
Αρχικό μήνυμα απο
Stathis
επιτελους εκανες και ενα ουσιαστικο μηνυμα σε αυτο το θρεντ αρη.
προσωπικα δεν με ενοχλει καθολου η αρνητικη κριτικη σου προς οτιδηποτε οταν ειναι τεκμηριωμενη και γραμμενη με σοβαρο υφος.
αντιθετως μαλιστα την εχω αξιολογησει θετικα ουκ ολιγες φορες οπως θα εχεις δει κατα καιρους στην καρτελα σου.
η προσεγγιση σου ομως σε αυτο το θρεντ ειχε να κανει με χλευασμο και μονο και κρισεις ενος οχηματος που προς το παρον το εχουμε δει μονο απο φωτογραφιες.
και εως εδω θα ημουν συμφωνος και θα συνομολογουσα μαλιστα αφου η εμφανιση του νεου quattro ουτε εμενα "τρελαινει", αλλα διαφωνω με τις υπολοιπες κρισεις σου οι οποιες προεξοφλουν ενα χλιαρο και μετριο αποτελεσμα ενος οχηματος το οποιο ακομα δεν εχει αποφασιστει καλα καλα αν θα παραχθει.
αυτου του τυπου λοιπον η προσεγγιση, οπως την ειδα εγω, με ενοχλει διοτι δεν προσφερει τιποτα αφενος, αφετερου και σαν αστειο εχει παλιωσει αρκετα αφου το εχεις επαναλαβει αρκετες φορες σε αλλα θεματα.
απο εσενα σιγουρα θα περιμενα περισσοτερα, απο κατι τετοιο (αυτο εννοει το σχολιο μου και οχι να σε προσβαλει φυσικα).
οσον αφορα το modular concept του γκρουπ, θα με εβρισκες συμφωνο αν μιλαγαμε για λαμποργκινι (εβλεπα μια 640 χθες και καπως μου κακοφανηκαν τα χειριστηρια κλιματισμου της audi), αλλα στη συγχρονη βιομηχανια ολο και περισσοτερες εταιριες στηριζονται σε αυτο.
για το θεμα μας δεν μπορω να καταλαβω τι κακο εχει (περαν της υποκειμενικης εμφανισης) αν χρησιμοποιηθει ενα πατωμα απο αλλο αυτοκινητο (αν μαλιστα χρησιμοποιηθει και η 4κινηση με το torque vectoring ακομα καλυτερα), ενα αποδεδειγμενα καλο μοτερ, ενα χειροκινητο ή διπλοσυμπλεκτο (οπως εχουν ολοι), αριστα φρενα (που τα bmw ουτε ονειρευονται), ενα ειδικα σχεδιασμενο εσωτερικο με ποιοτικα στοιχεια (το ψηφιακο κοντερ ουτε σε μενα αρεσει, αλλα υπαρχουν δεσμοι με το παρελθον) και αφθονα εξωτικα υλικα που θα κρατησουν το βαρος στα 1300 κιλα...
σε ρωτω, εχει η bmw σπορ αυτοκινητο στην κατηγορια με αυτο το βαρος? ποσα κιλα ειναι η gts ας πουμε?
η αναφορα του συντακτη στο gt3 ειχε να κανει με αυτο το γεγονος και μονο, μιας και το τεκνο του τσουφενχαουζεν ειναι καλως ή κακως το μπεντσμαρκ στα σπορ αυτοκινητα.
ποια αιγλη λοιπον προσπαθησε να δωσει? αν υπηρχες την εποχη που εβγαινε το ur-quattro ειμαι σιγουρος οτι θα καταλαβαινες πως ενα τετοιο βαρυ ονομα, δεν χρειαζεται "βοηθεια"...
οσο για το δημοσιογραφο, να εισαι βεβαιος οτι για να του δινουν να οδηγησει πρωτοτυπο και μαλιστα αποκλειστικα, σιγουρα δεν ειναι τυχαιος.
το αρθρο του φυσικα ειναι μια αναλυση του πρες-κιτ κατα βαση, αφου τον ελαχιστο χρονο που προφανως ειχε το αυτοκινητο στη διαθεση του (επισης προφανως και με συνοδηγο της αουντι), δεν θα μπορουσε να γραψει κατι περισσοτερο απο αυτα που εγραψε.
κι αυτο επειδη ειναι σοβαρος. αν ηταν "ελληναρας" τωρα οντως θα διαβαζες πολυσελιδα αφιερωματα με πραγματα που δεν ισχυουν. θα ησουν ευχαριστημενος?