
Αρχικό μήνυμα απο
S8N
Δε γνωρίζω με τι εξοπλισμό πωλούνται τα BMW στην Αμερική, τα VW όμως είναι σαφώς πιο γυμνά απ' ότι εδώ. Το GTI στην Αμερική δεν έχει καν σπορ καθίσματα αλλά εκείνα τα... παγκάκια που φορούν οι απλές εκδόσεις, ντυμένα με Interlagos. Τα ταμπλώ τους έχουν κάτι απαίσιες τρύπες που ονομάζονται θήκες για μικροαντικείμενα, όταν τα ευρωπαϊκά έχουν πτυσσόμενα ντουλαπάκια. Ακόμη κι όταν είχα το ΤΤ, το πρώτο mod που έκαναν οι αμερικανοί ήταν το λεγόμενο 'euro dash'.
Οι Αμερικανοί επίσης στερούνται αρκετών καλών εκδόσεων. Αν μιλήσουμε πάλι για VAG, τα TSI δεν τα έχουν δει ποτέ και συμβιβάζονται με τον ατμοσφαιρικό 5κύλινδρο 2,5l στο Golf, ο οποίος αποδίδει 150 ίππους (αποτέλεσε τη βάση του κινητήρα του RS TT). Αν δε με απατά η μνήμη μου, ούτε το Ε36 Μ3 EVO πήγε ποτέ στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Έμειναν με τα 286 άλογα του 'απλού' μοντέλου.
Δεδομένων όλων αυτών λοιπόν, δε θεωρώ πως ό,τι ζητήσουν το έχουν σερβιρισμένο στο πιάτο. Ούτε βρίσκω μεμπτό το ότι η BMW επέλεξε μετά απο πιέσεις να συμπληρώσει το εξαιρετικό SMG με ένα χειροκίνητο 6άρι. Κάποιοι θεωρούν πως τα πραγματικά σπορ αυτοκίνητα πρέπει να είναι χειροκίνητα κι εγώ είμαι ο τελευταίος που θα διαφωνήσει, αφού έχω κολλητό με 996 4S για το αυτόματο κιβώτιο της οποίας η Porsche θα 'πρεπε να ντρέπεται, ενώ ο ίδιος αγόρασα το GTI με το πολλά υποσχόμενο DSG για ν' αποδειχθεί στην πορεία πως είχα πέσει στον μεγαλύτερο μαρκετινίστινο λάκκο. Κι εσύ Κώστα με DSG το είχες πάρει και ήσουν εξίσου απογοητευμένος!