Ωραιο βεβαια λιγο batmobil φερνει εδω που τα λεμε! και παλι ωραιο αλλα περα απο αφισα σε εφηβικο δωματιο δεν βλεπω καποια αλλη χρησιμοτητα!![]()
Ωραιο βεβαια λιγο batmobil φερνει εδω που τα λεμε! και παλι ωραιο αλλα περα απο αφισα σε εφηβικο δωματιο δεν βλεπω καποια αλλη χρησιμοτητα!![]()
έχει πέσει πολλή μελέτη, όλα τα έχουν σκεφτεί, μέχρι και ενσωματωμένους αντικωνωπικούς λαμπτήρες έχει για να μην προσκρούουν τα έντομα στα εμπρός φανάρια ...ακόμα και ο υαλοκαθαριστήρας απο το fabia είναι υπολογισμένος να καθαρίζει ΚΑΙ το αυτοκόλλητο σήμα "audi vorsprung durch technik" εκτός από το παρπριζ του κοκπιτ!![]()
Δίνει όμορφες ιδέες και θα πρέπει οι υπόλοιπες εταιρίες να τις αντιγράψουν!
Η BMW έχει τα πρωτεία στους Td κινητήρες οι οποίοι είναι ήδη πάνω στα μοντέλα της κάνοντας πανευτυχείς τους χιλιάδες ιδιοκτήτες τους χρόνια τώρα και συνεχώς αναβαθμίζονται και γίνονται όλο και οικονομικότεροι αλλά και δυνατότεροι..![]()
E60_Arkadia (12-12-10), katsaraios (13-12-10), S8N (13-12-10)
τι χρησιμοτητα μπορει να εχει ενα αγωνιστικο αυτοκινητο εκτος απο το να τρεχει σε πιστες???
γενικα η audi δεν τα παει καλα τελευταια με τη σχεδιαση των φαναριων...
αν δεν το προσεξαμε, το αυτοκινητο ειναι αγωνιστικο. δεν ειναι στέϊσιον ντηζελ, ουτε ταξι ωστε για μια φορα ακομα να αναφερουμε τι κανει η bmw σε αυτην την κατηγορια.
παρεπιπτοντως, στο lemans η bmw ειναι ο πτωχος συγγενης. μονο μια αναλαμπη εχει να παρουσιασει το ΄99 οπου πηρε τη νικη με το πρωτοτυπο V12 LMR.
αντιθετα η audi εχει επικρατησει απο το 2000 και μετα με 9 νικες ισοφαριζοντας το ρεκορ νικων ενος θρυλου του lemans (αλλα και γενικοτερα των αγωνων), της φερραρι!
αν μαλιστα κερδισει φετος θα γινει η δευτερη εταιρια μετα την πορσε η οποια μετραει 15 νικες στη μεγαλη κατηγορια...![]()
εδω μιλαμε για ενα αγωνιστικο αυτοκινητο του lemans. αγωνα που η bmw στη μεγαλη κατηγορια δεν περναει ουτε απ΄εξω...
αλλα και στη μικρη ειναι -δυστυχως- μετριως μετρια.
επι της ουσιας δεν θα συμφωνησω με τον αρη καθως τα αουντι ηταν μακραν τα ταχυτερα αυτοκινητα της κλασσης τους, αλλα και της γενικης βεβαια.
1-2 χρονια ομως μετα την παρουσιαση του πεζω ξεπεραστηκαν απο ταχυτητα και προπαθησαν να εστιασουν στην εξυπνη στρατηγικη οικονομιας και αξιοπιστιας ωστε να αντισταθμισουν το σχεδιαστικο τους μειονεκτημα.
πραγμα που απεδωσε σε πολλες περιπτωσεις (οπως το περσινο lemans), μιας και οι αγωνες αυτοι ειναι αντοχης οπου μετρανε και πολλα πραγματα εκτος της ταχυτητας.
φετος βλεποντας οτι τα πεζω ειχαν ξεφυγει αρκετα αποφασισαν τον ριζικο επανασχεδιασμο ελπιζοντας στα πλεονεκτηματα της νεας σχεδιασης...
ghost-rider (13-12-10), GiannisRob (13-12-10)