επέκτασης του BMW Group, και της νοοτροπίας των αγοραστών της πλειοψηφίας των Μ μοντέλων που φεύγουν από τις αντιπροσωπίες.
Όλα τα υπόλοιπα είναι κουραφέξαλα.
Για να εξηγούμαι και να μην παρεξηγούμε. Η στρατηγική του Helmut Panke, όταν ήταν στο κεφάλι της BMW ήταν απλή. Μείωση του ποσοστού κέρδους ανά μονάδα που πουλιέται, αλλά οικονομική επέκταση μέσω της αύξησης του αριθμού των ετήσιων πωλήσεων. Άρα για να αυξηθούν οι πωλήσεις, έπρεπε να αυξηθούν τα μοντέλα που προσφέρονται, και ταυτόχρονα να διευρυνθεί το target group των υπαρχόντων.
Μια νέα αγορά ανοίγεται σιγά σιγά για την BMW, αυτή της Κίνας. Τον τελευτάιο χρόνο, οι πωλήσεις της Μ σε Μέση ανατολή και Κίνα, ήταν πάνω από το 30% του συνολικού αριθμού πωλήσεων, με ένα άλλο 30% να έρχεται από τις ΗΠΑ. Επόμενο είναι, λοιπόν, να προσανατολιστεί η Μ περισσότερο με βάση τις ανάγκες και απαιτήσεις των Αμερικάνων, των Αράβων και των Κινέζων, παρά με των Ευρωπαίων, και δη των πορωμένων με την οδήγηση και τα πλέον "παλιά" Μ.
Επόμενο είναι, λοιπόν, να βγάζει η Μ κάτι Χ5Μ και Χ6Μ, ακόμα και αν οι τουρμποκινητήρες τους πραγματικά είναι καλοί. Αυτό θέλει ο πελάτης, αυτό θα φτιάξει η BMW. Μια τεράστια πολυεθνική δεν έχει περιθώρια για ρομαντισμούς, ειδικά σε τέτοιους δύσκολα οικονομικά καιρούς.