Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 166

Θέμα: Το επομενο Μ3 V6 ?

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Athens-Τrikala
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    3.345
    Thanked
    2466
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ηρθε η ωρα να παρουμε ποπ κορν και να περιμενουμε να δουμε τι θα γινει!
    Καλα το ειπες,ετσι οπως παει η κατασταση μονο απο την οθονη θα τα βλεπουμε τετοια αμαξια...
    Ι donut understeer...

  2. #2
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.945
    Thanked
    3271
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το επόμενο Μ3 θα είναι V6?

    Οι πληροφορίες μου λένε ΟΧΙ.

    Δυστυχώς ούτε πιο σαφής μπορώ να γίνω, ούτε εγγυήσεις να προσφέρω. Αυτό που ξέρω μόνο είναι ότι το μοτέρ θα είναι βασισμένο στον Ν55, ναι, με το μονό τούρμπο, και ότι λογικά θα ονομάζεται S55. Εξακύλινδος εν σειρά, λοιπόν, και μάλιστα τουρμπισμένος. Αν θέλετε το πιστεύετε, αν δεν θέλετε, λογικό το βρίσκω...

    ***

    Όσο για το ποιος ευθύνεται για την εξέλιξη της Μ, η απάντηση πιστεύω είναι απλή. Είναι ένας συνδυασμός οικονομικής επέκτασης του BMW Group, και της νοοτροπίας των αγοραστών της πλειοψηφίας των Μ μοντέλων που φεύγουν από τις αντιπροσωπίες.

    Όλα τα υπόλοιπα είναι κουραφέξαλα.

    Για να εξηγούμαι και να μην παρεξηγούμε. Η στρατηγική του Helmut Panke, όταν ήταν στο κεφάλι της BMW ήταν απλή. Μείωση του ποσοστού κέρδους ανά μονάδα που πουλιέται, αλλά οικονομική επέκταση μέσω της αύξησης του αριθμού των ετήσιων πωλήσεων. Άρα για να αυξηθούν οι πωλήσεις, έπρεπε να αυξηθούν τα μοντέλα που προσφέρονται, και ταυτόχρονα να διευρυνθεί το target group των υπαρχόντων.

    Μια νέα αγορά ανοίγεται σιγά σιγά για την BMW, αυτή της Κίνας. Τον τελευτάιο χρόνο, οι πωλήσεις της Μ σε Μέση ανατολή και Κίνα, ήταν πάνω από το 30% του συνολικού αριθμού πωλήσεων, με ένα άλλο 30% να έρχεται από τις ΗΠΑ. Επόμενο είναι, λοιπόν, να προσανατολιστεί η Μ περισσότερο με βάση τις ανάγκες και απαιτήσεις των Αμερικάνων, των Αράβων και των Κινέζων, παρά με των Ευρωπαίων, και δη των πορωμένων με την οδήγηση και τα πλέον "παλιά" Μ.

    Επόμενο είναι, λοιπόν, να βγάζει η Μ κάτι Χ5Μ και Χ6Μ, ακόμα και αν οι τουρμποκινητήρες τους πραγματικά είναι καλοί. Αυτό θέλει ο πελάτης, αυτό θα φτιάξει η BMW. Μια τεράστια πολυεθνική δεν έχει περιθώρια για ρομαντισμούς, ειδικά σε τέτοιους δύσκολα οικονομικά καιρούς.

  3. The Following User Says Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    Stathis (14-12-10)

  4. #3
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το επόμενο Μ3 θα είναι V6?

    Οι πληροφορίες μου λένε ΟΧΙ.
    Ποιες είναι οι πληροφορίες σου ?

  5. #4
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.945
    Thanked
    3271
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ποιες είναι οι πληροφορίες σου ?
    Λυπάμαι, αλλά δεν μπορώ να κατονομάσω. Πάντως είναι μόνιμος κάτοικος Μονάχου και ήδη από τον Ιούλιο μου είχε πει για το μοτέρ του 1Μ:

    https://www.bmwfans.gr/forum/showthr...1811#post71811

    Αν θες με πιστεύεις, αν δεν θες είναι δικαίωμα σου!


  6. #5
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λυπάμαι, αλλά δεν μπορώ να κατονομάσω. Πάντως είναι μόνιμος κάτοικος Μονάχου και ήδη από τον Ιούλιο μου είχε πει για το μοτέρ του 1Μ:

    https://www.bmwfans.gr/forum/showthr...1811#post71811

    Αν θες με πιστεύεις, αν δεν θες είναι δικαίωμα σου!

    Γιαννη, θεωρω οτι θα ηταν πολυ πιο επικοδομητικό να μιλησεις στο φορουμ για τον SCOTT, το ρόλο του, και τον δικο σου ρολο στο site στο οποιο εισαι μοντερατορ απο το να λες πχ εχω πληροφοριες.

    Τη στιγμη μάλιστα που ενα μεγαλο μερος των πληροφοριών αυτών εχει γραφτεί από τον ιδιο στο 1addicts στο Μ3 στο Ε90.

    Δε σε αδικώ, ουτε λεω οτι δεν εχεις προσωπικες επαφες με τον Μπενυ, τον Ορατιο ή ξερω γω τον South αλλα θα μπορούσες να υποδείξεις πληροφορίες και λινκ στο φορουμ εδω.

  7. #6
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.945
    Thanked
    3271
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gnx Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιαννη, θεωρω οτι θα ηταν πολυ πιο επικοδομητικό να μιλησεις στο φορουμ για τον SCOTT, το ρόλο του, και τον δικο σου ρολο στο site στο οποιο εισαι μοντερατορ απο το να λες πχ εχω πληροφοριες.

    Τη στιγμη μάλιστα που ενα μεγαλο μερος των πληροφοριών αυτών εχει γραφτεί από τον ιδιο στο 1addicts στο Μ3 στο Ε90.

    Δε σε αδικώ, ουτε λεω οτι δεν εχεις προσωπικες επαφες με τον Μπενυ, τον Ορατιο ή ξερω γω τον South αλλα θα μπορούσες να υποδείξεις πληροφορίες και λινκ στο φορουμ εδω.
    Οι Scott είναι ένα πανέξυπνο παιχνίδι του μάρκετινγκ, αλλά αυτό είναι ένα θέμα άσχετο με τη διάταξη των κυλίνδρων του επόμενου Μ3. Όσο για το αν οι πληροφορίες μου είναι από τον SCOTT, η απάντηση είναι ότι όχι, δεν είναι. Σπάνια δίνει κάποια πληροφορία που δεν ξέρουμε, ενώ τις περισσότερες φορές, απλά επιβεβαιώνει ημερομηνίες. Αλλά αυτό είναι μία κουβέντα για άλλη ώρα.

    Πίστεψε με, όταν κάποια στιγμή βγάλουμε κάποια αξιόλογη πληροφορία (όπως όταν βγάλαμε τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες της CLS) που ενδιαφέρει το bmwfans (όπως όταν μίλησα για το μοτέρ του 1Μ με 100% βεβαιότητα τον Ιούλιο, πρίν μαλιστα βγει στο GCF), πρώτος θα την ποστάρω και θα βάλω και το λινκ. Δεν θέλω όμως να θεωρηθεί ότι κάνω διαφήμιση σε κάποιο άλλο φόρουμ, ακόμα και αν αυτό έχει ευρύτερο αντικείμενο και είναι στα αγγλικά.

    Πάντως δεν ήξερα ότι ο Scott είναι τόσο διάσημος.

    Φιλικά πάντα,
    Γιάννης

    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiannisRob : 14-12-10 στις 23:36

  8. The Following User Says Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    Stathis (14-12-10)

  9. #7
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Δεν εχω καμια ιδιαιτερη επιθυμία να σε κοντύνω, αλλα βλεπω τα εξης:

    Τιποτα απο αυτα που εγραψες στο ποστ σου για το οποίο ρώτησε ο alexk δεν ειναι εμπιστευτικη πληροφόρηση.

    Οσον αφορά το handle scott, δεν ειναι καθόλου ασχετο, γιατι οτι ακριβως γραφεις εχει γραφτει απο αυτον στο και στο bimmerpost και στο φορουμ στο οποιο εισαι μοντερατορ.

    Ξαναλέω λοιπόν , οτι οταν κάποιος ρωτά κάτι το οποίο ξέρεις ότι μπορεί να απαντηθεί με ενα λινκ που θα αναρτησεις, ειναι προτιμοτερο να το κανεις, απο το να επιμενεις οτι εχει διασυνδέσεις στο Μόναχο.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Kostas_1 : 15-12-10 στις 11:00

  10. The Following User Says Thank You to gnx For This Useful Post:

    alexk (15-12-10)

  11. #8
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το επόμενο Μ3 θα είναι V6?

    Οι πληροφορίες μου λένε ΟΧΙ.

    Δυστυχώς ούτε πιο σαφής μπορώ να γίνω, ούτε εγγυήσεις να προσφέρω. Αυτό που ξέρω μόνο είναι ότι το μοτέρ θα είναι βασισμένο στον Ν55, ναι, με το μονό τούρμπο, και ότι λογικά θα ονομάζεται S55. Εξακύλινδος εν σειρά, λοιπόν, και μάλιστα τουρμπισμένος. Αν θέλετε το πιστεύετε, αν δεν θέλετε, λογικό το βρίσκω...

    ***

    Όσο για το ποιος ευθύνεται για την εξέλιξη της Μ, η απάντηση πιστεύω είναι απλή. Είναι ένας συνδυασμός οικονομικής επέκτασης του BMW Group, και της νοοτροπίας των αγοραστών της πλειοψηφίας των Μ μοντέλων που φεύγουν από τις αντιπροσωπίες.

    Όλα τα υπόλοιπα είναι κουραφέξαλα.

    Για να εξηγούμαι και να μην παρεξηγούμε. Η στρατηγική του Helmut Panke, όταν ήταν στο κεφάλι της BMW ήταν απλή. Μείωση του ποσοστού κέρδους ανά μονάδα που πουλιέται, αλλά οικονομική επέκταση μέσω της αύξησης του αριθμού των ετήσιων πωλήσεων. Άρα για να αυξηθούν οι πωλήσεις, έπρεπε να αυξηθούν τα μοντέλα που προσφέρονται, και ταυτόχρονα να διευρυνθεί το target group των υπαρχόντων.

    Μια νέα αγορά ανοίγεται σιγά σιγά για την BMW, αυτή της Κίνας. Τον τελευτάιο χρόνο, οι πωλήσεις της Μ σε Μέση ανατολή και Κίνα, ήταν πάνω από το 30% του συνολικού αριθμού πωλήσεων, με ένα άλλο 30% να έρχεται από τις ΗΠΑ. Επόμενο είναι, λοιπόν, να προσανατολιστεί η Μ περισσότερο με βάση τις ανάγκες και απαιτήσεις των Αμερικάνων, των Αράβων και των Κινέζων, παρά με των Ευρωπαίων, και δη των πορωμένων με την οδήγηση και τα πλέον "παλιά" Μ.

    Επόμενο είναι, λοιπόν, να βγάζει η Μ κάτι Χ5Μ και Χ6Μ, ακόμα και αν οι τουρμποκινητήρες τους πραγματικά είναι καλοί. Αυτό θέλει ο πελάτης, αυτό θα φτιάξει η BMW. Μια τεράστια πολυεθνική δεν έχει περιθώρια για ρομαντισμούς, ειδικά σε τέτοιους δύσκολα οικονομικά καιρούς.
    Θα μπορουσαν οι π@υστιδες να παιξουν με την alpina ρε γμτ. Την εχουν κ αυτη. Μια απο τα δυο στις Αμερικανιες και μια στα τουμπανα πολυστροφα ατμοσφαιρικα. Αλλα το θεμα ειναι οτι το Μ ειναι απλα ταμπελα για πουλημα.
    Ολα αυτα για αυξησεις χωρις ταβανι μου ακουγονται αστεια.
    Αν θες να κρατησεις χαρακτηρα μπορεις...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ghost-rider : 14-12-10 στις 08:59

  12. #9
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θα μπορουσαν οι π@υστιδες να παιξουν με την alpina ρε γμτ. Την εχουν κ αυτη. Μια απο τα δυο στις Αμερικανιες και μια στα τουμπανα πολυστροφα ατμοσφαιρικα. Αλλα το θεμα ειναι οτι το Μ ειναι απλα ταμπελα για πουλημα.
    Ολα αυτα για αυξησεις χωρις ταβανι μου ακουγονται αστεια.
    Αν θες να κρατησεις χαρακτηρα μπορεις...
    Sorry αλλά η Alpina ΔΕΝ είναι δικιά τους
    Η Alpina όπως και η BMW είναι κατασκευαστής αυτοκινήτων, για όποιον δεν το γνωρίζει, δεν είναι βελτιωτής!
    Άλλο πράγμα το ένα και άλλο το άλλο.

  13. #10
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Sorry αλλά η Alpina ΔΕΝ είναι δικιά τους
    Η Alpina όπως και η BMW είναι κατασκευαστής αυτοκινήτων, για όποιον δεν το γνωρίζει, δεν είναι βελτιωτής!
    Άλλο πράγμα το ένα και άλλο το άλλο.
    Sorry, αλλα η αλπινα ειναι κατασκευαστης στα χαρτια, ετσι;

    Τα αυτοκινητα τους συναρμολογούνται πανω στις γραμμες παραγωγης της BMW. Τι αυτονομία στη ληψη αποφασεων και ανεξαρτησία μπορεί να εχει η εταιρεια αυτη;

  14. The Following User Says Thank You to gnx For This Useful Post:

    ghost-rider (14-12-10)

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP