Σελίδα 16 από 19 ΠρώτηΠρώτη ... 61415161718 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 151 έως 160 από 181

Θέμα: Seat Leon Cupra 463ps!!!

  1. #151
    Εγγραφή
    18-08-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    575
    Thanked
    181
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αμα δειτε τι μπορειτε να κανεται στα μ για να πετανε ειδα βιντεο και επαθα πλακα www.horsepowerfreaks.com
    Aντι να ριξεις 20 -25κ στο κουβαγκ να το πας 500 ριχνεις τοσα στο μ και στο κανουνε εργοστασιο 750 αλογα μοτερ επαθα πλακα λεω ουτε μετατροπες με εγκεφαλους ουτε τπτ εχουνε βγαλει κιτακι Plug n play και το μ γινεται ποιο τερας απο οτι ειναι

  2. #152
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dblade Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αμα δειτε τι μπορειτε να κανεται στα μ για να πετανε ειδα βιντεο και επαθα πλακα www.horsepowerfreaks.com
    Aντι να ριξεις 20 -25κ στο κουβαγκ να το πας 500 ριχνεις τοσα στο μ και στο κανουνε εργοστασιο 750 αλογα μοτερ επαθα πλακα λεω ουτε μετατροπες με εγκεφαλους ουτε τπτ εχουνε βγαλει κιτακι Plug n play και το μ γινεται ποιο τερας απο οτι ειναι
    φίλε μου για 750 άλογα απο την συγκεκριμένη εταιρεία, μόνο τόσο απλά δεν
    είναι τα πράγματα...μιλάμε αν δεν κάνω λάθος για stage 2.5 - 3...
    καταρχήν οι άνθρωποι σου δίνουν άγραφο και σωθικά όλα πέταμα, με low compression
    πιστόνια, arp βίδες, μπιέλες, κτλ κτλ κτλ...πολύ μακρύς ο κατάλογος και πολύ
    δουλειά...βέβαια οι τύποι είναι κορυφή...αλλά σε καμμία περίπτωση, δεν είναι
    τόσο απλά τα πράγματα...σκέψου μόνο πως δεν ανεβάζουν απλά ιπποδύναμη
    όπως τα κουβάγκ...σου δίνουν άλλο αυτοκίνητο απο αυτό που τους έδωσες...
    φιλιά...χεχεχε
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  3. #153
    Εγγραφή
    18-08-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    575
    Thanked
    181
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εκατσα απο περιεργεια και διαβασα κατάλογο απο το σιτε και δινουν κτλ κτλ.
    Λοιπον το προτο 12κ και το δευτερο 16,5κ και εχεις 610 αλογα μοτερ νομιζω και απο το 2,5 και μετα που θες αλλα εντοσθια κτλ τους δινεις αλλα 10κ +22κ τουρμπο κιτ. Δηλαδη με 35 κ χονδρικα εχεις 750 αλογα και με 12κ 600 δεν νομιζω να ειναι και λιγα αφου για να βγαλεις 600 απο ενα βαγκ θες τα ιδια λεφτα μην πω και περισσοτερα και το αμαξι ειναι απροβληματιστο οπως δηλωνουν. Παντως μου φαινετε πολυ καλη εταιρια με γνωστες του αντικειμενου. Εδω που τα λεμε και μη τουρμπο να ειναι μολις περναει τις 5000 και ακους το rasp τρελαινομε δεν ξερω για σας ο ηχος που κανει σαν αλισοπριονο με πορωνει και με το τουρμπο αυτος σαν να ψιλο χανεται.

  4. #154
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    στα 600 άλογα που δουλεύει το πρώτο στάδιο όμως παίζεις και με την τύχη σου...
    με 11.5/1 συμπίεση που έχει το ///Μ3, σε σχεδόν διπλάσια ιπποδύναμη θα έπρεπε
    να ρίξεις συμπίεση για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο...τα μπουλώνια είναι επίσεις
    θέμα για τέτοιου είδους δουλειές, όπως και πολά άλλα...θεωρώ το πρώτο στάδιο
    απαγορευτικό για κλειστό μοτέρ, ώς προς την αξιοπιστία του αυτοκινήτου...
    όσο για τον θόρυβο, είπαμε...άλλο αμάξι δίνεις, άλλο αμάξι παίρνεις. και φυσικά
    ο θόρυβος είναι το λιγότερο. παίρνεις ένα εκρηκτικό τουρμπίσιο Μ3 και αφήνεις
    πίσω ένα γραμικό αυτοκίνητο με αρκετή δύναμη και πλήρως ελεγχόμενο...
    θα θεωρούσα πολύ καλύτερο τον δρόμο που διάλεξε ο δημήτρης τουρμποντογκ.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  5. #155
    Εγγραφή
    18-08-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    575
    Thanked
    181
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Aυτο με την συμπιεση λογικα δεν θα σου βαλουν εξτρα φλαντζα να σου την ριξουν η θα βαλουν μπουζιονια αντοχης μην σου τιναξει καπακι?? θα κουμπωσουν το κιτ και τερμα δεν νομιζω θα εχει μελετηθει αυτο.( θελω να πιστευω ) τι δρομο εχει ακολουθησει ο turbodog φενεται λιγο κτηνος στην φοτο αμα ειναι αυτο το αμαξι του.

  6. #156
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τα ///Μ στο θέμα βελτίωση βρίσκονται πίσω από τουρμποκίνητα αυτοκίνητα όπως τα evo. Αν λόγου χάριν με 25 χιλιάρικα (τυχαίο το ποσό) κάνεις τη Μ3 600 άλογα, το evo παίζει να γίνει 800+ και πάει λέγοντας.

    Στον τομέα αυτό είτε το θέλουμε είτε όχι, υπάρχουν πολύ ιδανικότερα αυτοκίνητα από τις bmw, οι οποίες ποτέ δεν ήταν κοντράμαξα, χωρίς αυτό να σημαίνει πως evo, sti, gtr κλπ είναι ικανά μόνο για κόντρες. Είναι ικανά για τα πάντα, απλά πολλοί κάτοχοί τους ενδιαφέρονται μόνο γι'αυτό και φτιάχνουν αυτοκίνητα-πυραύλους 900-1000+ αλόγων...
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  7. #157

    Προεπιλογή

    Στα ποσα της hpf υπολογιστε και εκτελωνισμο...

  8. #158
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dblade Εμφάνιση μηνυμάτων
    Aυτο με την συμπιεση λογικα δεν θα σου βαλουν εξτρα φλαντζα να σου την ριξουν η θα βαλουν μπουζιονια αντοχης μην σου τιναξει καπακι?? θα κουμπωσουν το κιτ και τερμα δεν νομιζω θα εχει μελετηθει αυτο.( θελω να πιστευω ) τι δρομο εχει ακολουθησει ο turbodog φενεται λιγο κτηνος στην φοτο αμα ειναι αυτο το αμαξι του.
    το δικο μου ειναι κομπρεσσορατο και οχι τουρμπατο. Η γραμμικη αποδοση του κομπρεσσορα με την σταδιακη αυξηση πιεσης ειναι πιο ευκολη στην ρυθμιση και με λιγοτερη καταπονηση/περισσοτερη αξιοπιστια απο ενα τουρμπο (αλλα και πιο αργο απο το αντιστοιχο τουρμπο στην ιδια πιεση-διαλεγεις και παιρνεις) διατηρωντας σχεδον στο ακεραιο τον ατμοσφαιρικο χαρακτηρα του.
    Τα μπουζονια δεν εχουν προβλημα. Μια χαρα ειναι στα +- 10 psi. Λογω υψηλης ομως συμπιεσης, τα καυσιμα ειναι το κυριο προβλημα. Αν καιγαμε μονο αγωνιστικη βενζινη τοτε δεν θα ειχαμε προβλημα. Αλλα η βενζινη πρατηριου δεν ειναι οτι καλυτερο για υπερτροφοδοτηση+ υψηλη συμπιεση με αποτελεσμα οι καταστροφικοι κινδυνοι προαναφλεξης να ειναι το συνεχες προβλημα που αντιμετωπιζουμε.
    Λυσεις? Πιεση μεχρι 8 psi με οσο το δυνατον χαμηλα IATs (ειτε με αποδοτικο I/C, με ψεκασμο μεθανολης-νερου, που βοηθαει ταυτοχρονα και στην αυξηση οκτανιων), βενζινη μονο 100αρα,και χαλαρους ρυθμους τις πολυ ζεστες μερες. Το σημαντικοτερο βεβαια ειναι ο προγραμματισμος της ECU απο καποιον που να ξερει τι κανει γιατι αλλιως οτι και να κανουμε εμεις, το λαθος προγραμμα θα επιφερει και την καταστροφη του κινητηρα. Το συγκεκριμενο μοτερ με τα μη σφυρηλατα πιστονια και το λεπτο λουκι πιστονιων μεταξυ πρωτου και δευτερου ελατηριου συμπιεσης, καθως και την λεπτη φλαντζα μεταξυ των κυλινδρων δεν συγχωρει λαθη κακου προγραμματισμου
    (αυξημενες θερμοκρασιες) και προαναφλεξεων.
    Για πανω απο 10 psi μονο αγωνιστικη βενζινη η με προσθηκη καθαρης μεθανολης αν δουλευουμε βενζινη πρατηριου.
    Τωρα οποιος θελει να παιξει περισσοτερο με πιστονια χαμηλης συμπιεσης, μπουζονια κτλ. του ευχομαι καλη τυχη. Στην Ελλαδα κανενας ΔΕΝ ξερει να δενει σωστα ενα μοτερ απο Μ3. Αλλοι μπορει να εχουν διαφορετικη αποψη....δικαιωμα τους. Εγω λεω οτι πιστευω .

  9. The Following 3 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    aristent (10-12-10), S8N (10-12-10), Thomelef (10-12-10)

  10. #159
    Εγγραφή
    18-08-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    575
    Thanked
    181
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Moυ φενεται οτι ο compressor ειναι ατυπος νομος για μ3 που τα μοτερ απο το εργοστασιο κατα την γνωμη μου ειναι πολυ βελτιωμενα. Τωρα αυτο που ανεφερες οτι κανεις δεν μπορει να δεσει μοτερ σωστο δεν το γνωριζω μπορει και να υπαρχει.Παντως στα ιδια λεφτα που θα αγορασεις ενα τυρμπο κιτ να το κανεις να δουλεψει σιγουρα δεν θα μπορεις να παρεις κατι αντοιστοιχο σε κομπρεσορα. Και στην hpf ειχανε και 10 γαλονια ξεχωριστο ρεζερβουαρ που με διακοπτη το αλλαζεις σε αγωνιστικη βενζινα 110 οκτανια και εχουν κανει πατεντα πισω στην ρεζερβα. Κατ εμε δεν μου φενεται και πολυ ασφαλες αυτο. Καλα αυτο με την προαναφλεξη ξερεις τι ειναι να ανεβενεις μια ανηφορα μικρη στην λευκαδα συγκεκριμενα το καλοκαιρι με το 16αρι μου 3 ατομα και να μην τραβαει ουτε η πρωτη!!! Επαθα πλακα εκανα 2 συμπλεκταρισματα για να παρει τα πανω του απο πρατηριο λευκαδα ειχα βαλει και τα αποτελεσματα το αμαξι δεν πηγενε βημα. Μολις ηρθα στην πολη μου εβαλα και το αμαξι μου φενοταν οτι πετουσε!!!

  11. #160
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dblade Εμφάνιση μηνυμάτων
    Aυτο με την συμπιεση λογικα δεν θα σου βαλουν εξτρα φλαντζα να σου την ριξουν η θα βαλουν μπουζιονια αντοχης μην σου τιναξει καπακι?? θα κουμπωσουν το κιτ και τερμα δεν νομιζω θα εχει μελετηθει αυτο.( θελω να πιστευω ) τι δρομο εχει ακολουθησει ο turbodog φενεται λιγο κτηνος στην φοτο αμα ειναι αυτο το αμαξι του.
    stage 1 = κλειστό μοτέρ...που σημαίνει, περιφερειακές βελτιώσεις...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

Σελίδα 16 από 19 ΠρώτηΠρώτη ... 61415161718 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP