εμένα μου θυμίζει υποβρύχιο...
όσο για το αν είναι καλό και το αν πειγαίνει καλά κτλ κτλ, είπαμε...
το αμάξι είναι καρααγωνιστηκούρα...δεν παίζει να πειγαίνει χάλια...
πάντως μόνο που το βλέπεις φοβάσαι να μπείς μέσα ρε...πολύ κακό.
εμένα μου θυμίζει υποβρύχιο...
όσο για το αν είναι καλό και το αν πειγαίνει καλά κτλ κτλ, είπαμε...
το αμάξι είναι καρααγωνιστηκούρα...δεν παίζει να πειγαίνει χάλια...
πάντως μόνο που το βλέπεις φοβάσαι να μπείς μέσα ρε...πολύ κακό.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
To Le Mans είναι 24ωρος αγώνας αντοχής όπου δεν κερδίζει κατά κανόνα ο δυνατότερος. Η Audi αυτό που έκανε στο παρελθόν και που συνεχίζει να κάνει είναι να παρουσιάζει αγωνιστικά πρωτότυπα με εξαιρετικά οικονομικούς κινητήρες. Αυτό που χάνει από χρόνους, το κερδίζει από τους ελάχιστους ανεφοδιασμούς και τα σπάνια pit stops.
Το R18 δε μ' αρέσει πάντως τόσο όσο το R8. Από το R8 μάλιστα είχε έρθει στην παραγωγή η τεχνολογία TFSI(*).
(*) Και τώρα ώρα για λίγο θάψιμο: TFSI = turbo fuel stratified injection. H audi πρωτοπόρησε στην τεχνολογία άμεσου ψεκασμού σε συνδυασμό με υπερτροφοδότηση. Την αρχή έκανε το R8 και σε λίγα χρόνια ακόμη και τα 1400άρια Golf V είχαν κινητήρες FSI. Διαστρωμάτωση στον θάλαμο καύσης σημαίνει πως το μίγμα δεν είναι ομοιογενές όπως συμβαίνει στους συμβατικούς κινητήρες αλλά πως αλλού είναι πιο πλούσιο και αλλού πιο φτωχό. Για να επιτευχθεί αυτό το πολύ δύσκολο εγχείρημα μεγάλη σημασία έχει ο στροβιλισμός του μίγματος. Τα FSI και TFSI είχαν αρχικά πιστόνια σχήματος FSI dish:
Τονίζω το αρχικά γιατί η πατέντα της VW σε συνεργασία με τη Bosch δεν πέτυχε. Τα προβλήματα με το 'lean mode' όπου ο κινητήρας λειτουργούσε με εξαιρετικά φτωχό μίγμα χάριν οικονομίας ήταν τόσα που έκαναν αναβαθμίσεις λογισμικού στα αυτοκίνητα ώστε να καταργηθεί. Αυτό το γνωρίζω από πρώτο χέρι καθώς α) το GTI που είχα είχε άλλο κωδικό μοτέρ και μικρότερη συμπίεση απ' ό,τι τα πρώτα GTI MkV και β) όταν κάποια στιγμή βγάλαμε την πολλαπλή εισαγωγής ώστε να καθαρίσουμε τις βαλβίδες από τις επικαθίσεις (μεγάλο πρόβλημα των TFSI, αφού το καύσιμο ψεκάζεται απ' ευθείας στον θάλαμο χωρίς να τις ξεπλένει), διαπιστώσαμε πως τα πιστόνια κάθε άλλο παρά FSI dish ήταν. Καραεπίπεδα του κερατά.![]()
stratos (13-12-10)
Ρε που είναι το λιοντάρι το 908 να το πατήσει??
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
οτι και να λεμε η αγαπημενη μας εταιρια δεν εχει βγαλει κατι να το κοντραρει το ρ18...μαγκια της αουντι....παντως αυτο το πραμα μπορει να μαμαει στις πιστες αλλα ειναι κακασχημο παναθεμα το![]()
ντί μπέστεν κουαλιτάτ (μα'ι' ας)
Συγγνώμη για το off-topic αλλά είναι γεγονός ότι η VW σταμάτησε την stratified fuel injection ήδη από το 2006 αλλά κράτησε το FSI logo:
https://de.wikipedia.org/wiki/VW_Golf#Golf_GTIWegen einiger technischer und prinzipbedingter Probleme kommt das FSI-Verfahren bei den derzeitig in Serie befindlichen VW-FSI-Motoren nicht zum Einsatz. 2006 gab Volkswagen die wandgeführte Schichtladetechnik auf. Das werbewirksame Emblem FSI wurde jedoch beibehalten.
S8N (13-12-10)
εδω μιλαμε για ενα αγωνιστικο αυτοκινητο του lemans. αγωνα που η bmw στη μεγαλη κατηγορια δεν περναει ουτε απ΄εξω...
αλλα και στη μικρη ειναι -δυστυχως- μετριως μετρια.
επι της ουσιας δεν θα συμφωνησω με τον αρη καθως τα αουντι ηταν μακραν τα ταχυτερα αυτοκινητα της κλασσης τους, αλλα και της γενικης βεβαια.
1-2 χρονια ομως μετα την παρουσιαση του πεζω ξεπεραστηκαν απο ταχυτητα και προπαθησαν να εστιασουν στην εξυπνη στρατηγικη οικονομιας και αξιοπιστιας ωστε να αντισταθμισουν το σχεδιαστικο τους μειονεκτημα.
πραγμα που απεδωσε σε πολλες περιπτωσεις (οπως το περσινο lemans), μιας και οι αγωνες αυτοι ειναι αντοχης οπου μετρανε και πολλα πραγματα εκτος της ταχυτητας.
φετος βλεποντας οτι τα πεζω ειχαν ξεφυγει αρκετα αποφασισαν τον ριζικο επανασχεδιασμο ελπιζοντας στα πλεονεκτηματα της νεας σχεδιασης...
ghost-rider (13-12-10), GiannisRob (13-12-10)
συμφωνώ με στάθη...το ότι η άουντι βγάζει πολιτικά αυτοκίνητα για τον @@,
δεν σημαίνει πως αυτό ισχύει και για την αγωνιστική της δραστηριότητα...
κατα τα άλλα όμως, ναι είναι για τον κάδο τα αυτοκίνητα που βγάζει!!!!!!!!!!!!!!
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
NickE60 (13-12-10)