Βασίλη, μάλλον εσύ κάνεις το λάθος. Για ένα S3 setup σε MkV GTI χρειάζεσαι όλα αυτά:
+ downpipe + καταλύτη + εξάτμιση + εργασία τοποθέτησης + πρόγραμμα.
Αν θες να δουλέψεις καλά, θα πρέπει να προσθέσεις i/c από S3 (400 ευρώ χωρίς κολλάρα και τοποθέτηση) και αντλία υψηλής (KMD 400 ευρώ, ΑPR 1000+ ευρώ).
Όλα αυτά για να πας από τα 200 κάπου πριν τα 300. Τα 4.000 ευρώ δε σου φτάνουν ούτε για ζήτω. Εγώ ένα πρόγραμμα ΜΤΜ έβαλα και μου πήγε 1350. Το i/c του S3 με τοποθέτηση και τα συμπαρομαρτούντα πήγε άλλο ένα 800άρι. Όλα αυτά για 250 αλογάκια.
Μετά σκέψου και το άλλο: Με τα φρένα τι κάνεις? Με τα σινεμπλόκ της ανάρτησης? Με την ίδια την ανάρτηση?
Αν θες ένα ρεαλιστικό νούμερο μιας καλής ολιστικής βελτίωσης στα 350 άλογα, μιλάμε για 10.000 ευρώ. Αν πας σε φίρμα (ΜΤΜ) όπως ο φίλος μου ο JDL9, μιλάμε για 20.000 ευρώ. Το Cupra προφανώς χρειάζεται λιγότερα, αφού μαζί με το S3 και το Edition 30 μοιράζονται το ίδιο μοτέρ. Για τα 390 όμως πρέπει να βάλεις βαθειά το χέρι στην τσέπη.