Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 25

Θέμα: Audi R18 TDI

  1. #11
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εμένα μου θυμίζει υποβρύχιο...
    όσο για το αν είναι καλό και το αν πειγαίνει καλά κτλ κτλ, είπαμε...
    το αμάξι είναι καρααγωνιστηκούρα...δεν παίζει να πειγαίνει χάλια...
    πάντως μόνο που το βλέπεις φοβάσαι να μπείς μέσα ρε...πολύ κακό.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. #12
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18819
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    To Le Mans είναι 24ωρος αγώνας αντοχής όπου δεν κερδίζει κατά κανόνα ο δυνατότερος. Η Audi αυτό που έκανε στο παρελθόν και που συνεχίζει να κάνει είναι να παρουσιάζει αγωνιστικά πρωτότυπα με εξαιρετικά οικονομικούς κινητήρες. Αυτό που χάνει από χρόνους, το κερδίζει από τους ελάχιστους ανεφοδιασμούς και τα σπάνια pit stops.

    Το R18 δε μ' αρέσει πάντως τόσο όσο το R8. Από το R8 μάλιστα είχε έρθει στην παραγωγή η τεχνολογία TFSI(*).


    (*) Και τώρα ώρα για λίγο θάψιμο: TFSI = turbo fuel stratified injection. H audi πρωτοπόρησε στην τεχνολογία άμεσου ψεκασμού σε συνδυασμό με υπερτροφοδότηση. Την αρχή έκανε το R8 και σε λίγα χρόνια ακόμη και τα 1400άρια Golf V είχαν κινητήρες FSI. Διαστρωμάτωση στον θάλαμο καύσης σημαίνει πως το μίγμα δεν είναι ομοιογενές όπως συμβαίνει στους συμβατικούς κινητήρες αλλά πως αλλού είναι πιο πλούσιο και αλλού πιο φτωχό. Για να επιτευχθεί αυτό το πολύ δύσκολο εγχείρημα μεγάλη σημασία έχει ο στροβιλισμός του μίγματος. Τα FSI και TFSI είχαν αρχικά πιστόνια σχήματος FSI dish:



    Τονίζω το αρχικά γιατί η πατέντα της VW σε συνεργασία με τη Bosch δεν πέτυχε. Τα προβλήματα με το 'lean mode' όπου ο κινητήρας λειτουργούσε με εξαιρετικά φτωχό μίγμα χάριν οικονομίας ήταν τόσα που έκαναν αναβαθμίσεις λογισμικού στα αυτοκίνητα ώστε να καταργηθεί. Αυτό το γνωρίζω από πρώτο χέρι καθώς α) το GTI που είχα είχε άλλο κωδικό μοτέρ και μικρότερη συμπίεση απ' ό,τι τα πρώτα GTI MkV και β) όταν κάποια στιγμή βγάλαμε την πολλαπλή εισαγωγής ώστε να καθαρίσουμε τις βαλβίδες από τις επικαθίσεις (μεγάλο πρόβλημα των TFSI, αφού το καύσιμο ψεκάζεται απ' ευθείας στον θάλαμο χωρίς να τις ξεπλένει), διαπιστώσαμε πως τα πιστόνια κάθε άλλο παρά FSI dish ήταν. Καραεπίπεδα του κερατά.

  3. The Following User Says Thank You to S8N For This Useful Post:

    stratos (13-12-10)

  4. #13
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ρε που είναι το λιοντάρι το 908 να το πατήσει??
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  5. #14
    Εγγραφή
    07-07-10
    Περιοχή
    halkida
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    761
    Thanked
    761
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    οτι και να λεμε η αγαπημενη μας εταιρια δεν εχει βγαλει κατι να το κοντραρει το ρ18...μαγκια της αουντι....παντως αυτο το πραμα μπορει να μαμαει στις πιστες αλλα ειναι κακασχημο παναθεμα το
    ντί μπέστεν κουαλιτάτ (μα'ι' ας)

  6. #15
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.927
    Thanked
    3250
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Από το R8 μάλιστα είχε έρθει στην παραγωγή η τεχνολογία TFSI(*).


    (*) Και τώρα ώρα για λίγο θάψιμο: TFSI = turbo fuel stratified injection. H audi πρωτοπόρησε στην τεχνολογία άμεσου ψεκασμού σε συνδυασμό με υπερτροφοδότηση. Την αρχή έκανε το R8 και σε λίγα χρόνια ακόμη και τα 1400άρια Golf V είχαν κινητήρες FSI. Διαστρωμάτωση στον θάλαμο καύσης σημαίνει πως το μίγμα δεν είναι ομοιογενές όπως συμβαίνει στους συμβατικούς κινητήρες αλλά πως αλλού είναι πιο πλούσιο και αλλού πιο φτωχό. Για να επιτευχθεί αυτό το πολύ δύσκολο εγχείρημα μεγάλη σημασία έχει ο στροβιλισμός του μίγματος. Τα FSI και TFSI είχαν αρχικά πιστόνια σχήματος FSI dish:



    Τονίζω το αρχικά γιατί η πατέντα της VW σε συνεργασία με τη Bosch δεν πέτυχε. Τα προβλήματα με το 'lean mode' όπου ο κινητήρας λειτουργούσε με εξαιρετικά φτωχό μίγμα χάριν οικονομίας ήταν τόσα που έκαναν αναβαθμίσεις λογισμικού στα αυτοκίνητα ώστε να καταργηθεί. Αυτό το γνωρίζω από πρώτο χέρι καθώς α) το GTI που είχα είχε άλλο κωδικό μοτέρ και μικρότερη συμπίεση απ' ό,τι τα πρώτα GTI MkV και β) όταν κάποια στιγμή βγάλαμε την πολλαπλή εισαγωγής ώστε να καθαρίσουμε τις βαλβίδες από τις επικαθίσεις (μεγάλο πρόβλημα των TFSI, αφού το καύσιμο ψεκάζεται απ' ευθείας στον θάλαμο χωρίς να τις ξεπλένει), διαπιστώσαμε πως τα πιστόνια κάθε άλλο παρά FSI dish ήταν. Καραεπίπεδα του κερατά.
    Συγγνώμη για το off-topic αλλά είναι γεγονός ότι η VW σταμάτησε την stratified fuel injection ήδη από το 2006 αλλά κράτησε το FSI logo:

    Wegen einiger technischer und prinzipbedingter Probleme kommt das FSI-Verfahren bei den derzeitig in Serie befindlichen VW-FSI-Motoren nicht zum Einsatz. 2006 gab Volkswagen die wandgeführte Schichtladetechnik auf. Das werbewirksame Emblem FSI wurde jedoch beibehalten.
    https://de.wikipedia.org/wiki/VW_Golf#Golf_GTI

  7. The Following User Says Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    S8N (13-12-10)

  8. #16
    Εγγραφή
    02-04-10
    Περιοχή
    ΑΘΗΝΑ + ΣΕΡΡΕΣ
    Μηνύματα
    778
    Thanked
    287
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    έχει πέσει πολλή μελέτη, όλα τα έχουν σκεφτεί, μέχρι και ενσωματωμένους αντικωνωπικούς λαμπτήρες έχει για να μην προσκρούουν τα έντομα στα εμπρός φανάρια ...ακόμα και ο υαλοκαθαριστήρας απο το fabia είναι υπολογισμένος να καθαρίζει ΚΑΙ το αυτοκόλλητο σήμα "audi vorsprung durch technik" εκτός από το παρπριζ του κοκπιτ!
    Δίνει όμορφες ιδέες και θα πρέπει οι υπόλοιπες εταιρίες να τις αντιγράψουν!

    Η BMW έχει τα πρωτεία στους Td κινητήρες οι οποίοι είναι ήδη πάνω στα μοντέλα της κάνοντας πανευτυχείς τους χιλιάδες ιδιοκτήτες τους χρόνια τώρα και συνεχώς αναβαθμίζονται και γίνονται όλο και οικονομικότεροι αλλά και δυνατότεροι..

    τα εχει Νικο αλλα οταν δεν πεφτουν οι πεταλουδες στο μοτερ...τωρα περα απο την πλακα νομιζω οτι και η audi δεν παει πισω στα td..

  9. #17
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο E46 POWER Εμφάνιση μηνυμάτων
    τα εχει Νικο αλλα οταν δεν πεφτουν οι πεταλουδες στο μοτερ...τωρα περα απο την πλακα νομιζω οτι και η audi δεν παει πισω στα td..
    ..στην "πραγματική αυτοκίνηση" πάντως είναι τεχνολογικά πίσω απο τη ΒΜW σίγουρα, ίσως πίσω και από τη Mercedes (2.1 C/E Class Blue efficiency CDI) ..χωρίς να το έχω ψάξει (το δεύτερο).

  10. #18
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    εδω μιλαμε για ενα αγωνιστικο αυτοκινητο του lemans. αγωνα που η bmw στη μεγαλη κατηγορια δεν περναει ουτε απ΄εξω...
    αλλα και στη μικρη ειναι -δυστυχως- μετριως μετρια.

    επι της ουσιας δεν θα συμφωνησω με τον αρη καθως τα αουντι ηταν μακραν τα ταχυτερα αυτοκινητα της κλασσης τους, αλλα και της γενικης βεβαια.

    1-2 χρονια ομως μετα την παρουσιαση του πεζω ξεπεραστηκαν απο ταχυτητα και προπαθησαν να εστιασουν στην εξυπνη στρατηγικη οικονομιας και αξιοπιστιας ωστε να αντισταθμισουν το σχεδιαστικο τους μειονεκτημα.
    πραγμα που απεδωσε σε πολλες περιπτωσεις (οπως το περσινο lemans), μιας και οι αγωνες αυτοι ειναι αντοχης οπου μετρανε και πολλα πραγματα εκτος της ταχυτητας.

    φετος βλεποντας οτι τα πεζω ειχαν ξεφυγει αρκετα αποφασισαν τον ριζικο επανασχεδιασμο ελπιζοντας στα πλεονεκτηματα της νεας σχεδιασης...

  11. The Following 2 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    ghost-rider (13-12-10), GiannisRob (13-12-10)

  12. #19
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    συμφωνώ με στάθη...το ότι η άουντι βγάζει πολιτικά αυτοκίνητα για τον @@,
    δεν σημαίνει πως αυτό ισχύει και για την αγωνιστική της δραστηριότητα...
    κατα τα άλλα όμως, ναι είναι για τον κάδο τα αυτοκίνητα που βγάζει!!!!!!!!!!!!!!
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  13. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    NickE60 (13-12-10)

  14. #20
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    εδω μιλαμε για ενα αγωνιστικο αυτοκινητο του lemans. αγωνα που η bmw στη μεγαλη κατηγορια δεν περναει ουτε απ΄εξω...
    αλλα και στη μικρη ειναι -δυστυχως- μετριως μετρια.


    επι της ουσιας δεν θα συμφωνησω με τον αρη καθως τα αουντι ηταν μακραν τα ταχυτερα αυτοκινητα της κλασσης τους, αλλα και της γενικης βεβαια.

    1-2 χρονια ομως μετα την παρουσιαση του πεζω ξεπεραστηκαν απο ταχυτητα και προπαθησαν να εστιασουν στην εξυπνη στρατηγικη οικονομιας και αξιοπιστιας ωστε να αντισταθμισουν το σχεδιαστικο τους μειονεκτημα.
    πραγμα που απεδωσε σε πολλες περιπτωσεις (οπως το περσινο lemans), μιας και οι αγωνες αυτοι ειναι αντοχης οπου μετρανε και πολλα πραγματα εκτος της ταχυτητας.

    φετος βλεποντας οτι τα πεζω ειχαν ξεφυγει αρκετα αποφασισαν τον ριζικο επανασχεδιασμο ελπιζοντας στα πλεονεκτηματα της νεας σχεδιασης...

    Εγω ειμαι μαζι σου 100%.

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP