Σελίδα 14 από 17 ΠρώτηΠρώτη ... 41213141516 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 131 έως 140 από 166

Θέμα: Το επομενο Μ3 V6 ?

  1. #131
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τωρα που θα τουρμπισει η bmw(ενω το audi θα ειναι ατμοσφαιρα)... ευτυχως που υπαρχουν και οι σταθερες αξιες..


    C63 AMG




    Γιατι με τα κριτηρια που καποιος καποια στιγμη διαλεξε ενα Ε46 Μ3 τωρα θα πρεπει να επιλεξει αυτο.
    Ενω δεν ξερω με τι κριτηρια θα αγοραστει το turbo M.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ghost-rider : 13-12-10 στις 12:03

  2. #132
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τωρα που θα τουρμπισει η bmw(ενω το audi θα ειναι ατμοσφαιρα)... ευτυχως που υπαρχουν και οι σταθερες αξιες..


    C63 AMG




    Γιατι με τα κριτηρια που καποιος καποια στιγμη διαλεξε ενα Ε46 Μ3 τωρα θα πρεπει να επιλεξει αυτο.
    Ενω δεν ξερω με τι κριτηρια θα αγοραστει το turbo M.
    το οποιο θα ειναι 4.3 η 4.7 biturbo εαν θυμαμαι καλα

  3. #133
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gnx Εμφάνιση μηνυμάτων
    το οποιο θα ειναι 4.3 η 4.7 biturbo εαν θυμαμαι καλα
    M3 T...
    X6M...
    X5M...
    Σε λιγο θα αναρωτιομαστε ολοι αν προκειται για την ιδια Μ που εβγαλε το csl και το Ε30Μ3...
    Αλλα δεν ειναι. Γιατι οι υπευθυνοι εχουν αλλαξει.

  4. The Following User Says Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    alexk (13-12-10)

  5. #134
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θυμαμαι καλα η οχι;
    τα δυο ντιβιζιονς ///Μ και RS καποια στιγμη δεν εκαναν καποια αλλαξοκωλια με εναν αρχιμηχανικο;
    Η της πενβε πηγε στην Αουντι η το αναποδο;
    Τou M division o αρχιμηχανικος πηγε στην αουντα για την εξελιξη των RS (να θυμησουμε οτι επρεπε να βαλει το χερακι της η πορσε για να βγει το πρωτο RS2) και απο τοτε στροφαρουν 8 αρες τα μοτερς της -ΟΟΟΟ- ........τελος παντων ......

  6. The Following User Says Thank You to Nikos For This Useful Post:

    alexk (13-12-10)

  7. #135
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πάτρα
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    3.147
    Thanked
    4325
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    H πρώτη Μ3 (Ε30) ήταν 2.3 lt και 215ps και 2.5lt και 238ps.
    Η δεύτερη (Ε36) 3.0lt 286ps και 3.2lt 321ps.
    H τρίτη (E46) 3.2lt και 343ps στην τέταρτη E9X ο κυβισμός έφτασε τα 4.0lt για να βγούνε 420 ίπποι. Νούμερο αρκετά μεγάλο δε νομίζεται ;

    Mε δεδομένο ότι κάθε καινούργια Μ3 θα έπρεπε να είναι πιο δυνατή απο την προκατοχό της (και σε αριθμό ίππως, όχι απλώς με καλλίτερες επιδόσεις, αφού αυτό θα μπορούσε να επιτευχθεί με μείωση βάρους κ.α) καταλαβαίνουμε όλοι πως οι νέες σειρές αυξάνοντας τον αριθμό του κυβισμού, θα έφτανε το πράμα στο μη περαιτέρω.
    Αρα, το turbo ήταν μάλλον μονόδρομος.

    Και η γενικότερη στροφή των αυτοκινητοβιομηχανιών στα turbo, στην ουσία έδωσε και άλωθι στην BMW. Αφού της λύνει τα χέρια να χρησιμοποιήσει την υπερτροφοδότηση τώρα που ο κόσμος το θεωρεί πλέον δεδομένο κομμάτι του μηχανικού συνόλου.

    Και θα βγει η νέα M3, και διθυράμβους θα αποσπάσει και θα πουλήσει και προπάντων θα αγαπηθεί. Είμαι βέβαιος...

  8. The Following 4 Users Say Thank You to Κωνσταντίνος For This Useful Post:

    bill_m3 (14-12-10), Driver M (13-12-10), Kostas_1 (13-12-10), NickE60 (13-12-10)

  9. #136
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Athens-Τrikala
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.345
    Thanked
    2466
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ηρθε η ωρα να παρουμε ποπ κορν και να περιμενουμε να δουμε τι θα γινει!
    Καλα το ειπες,ετσι οπως παει η κατασταση μονο απο την οθονη θα τα βλεπουμε τετοια αμαξια...
    Ι donut understeer...

  10. #137
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.930
    Thanked
    3252
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το επόμενο Μ3 θα είναι V6?

    Οι πληροφορίες μου λένε ΟΧΙ.

    Δυστυχώς ούτε πιο σαφής μπορώ να γίνω, ούτε εγγυήσεις να προσφέρω. Αυτό που ξέρω μόνο είναι ότι το μοτέρ θα είναι βασισμένο στον Ν55, ναι, με το μονό τούρμπο, και ότι λογικά θα ονομάζεται S55. Εξακύλινδος εν σειρά, λοιπόν, και μάλιστα τουρμπισμένος. Αν θέλετε το πιστεύετε, αν δεν θέλετε, λογικό το βρίσκω...

    ***

    Όσο για το ποιος ευθύνεται για την εξέλιξη της Μ, η απάντηση πιστεύω είναι απλή. Είναι ένας συνδυασμός οικονομικής επέκτασης του BMW Group, και της νοοτροπίας των αγοραστών της πλειοψηφίας των Μ μοντέλων που φεύγουν από τις αντιπροσωπίες.

    Όλα τα υπόλοιπα είναι κουραφέξαλα.

    Για να εξηγούμαι και να μην παρεξηγούμε. Η στρατηγική του Helmut Panke, όταν ήταν στο κεφάλι της BMW ήταν απλή. Μείωση του ποσοστού κέρδους ανά μονάδα που πουλιέται, αλλά οικονομική επέκταση μέσω της αύξησης του αριθμού των ετήσιων πωλήσεων. Άρα για να αυξηθούν οι πωλήσεις, έπρεπε να αυξηθούν τα μοντέλα που προσφέρονται, και ταυτόχρονα να διευρυνθεί το target group των υπαρχόντων.

    Μια νέα αγορά ανοίγεται σιγά σιγά για την BMW, αυτή της Κίνας. Τον τελευτάιο χρόνο, οι πωλήσεις της Μ σε Μέση ανατολή και Κίνα, ήταν πάνω από το 30% του συνολικού αριθμού πωλήσεων, με ένα άλλο 30% να έρχεται από τις ΗΠΑ. Επόμενο είναι, λοιπόν, να προσανατολιστεί η Μ περισσότερο με βάση τις ανάγκες και απαιτήσεις των Αμερικάνων, των Αράβων και των Κινέζων, παρά με των Ευρωπαίων, και δη των πορωμένων με την οδήγηση και τα πλέον "παλιά" Μ.

    Επόμενο είναι, λοιπόν, να βγάζει η Μ κάτι Χ5Μ και Χ6Μ, ακόμα και αν οι τουρμποκινητήρες τους πραγματικά είναι καλοί. Αυτό θέλει ο πελάτης, αυτό θα φτιάξει η BMW. Μια τεράστια πολυεθνική δεν έχει περιθώρια για ρομαντισμούς, ειδικά σε τέτοιους δύσκολα οικονομικά καιρούς.

  11. The Following User Says Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    Stathis (14-12-10)

  12. #138
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Κωνσταντίνος Εμφάνιση μηνυμάτων
    H πρώτη Μ3 (Ε30) ήταν 2.3 lt και 215ps και 2.5lt και 238ps.
    Η δεύτερη (Ε36) 3.0lt 286ps και 3.2lt 321ps.
    H τρίτη (E46) 3.2lt και 343ps στην τέταρτη E9X ο κυβισμός έφτασε τα 4.0lt για να βγούνε 420 ίπποι. Νούμερο αρκετά μεγάλο δε νομίζεται ;

    Mε δεδομένο ότι κάθε καινούργια Μ3 θα έπρεπε να είναι πιο δυνατή απο την προκατοχό της (και σε αριθμό ίππως, όχι απλώς με καλλίτερες επιδόσεις, αφού αυτό θα μπορούσε να επιτευχθεί με μείωση βάρους κ.α) καταλαβαίνουμε όλοι πως οι νέες σειρές αυξάνοντας τον αριθμό του κυβισμού, θα έφτανε το πράμα στο μη περαιτέρω.
    Αρα, το turbo ήταν μάλλον μονόδρομος.

    Και η γενικότερη στροφή των αυτοκινητοβιομηχανιών στα turbo, στην ουσία έδωσε και άλωθι στην BMW. Αφού της λύνει τα χέρια να χρησιμοποιήσει την υπερτροφοδότηση τώρα που ο κόσμος το θεωρεί πλέον δεδομένο κομμάτι του μηχανικού συνόλου.

    Και θα βγει η νέα M3, και διθυράμβους θα αποσπάσει και θα πουλήσει και προπάντων θα αγαπηθεί. Είμαι βέβαιος...
    Συμφωνώ απόλυτα.
    Με τη λογική της αύξησης κυβισμού ώστε να αυξηθεί και η ιπποδύναμη, σε καμια δεκαετία τα ///Μ θα έπρεπε να έχουν κινητήρες σαν τις viper για να έχουν ανταγωνιστικές ιπποδυνάμεις.

    Η χρυσή τομή είναι τουρμπίνα αλλά και σχετικά υψηλός κυβισμός, κάτι που συμβαίνει στα Χ5Μ, Χ6Μ και στη νέα Μ5. Αυτό δίνει την ευκαιρία τα αυτοκίνητα να είναι ζωντανά και στις ψηλές στροφές (αν το επιδιώξει η εταιρεία, κάτι που στα suv της βέβαια δεν έκανε αλλά δεν είναι αδύνατο να κάνει σε Μ5, Μ3 κλπ) και φυσικά να έχουν υψηλές ιπποδυνάμεις και πολλή ροπή.

    Στο χέρι της bmw είναι να τα κάνει όλα αυτά και να μη φτιάξει τουρμποκινητήρες που να ψοφάνε στις 6.500 στροφές και απλά να έχουν πολλά άλογα και τίποτε άλλο. Το αν θα το κάνει εξαρτάται καθαρά από τις επιδιώξεις της και το πόσο υπολογίζει τους αγοραστές της.
    Αυτό όμως δε σημαίνει πως η τουρμπίνα εκ των προτέρων είναι κάτι καταστροφικό. Τη στιγμή που ακόμα και η ferrari σκέφτεται για τουρμποκίνητο μοντέλο...
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  13. The Following 2 Users Say Thank You to Driver M For This Useful Post:

    NickE60 (13-12-10), Specialized (14-12-10)

  14. #139
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το επόμενο Μ3 θα είναι V6?

    Οι πληροφορίες μου λένε ΟΧΙ.
    Ποιες είναι οι πληροφορίες σου ?

  15. #140
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.930
    Thanked
    3252
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ποιες είναι οι πληροφορίες σου ?
    Λυπάμαι, αλλά δεν μπορώ να κατονομάσω. Πάντως είναι μόνιμος κάτοικος Μονάχου και ήδη από τον Ιούλιο μου είχε πει για το μοτέρ του 1Μ:

    https://www.bmwfans.gr/forum/showthr...1811#post71811

    Αν θες με πιστεύεις, αν δεν θες είναι δικαίωμα σου!


Σελίδα 14 από 17 ΠρώτηΠρώτη ... 41213141516 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP