Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 181

Θέμα: Seat Leon Cupra 463ps!!!

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    στα 600 άλογα που δουλεύει το πρώτο στάδιο όμως παίζεις και με την τύχη σου...
    με 11.5/1 συμπίεση που έχει το ///Μ3, σε σχεδόν διπλάσια ιπποδύναμη θα έπρεπε
    να ρίξεις συμπίεση για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο...τα μπουλώνια είναι επίσεις
    θέμα για τέτοιου είδους δουλειές, όπως και πολά άλλα...θεωρώ το πρώτο στάδιο
    απαγορευτικό για κλειστό μοτέρ, ώς προς την αξιοπιστία του αυτοκινήτου...
    όσο για τον θόρυβο, είπαμε...άλλο αμάξι δίνεις, άλλο αμάξι παίρνεις. και φυσικά
    ο θόρυβος είναι το λιγότερο. παίρνεις ένα εκρηκτικό τουρμπίσιο Μ3 και αφήνεις
    πίσω ένα γραμικό αυτοκίνητο με αρκετή δύναμη και πλήρως ελεγχόμενο...
    θα θεωρούσα πολύ καλύτερο τον δρόμο που διάλεξε ο δημήτρης τουρμποντογκ.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. #2
    Εγγραφή
    18-08-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    575
    Thanked
    181
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Aυτο με την συμπιεση λογικα δεν θα σου βαλουν εξτρα φλαντζα να σου την ριξουν η θα βαλουν μπουζιονια αντοχης μην σου τιναξει καπακι?? θα κουμπωσουν το κιτ και τερμα δεν νομιζω θα εχει μελετηθει αυτο.( θελω να πιστευω ) τι δρομο εχει ακολουθησει ο turbodog φενεται λιγο κτηνος στην φοτο αμα ειναι αυτο το αμαξι του.

  3. #3
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dblade Εμφάνιση μηνυμάτων
    Aυτο με την συμπιεση λογικα δεν θα σου βαλουν εξτρα φλαντζα να σου την ριξουν η θα βαλουν μπουζιονια αντοχης μην σου τιναξει καπακι?? θα κουμπωσουν το κιτ και τερμα δεν νομιζω θα εχει μελετηθει αυτο.( θελω να πιστευω ) τι δρομο εχει ακολουθησει ο turbodog φενεται λιγο κτηνος στην φοτο αμα ειναι αυτο το αμαξι του.
    το δικο μου ειναι κομπρεσσορατο και οχι τουρμπατο. Η γραμμικη αποδοση του κομπρεσσορα με την σταδιακη αυξηση πιεσης ειναι πιο ευκολη στην ρυθμιση και με λιγοτερη καταπονηση/περισσοτερη αξιοπιστια απο ενα τουρμπο (αλλα και πιο αργο απο το αντιστοιχο τουρμπο στην ιδια πιεση-διαλεγεις και παιρνεις) διατηρωντας σχεδον στο ακεραιο τον ατμοσφαιρικο χαρακτηρα του.
    Τα μπουζονια δεν εχουν προβλημα. Μια χαρα ειναι στα +- 10 psi. Λογω υψηλης ομως συμπιεσης, τα καυσιμα ειναι το κυριο προβλημα. Αν καιγαμε μονο αγωνιστικη βενζινη τοτε δεν θα ειχαμε προβλημα. Αλλα η βενζινη πρατηριου δεν ειναι οτι καλυτερο για υπερτροφοδοτηση+ υψηλη συμπιεση με αποτελεσμα οι καταστροφικοι κινδυνοι προαναφλεξης να ειναι το συνεχες προβλημα που αντιμετωπιζουμε.
    Λυσεις? Πιεση μεχρι 8 psi με οσο το δυνατον χαμηλα IATs (ειτε με αποδοτικο I/C, με ψεκασμο μεθανολης-νερου, που βοηθαει ταυτοχρονα και στην αυξηση οκτανιων), βενζινη μονο 100αρα,και χαλαρους ρυθμους τις πολυ ζεστες μερες. Το σημαντικοτερο βεβαια ειναι ο προγραμματισμος της ECU απο καποιον που να ξερει τι κανει γιατι αλλιως οτι και να κανουμε εμεις, το λαθος προγραμμα θα επιφερει και την καταστροφη του κινητηρα. Το συγκεκριμενο μοτερ με τα μη σφυρηλατα πιστονια και το λεπτο λουκι πιστονιων μεταξυ πρωτου και δευτερου ελατηριου συμπιεσης, καθως και την λεπτη φλαντζα μεταξυ των κυλινδρων δεν συγχωρει λαθη κακου προγραμματισμου
    (αυξημενες θερμοκρασιες) και προαναφλεξεων.
    Για πανω απο 10 psi μονο αγωνιστικη βενζινη η με προσθηκη καθαρης μεθανολης αν δουλευουμε βενζινη πρατηριου.
    Τωρα οποιος θελει να παιξει περισσοτερο με πιστονια χαμηλης συμπιεσης, μπουζονια κτλ. του ευχομαι καλη τυχη. Στην Ελλαδα κανενας ΔΕΝ ξερει να δενει σωστα ενα μοτερ απο Μ3. Αλλοι μπορει να εχουν διαφορετικη αποψη....δικαιωμα τους. Εγω λεω οτι πιστευω .

  4. The Following 3 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    aristent (10-12-10), S8N (10-12-10), Thomelef (10-12-10)

  5. #4
    Εγγραφή
    18-08-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    575
    Thanked
    181
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Moυ φενεται οτι ο compressor ειναι ατυπος νομος για μ3 που τα μοτερ απο το εργοστασιο κατα την γνωμη μου ειναι πολυ βελτιωμενα. Τωρα αυτο που ανεφερες οτι κανεις δεν μπορει να δεσει μοτερ σωστο δεν το γνωριζω μπορει και να υπαρχει.Παντως στα ιδια λεφτα που θα αγορασεις ενα τυρμπο κιτ να το κανεις να δουλεψει σιγουρα δεν θα μπορεις να παρεις κατι αντοιστοιχο σε κομπρεσορα. Και στην hpf ειχανε και 10 γαλονια ξεχωριστο ρεζερβουαρ που με διακοπτη το αλλαζεις σε αγωνιστικη βενζινα 110 οκτανια και εχουν κανει πατεντα πισω στην ρεζερβα. Κατ εμε δεν μου φενεται και πολυ ασφαλες αυτο. Καλα αυτο με την προαναφλεξη ξερεις τι ειναι να ανεβενεις μια ανηφορα μικρη στην λευκαδα συγκεκριμενα το καλοκαιρι με το 16αρι μου 3 ατομα και να μην τραβαει ουτε η πρωτη!!! Επαθα πλακα εκανα 2 συμπλεκταρισματα για να παρει τα πανω του απο πρατηριο λευκαδα ειχα βαλει και τα αποτελεσματα το αμαξι δεν πηγενε βημα. Μολις ηρθα στην πολη μου εβαλα και το αμαξι μου φενοταν οτι πετουσε!!!

  6. #5
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dblade Εμφάνιση μηνυμάτων
    Moυ φενεται οτι ο compressor ειναι ατυπος νομος για μ3 που τα μοτερ απο το εργοστασιο κατα την γνωμη μου ειναι πολυ βελτιωμενα. Τωρα αυτο που ανεφερες οτι κανεις δεν μπορει να δεσει μοτερ σωστο δεν το γνωριζω μπορει και να υπαρχει
    Οταν εχεις λιγο χρονο, δες τα video στο παρακατω thread για να καταλαβεις το επιπεδο γνωσεων των ανθρωπων που δενουν μοτερ στο USA. Οτι σου ειπα δεν ειναι τυχαιο...εχω περασει αρκετο χρονο με τα μαστορια και πολλες φορες, λογω του οτι οι γνωσεις μου ειναι αρκετες, καταληγω στο συμπερασμα οτι αρκετοι απο αυτους ειναι απλα ασχετοι. Καθαρα εμπειρικοι χωρις σοβαρο επιπεδο γνωσεων...

    Και να εισαι σιγουρος οτι στα video βλεπουμε μερος των λεπτομερειων για το δεσιμο του κινητηρα καθως καποιες ειδικοτερες ιδιαιτεροτητες δεν αποκαλυπτονται δημοσια για ευνοητους λογους.
    Συνεχιζω να υποστηριζω την αποψη μου οτι στην ελλαδα κανενας δεν μπορει να δεσει σωστα ενα μοτερ απο Μ3.

    https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=3976

  7. #6
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18833
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οταν εχεις λιγο χρονο, δες τα video στο παρακατω thread για να καταλαβεις το επιπεδο γνωσεων των ανθρωπων που δενουν μοτερ στο USA. Οτι σου ειπα δεν ειναι τυχαιο...εχω περασει αρκετο χρονο με τα μαστορια και πολλες φορες, λογω του οτι οι γνωσεις μου ειναι αρκετες, καταληγω στο συμπερασμα οτι αρκετοι απο αυτους ειναι απλα ασχετοι. Καθαρα εμπειρικοι χωρις σοβαρο επιπεδο γνωσεων...

    Και να εισαι σιγουρος οτι στα video βλεπουμε μερος των λεπτομερειων για το δεσιμο του κινητηρα καθως καποιες ειδικοτερες ιδιαιτεροτητες δεν αποκαλυπτονται δημοσια για ευνοητους λογους.
    Συνεχιζω να υποστηριζω την αποψη μου οτι στην ελλαδα κανενας δεν μπορει να δεσει σωστα ενα μοτερ απο Μ3.

    https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=3976
    Κι όχι μόνο από Μ3. Έχω πολύ φίλο με STI ο οποίος πήγε για σφυρήλατα σε πασίγνωστο μηχανικό-ρεκτιφιατζή και βγήκε κουρεμένος. Οι ανοχές στα ελατήρια ήταν λανθασμένες, το σφυρήλατο ποστόνι ράγισε (βγήκε μπλε-μωβ) κι ο φίλος πήρε νέο μπλοκ.

  8. #7
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οταν εχεις λιγο χρονο, δες τα video στο παρακατω thread για να καταλαβεις το επιπεδο γνωσεων των ανθρωπων που δενουν μοτερ στο USA. Οτι σου ειπα δεν ειναι τυχαιο...εχω περασει αρκετο χρονο με τα μαστορια και πολλες φορες, λογω του οτι οι γνωσεις μου ειναι αρκετες, καταληγω στο συμπερασμα οτι αρκετοι απο αυτους ειναι απλα ασχετοι. Καθαρα εμπειρικοι χωρις σοβαρο επιπεδο γνωσεων...

    Και να εισαι σιγουρος οτι στα video βλεπουμε μερος των λεπτομερειων για το δεσιμο του κινητηρα καθως καποιες ειδικοτερες ιδιαιτεροτητες δεν αποκαλυπτονται δημοσια για ευνοητους λογους.
    Συνεχιζω να υποστηριζω την αποψη μου οτι στην ελλαδα κανενας δεν μπορει να δεσει σωστα ενα μοτερ απο Μ3.

    https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=3976
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κι όχι μόνο από Μ3. Έχω πολύ φίλο με STI ο οποίος πήγε για σφυρήλατα σε πασίγνωστο μηχανικό-ρεκτιφιατζή και βγήκε κουρεμένος. Οι ανοχές στα ελατήρια ήταν λανθασμένες, το σφυρήλατο ποστόνι ράγισε (βγήκε μπλε-μωβ) κι ο φίλος πήρε νέο μπλοκ.
    γι'αυτοοοοοοοοοοοοοοοοοοο όχι πιστόνια!, όχι μπιέλες!, για να μπορούμε να χαιρόμαστε,
    και αυτό το καλοκαίρι!!!
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  9. #8
    Εγγραφή
    18-08-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    575
    Thanked
    181
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συνεχιζω να υποστηριζω την αποψη μου οτι στην ελλαδα κανενας δεν μπορει να δεσει σωστα ενα μοτερ απο Μ3.
    Tέλικα είχες δίκιο αυτος ο τύπος που δένει τα μοτέρ πραγματικός δάσκαλος εκεί θα παω για πρακτική τέλος!!!!
    Αυτό που μου έκανε έντυπωση είναι δύο πράγματα το ένα μόλις εφτάσε στους 100 και βαθμούς όταν τέλιωσε την διεργασία μέσα στους κυλίνδρους λέει θα το τελειώσω αύριο για να μήν υπάρξει π΄ροβλημα γιατί τωρα έχει διασταλεί το μπλόκ!! Και δεύτερο είναι μα καλά το δεύτερο μπλόκ πώς το κάνουν χοντρίτερο ανάμεσα στα τοιχώματα το κατασκευάζουν οι ίδιοι ή βαζουνε κάποιο είδος προσθήκης?
    Καλά ο τύπος είναι τελειομανής και απο ότι έλεγε να μην βάζεται ένα τόνο λιπαντίκο στους κυλίνδρους όταν δένεται μπιελοπίστονα αλλά δεν κατάλαβα το γιατί?

  10. #9
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dblade Εμφάνιση μηνυμάτων
    Aυτο με την συμπιεση λογικα δεν θα σου βαλουν εξτρα φλαντζα να σου την ριξουν η θα βαλουν μπουζιονια αντοχης μην σου τιναξει καπακι?? θα κουμπωσουν το κιτ και τερμα δεν νομιζω θα εχει μελετηθει αυτο.( θελω να πιστευω ) τι δρομο εχει ακολουθησει ο turbodog φενεται λιγο κτηνος στην φοτο αμα ειναι αυτο το αμαξι του.
    stage 1 = κλειστό μοτέρ...που σημαίνει, περιφερειακές βελτιώσεις...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP