παπαρα που δεν σηκωνεισ τηλ.........ολα ειναι ιδια τα φιλτρα αυτου του ειδουσ.η κ&ν η bmc που τα προτιμαν οι περισσοτεροι.εγω προσωπικα εχω κ&ν αλλα τωρα θα αλλαξω σε bmc.
παπαρα που δεν σηκωνεισ τηλ.........ολα ειναι ιδια τα φιλτρα αυτου του ειδουσ.η κ&ν η bmc που τα προτιμαν οι περισσοτεροι.εγω προσωπικα εχω κ&ν αλλα τωρα θα αλλαξω σε bmc.
δεν εχω τηλ. μου το φαγανε μπαμπεσικα....
Τι διαφορά κόστους έχει απ το μαμά κ αξίζει η αλλαγή αυτή ?
stock.
k&n και μάλιστα το έχω χωρίς λάδι...καθαρισμένο και στεγνό...κανένα μα κανένα πρόβλημα.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
BMC ειναι και το ΟΕΜ του csl.
αν και οτι και να βαλεις τα ιδια πραγματα ειναι. διαφορά μηδεν.
γι αυτο καλυτερα το μαμα και με ενα καθαρισμα την εισαγωγη το αμαξι ειναι κομπλέ.
Σε δυο διαφορετικές συγκριτικες δοκιμές που έχω δει με πάνελ φίλτρα διαφορω εταιριών kn, bmc, green, jr, simota κλπ ... Το πιο ελεύθερο και στις δυο βγήκε το green. Οι μετρήσεις ήταν και στο δρόμο και στο δυναμομετρο . Οι διάφορα ανάμεσα στο στοκ και στα αφτερ ήταν μικρή ! Ακόμα μικρότερες ήταν οι διάφορες ανάμεσα στα επώνυμα αφτερ μάρκετ ... Διαφορά παρατηρήθηκε σεβαστή στην τοποθέτηση σκουπας ... άρα όπως καταλαβαίνετε , οι σημαντικές απώλειες είναι από την διαδρομή που ακολουθεί ο αέρας ( τι διάμετρο έχει , πόσους πνιχτες έχει κλπ ) αλλά και από την θέση εισόδου του που παίζει καθοριστικό ρόλο στην θερμοκρασία του !
Στα πάνελ φίλτρα το μόνο που μπορούμε να μεταβαλουμε είναι τις τρύπες ανα τετραγωνικό ! Και πόσο να τις αυξήσουμε ; Και πόση διάφορα να δούμε από μια επιφάνεια 20*20 ;
manos///3 (20-12-10), Specialized (21-12-10)
αρα παμε για green!!!!