S8N (05-12-10)
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
Kαλα με αυτο το αυτοκινητο ειχα παθει επισης πλακα με μηγε βολτα ενας γνωστος μου και εμεινα!
Εν το μεταξυ πισω θεσεις δεν εχει και εχει κατι σαν ρολ μπαρ δεν ξερω αν ειναι απο το εργοστασιο η το εβαλε.Οι ζαντες πολυ χαρακτηριστικες στο αμαξι και τραβαει λες και εχει 300 αλογα τετοια εσθηση σου δινει.
Απο στροφες δεν συζηταμε νομιζα συνεχως οτι θα φυγουμε στο βραχο ή θα μουριαση καπου ή θα αμολισει κολο ή θα βρασουν τα φρενα αφου του φωναζα κοψε θα σκοτωθουμε και μου λεει μα δεν το παω ουτε στο 80% των δυνατοτητων του και εμεινα μ@@@ς.
Απιστευτο αμαξι και σπανιο.
Δεν ξερω το επιπεδο του στησιματος παντως μπαινει 5 φορες καλυτερα απο ραλλυ σου δινει την αισθηση οτι μπορεις να μπεις με οσα εχεις λες και ειναι βιδομενο κατω
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dblade : 05-12-10 στις 18:06
Εχω οδηγησει λιγες φορες το νεο Ibiza FR ενος κολλητου μου...
Την τελευταια φορα το πηρα απο την Ανθουσα μεχρι την Αγια Παρασκευη....
Ξεκινησα με το DSG στο αυτοματο..Το βαρεθηκα στο πρωτο 5λεπτο....
Μετα δοκιμασα στα paddles στο τιμονι.....Η ιδια βαρεμαρα....Πηγα την υπολοιπη διαδρομη με αλλαγες απο τον λεβιε ταχυτητων ο οποιος εχει την λαθος διαμορφωση + μπροστα -πισω...Πολυ καλος ο κινητηρας,ροπατος κλπ-κλπ...Το κιβωτιο πολυ γρηγορο στο αυτοματο αλλα στο χειροκινητο ειναι το ιδιο γρηγορο με το steptronic της Ε38 728i που εχω οδηγησει μερικες φορες...Τιμονι Playstation...Συνολικα το Fiesta Sport μιας φιλης μου,με το οποιο εχω κανει αρκετα χιλιομετρα,μου φανηκε πολυ πιο αμεσο,πληροφοριακο και fun-to-drive...Μου θυμησε πολυ τον Ασσο...
Black Prince....
αν η χαρα σας ερχεται μονο οταν πατατε γκαζι...........παρτε οκταβια..
η χαρα διαφερει απο ανθρωπο σε ανθρωπο....και μενα ο φιλος μου την λεει επειδη εχει λεον 1.8τ αλλα η διαφορα ξεκιναει απο το πομολο της πορτας....δεν χρειαζεται να μπεις μεσα...το πως ανοιγει η πορτα...απο εκει ξεκινα...εγω με 122 αλογα μια χαρα ειμαι και μετα απο 2 μισηχρονια καθε φορα που το οδηγω με φτιαχνει και μου δημιουργει ωραιο αισθημα οδηγησης......δεν ειναι ολα γκαζι για ολους
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη halkida116mpack : 05-12-10 στις 20:21
ντί μπέστεν κουαλιτάτ (μα'ι' ας)
alexk (05-12-10), Nick bmwlover (01-06-12)
Θεωρω αξιοσημείωτο οτι ενα σεατ με κοστος 33000 ευρω φτανει τα 290 κοντερισια. Εχει χαθει η μπαλα με τα τουρμπο.
Απο την αλλη 5 σελιδες σχολια αφιερωμενα σε ενα δίλημμα που ΔΕΝ εθεσε κανεις.
ΚΑΝΕΙΣ δεν προτιμα σεατ απο Μ5. Η μηπως υπαρχει κανεις που το προτιμα; Αυτο θα ειναι debate!