
Αρχικό μήνυμα απο
GiannisRob
Κωστα, αυτοι οι αμερικανοι που ζητανε μηχανικα κιβωτια, μην ξεχνας οτι ειναι οι ιδιοι αμερικανοι που θελουν τα καθισματα τους ηλεκτρικα και θερμενομενα, τις πορτες τους να κλεινουν πατωντας ενα κουμπι, τις ζαντες τους 22" χρωμιομενες, και που δεν αντιλαμβανονται τη χρησιμοτητα των hatchback αυτοκινητων και το νοημα των αυτοκινητων κατω των 5.5 μετρων.
Ειναι το ιδιο αγοραστικο κοινο, που κοιταει πρωτα τις ηλεκτρικες ευκολιες και τον εξοπλισμο και μετα ολα τα αλλα. Ειναι το ιδιο αγοραστικο κοινο, που ηθελε την Ε60 Μ5 με χειροκινητο κιβωτιο, αλλα δεν το πειραζε που ηταν 1900 κιλα, λογω ολων αυτων των ηλεκτρομοτερ που ζητανε.
Πιστευω πως το χειροκινητο κιβωτιο στην αμερικη ειναι μια μοδα που θα περασει γρηγορα. Συντομα θα το βαρεθουν και θα ξαναγυρισουν στη φιλοσοφια του "αφου το αυτοκινητο μπορει να αλλαζει ταχυτητες μονο του, γιατι να το κανω εγω?"
Ειναι σεβαστο ενα αγοραστικο κοινο να εχει ιδιαιτεροτητες σε σχεση με ενα αλλο. Το ασχημο ομως ειναι οταν αυτες οι ιδιαιτεροτητες υπαγορευουν πλεον τα χαρακτηριστικα των προιοντων που αγοραζουμε οι Ευρωπαιοι. Και μην μου πει οτι το 1Μ ειναι 1570 κιλα επειδη ετσι το θελει ο μεσος Ευρωπαιος, γιατι οταν ολοι στην ευρωπη ζητανε ενα ελαφρυ μικρο κουπε με ατμοσφαιρικο κινητηρα, κανενας αμερικανος δεν θα το αγοραζε, αν καθε τι στο εσωτερικο του γινοταν με το πατημα ενος κουμπιου, χωρις καθολου χρηση μυικης δυναμης. Αρα, οπως ειπε και ο Segler σε ενα meeting, "γεννηθητω 1Μ με το μοτερ της Z4 sDrive35si και βαρος υπερωκεανειου. Μην σκατε, θα βρουμε κοσμο να το αγορασουν"
Αν η BMW ειχε τα κοτσια, και παρεμενε ακομα στις ιδιες αξιες που την χαρακτηριζαν πριν λιγα χρονια, θα εβγαζε εναν ασσο Μ με βαρος το πολυ 1300 κιλα, και ολα τα υπολοιπα στον εξτρα εξοπλισμο. Προφανως στην αμερικη θα το εστελνε φουλ εξτρα.
*Παρεπιπτωντος, το θεμα γιατι στην ευρωπη τα αυτοκινητα βγαινουν σε τουλαχιστον 3 εκδοσεις και με ενα σωρο εξτρα, ενω στην αμερικη ειναι παντα φουλ εξτρα, ειναι ενα πολυ ενδιαφερον θεμα και αξιζει να συζητηθει. Δεν ξερω ομως αν θα εκτροχιασει αυτο το thread.