Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 129

Θέμα: Audi quattro Concept

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τελικά τι κατάλαβες Κώστα? Εγώ κατάλαβα για ένα σασί από RS5 με μικρές τροποποιήσεις σε μεταξόνιο-μετατρόχιο, κινητήρα από RS TT με πρόγραμμα, κιβώτιο από RS TT (τόσο το μηχανικό όσο και το S tronic), φρένα από R8, εμφάνιση στα νέα πρότυπα που θέλει αναγέννηση θρύλων από τη στάχτη τους (σκαραβαίος, mini, 500, κλπ), ένα βαρύγδουπο όνομα, ΜΜΙ με 3D γραφικά, το ανοδιωμένο start button 2 (!) σταδίων σαν αυτό που φορούν όλες οι BMW, τα Toyota και τα Honda, το 14 ιντσών τιμόνι, τις 20 ιντσών ζάντες, το δέρμα από κώλο Ινδής Ιερής αγελάδας και τα φαντεζί φωτάκια-μπλιμπλικάκια. Όλα αυτά σε ένα υπερελαφρύ και χαμηλό αμάξωμα με μια αλμυρή τιμή.

    Και φυσικά ο 'δημοσιογράφος' δεν αμελεί να αναφέρει ονόματα σαν την GT3 RS για να δώσει κύρος στο νέο δημιούργημα της Audi. Εγώ θα του πρότεινα να πάει στον Walther Rohrl να το πει αυτό.

    Το αν θα πουλήσει βέβαια είναι άλλο ερώτημα. Φυσικά και θα πουλήσει, για τον ίδιο όμως λόγο που πουλάν και οι Luis Vuitton, Jane birkin και Bottega Veneta.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stathis : 05-12-10 στις 02:06 Αιτία: αφαιρεθηκαν οι ειρωνιες.

  2. The Following 7 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    ClatanosZ4 (05-12-10), halkida116mpack (05-12-10), JuNiOr_ (05-12-10), NickE60 (05-12-10), paganis (06-12-10), PANOS-E60 (05-12-10), Thomelef (05-12-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Είδα πως έγινε edit στο προηγούμενο μήνυμα λόγω αφαίρεσης ειρωνικών σχολίων! Για να είμαι ειλικρινής, δε θυμάμαι τι ακριβώς έγραψα χθες βράδυ γιατί αφενός ήταν αργά, αφετέρου είχα πιει ενα-δυο ποτηράκια. Έχω όμως να κάνω μια θερμή παράκληση: Όταν κάνετε edit, φροντίστε αυτό που απομένει να βγάζει νόημα. Όχι τίποτ' άλλο, θα δίνω την εντύπωση πως είμαι αναλφάβητος δυσλεκτικός αλλοδαπός που κάνει copy-paste από μεταφραστή τύπου babelfish.

    Παρεπιπτόντως, αυτό είναι το 667ο μήνυμά μου. Αν το σβήσετε πάω πάλι στα 666. Και το nickname μου είναι S8N (S-eight-n = satan). Αυτό σημαίνει bad karma.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη S8N : 05-12-10 στις 15:17

  4. The Following User Says Thank You to S8N For This Useful Post:

    paganis (06-12-10)

  5. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όταν κάνετε edit, φροντίστε αυτό που απομένει να βγάζει νόημα.
    ευχαριστω πολυ για την υποδειξη, την επομενη φορα δεν θα υπαρχει τετοιο θεμα, θα φυγει οπως ειναι.
    γι αυτο φορντισε αυτο που γραφεις οχι μονο να βγαζει νοημα, αλλα να εχει και νοημα.
    για πολλους ισως εχει πλακα το -κατα δηλωση σου- "βλακ-χιουμορ" , αλλα αφενος η επαναληψη κουραζει, εφετερου ας σεβαστουμε καποιους ανθρωπους που θα πεσουν πανω σε αυτο το θεμα μεσω των μηχανων αναζητησης.
    η πικροχολη, εμπαθης κριτικη και γελοιοποιηση ενος θεματος, ισως ειναι διασκεδαστικη μεσα σε μια παρεα, αλλα ειναι μαλλον αδιαφορη και αποστροφικη για εναν επιστεπτη που ψαχνει πληροφοριες.
    το φορουμ μας δεν ειναι κλειστο κλαμπ, θελει να προσλκυσει νεους χρηστες και να τους κανει φιλους του, οπως εχει κανει εως τωρα και αυτο δεν γινεται με αυτον τον τροπο.
    πραγμα το οποιο εσενα ως φαινεται ισως να μην σε ενδιαφερει, ενδιαφερει ομως εμενα που εκτος της πλακας με νοιαζει η προοδος και η αναπτυξη του χωρου.
    η ενοτητα "αυτοκινητα εκτος bmw" δεν εγινε για να αποτελεσει η δουλεια καποιων ανθρωπων, μηχανικων, σχεδιαστων, δοκιμαστων κλπ, στοχο ειρωνιας και χλευασμου απο εμας που επιλεξαμε μια αλλη φιρμα.
    ουτε θα δοθει βημα για τετοιου ειδους ανευ ουσιας συμπεριφορες, οχι για την αουντι, αλλα για καμια εταιρια.
    η ενοτητα αυτη εγινε για ενημερωση και εποικοδομητικο σχολιασμο για τα προϊοντα αλλων εταιριων.

    για αυτο φιλτατε αρη, σου ανοιξαμε νεο θεμα, ωστε να μη χασουν οσοι γελανε με τετοιου ειδους αστεια, τα ομολογουμενως πολυ γλαφυρα και ευφανταστα (αλλα δυστυχως βαρετα πλεον λογω επαναληψης) κειμενα σου.

    εδω ομως ας σεβαστουμε το χωρο και ας διαβασουμε (και αντιστοιχα στα παρομοια θρεντς) καποιες αποψεις επι του θεματος που ειναι η αναβιωση ενος θρυλου των ραλλυ και οχι οι τσαντες louis v. (που τις εγραψες και λαθος πανω στη ζαλαδα και στον οιστρο σου), φωτογραφιες απο gay παρελασεις, ειρωνιες για το αγοραστικο κοινο που δεν προτιμα bmw και, αλλα ασχετα που δεν βοηθουν να εχουμε ποιοτικο και γονιμο διαλογο.

  6. #4
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    ευχαριστω πολυ για την υποδειξη, την επομενη φορα δεν θα υπαρχει τετοιο θεμα, θα φυγει οπως ειναι.
    γι αυτο φορντισε αυτο που γραφεις οχι μονο να βγαζει νοημα, αλλα να εχει και νοημα.
    για πολλους ισως εχει πλακα το -κατα δηλωση σου- "βλακ-χιουμορ" , αλλα αφενος η επαναληψη κουραζει, εφετερου ας σεβαστουμε καποιους ανθρωπους που θα πεσουν πανω σε αυτο το θεμα μεσω των μηχανων αναζητησης.
    η πικροχολη, εμπαθης κριτικη και γελοιοποιηση ενος θεματος, ισως ειναι διασκεδαστικη μεσα σε μια παρεα, αλλα ειναι μαλλον αδιαφορη και αποστροφικη για εναν επιστεπτη που ψαχνει πληροφοριες.
    το φορουμ μας δεν ειναι κλειστο κλαμπ, θελει να προσλκυσει νεους χρηστες και να τους κανει φιλους του, οπως εχει κανει εως τωρα και αυτο δεν γινεται με αυτον τον τροπο.
    πραγμα το οποιο εσενα ως φαινεται ισως να μην σε ενδιαφερει, ενδιαφερει ομως εμενα που εκτος της πλακας με νοιαζει η προοδος και η αναπτυξη του χωρου.
    η ενοτητα "αυτοκινητα εκτος bmw" δεν εγινε για να αποτελεσει η δουλεια καποιων ανθρωπων, μηχανικων, σχεδιαστων, δοκιμαστων κλπ, στοχο ειρωνιας και χλευασμου απο εμας που επιλεξαμε μια αλλη φιρμα.
    ουτε θα δοθει βημα για τετοιου ειδους ανευ ουσιας συμπεριφορες, οχι για την αουντι, αλλα για καμια εταιρια.
    η ενοτητα αυτη εγινε για ενημερωση και εποικοδομητικο σχολιασμο για τα προϊοντα αλλων εταιριων.

    για αυτο φιλτατε αρη, σου ανοιξαμε νεο θεμα, ωστε να μη χασουν οσοι γελανε με τετοιου ειδους αστεια, τα ομολογουμενως πολυ γλαφυρα και ευφανταστα (αλλα δυστυχως βαρετα πλεον λογω επαναληψης) κειμενα σου.

    εδω ομως ας σεβαστουμε το χωρο και ας διαβασουμε (και αντιστοιχα στα παρομοια θρεντς) καποιες αποψεις επι του θεματος που ειναι η αναβιωση ενος θρυλου των ραλλυ και οχι οι τσαντες louis v. (που τις εγραψες και λαθος πανω στη ζαλαδα και στον οιστρο σου), φωτογραφιες απο gay παρελασεις, ειρωνιες για το αγοραστικο κοινο που δεν προτιμα bmw και, αλλα ασχετα που δεν βοηθουν να εχουμε ποιοτικο και γονιμο διαλογο.
    Νομίζω πως το μήνυμά μου είχε κυρίως ουσία κι επιχειρήματα και όχι πικρόχολα, εμπαθή και γελοία υπονοούμενα. Δε σχολίασα την εργασία των μηχανικών και των δοκιμαστών της Audi αλλά το φαινόμενο LEGO και τη μαρκετινίστικη λογική της εταιρείας. Το δε άρθρο που διαβάσαμε θα μπορούσε να είναι απλή καταγραφή από δελτίο τύπου, αφού καμία ουσιαστική πληροφορία δε δίνει για το αυτοκίνητο.

    Βάσει αυτών των δεδομένων, θεωρώ την κριτική μου άκρως εποικοδομητική. Υπενθυμίζω πως οδηγώ αυτοκίνητα του group VAG από το 1994, συμπεριλαμβανομένων αρκετών Audi και μάλιστα καθόλου τυχαίων μοντέλων. Τονίζω το ρήμα 'οδηγώ', καθώς εγώ πράγματι τα ξεζουμίζω και δεν τα έχω σε μια γυάλα να τα καμαρώνω. Όσο για το προϊόν, το σέβομαι αλλά περισσότερο σέβομαι τα χρήματα που δίνω για να το αποκτήσω. Χρήματα τα οποία δεν έκλεψα αλλά έβγαλα με κόπο.

    Εν πάσει περιπτώσει, λυπάμαι αν βρίσκεις ευφάνταστο, γλαφυρό και βαρετό το ύφος μου. Από μια άποψη είναι αναμενόμενο, αφού έχεις ασχοληθεί επαγγελματικά με την αρθρογραφία. Περισσότερο όμως λυπάμαι αν θεωρείς πως το ύφος αυτό βλάπτει το forum. Κρίνοντας από το thread που 'μου άνοιξες', θεωρείς πως ανήκω στην ίδια κατηγορία με τον Γιώργο, ήτοι πιο γραφικός κι απ' τον Πέτρο τον Πελεκάνο. Δεν πιστεύω να περιμένεις να σ' ευχαριστήσω κιόλας?

    Και τώρα μπορείς να διαγράψεις το παρόν μήνυμα ώστε να επιστρέψουμε στον ποιοτικό και γόνιμο διάλογο, όσο εγώ θα αυτομαστιγώνομαι φωνάζοντας "I'm not worthy".

  7. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    επιτελους εκανες και ενα ουσιαστικο μηνυμα σε αυτο το θρεντ αρη.

    προσωπικα δεν με ενοχλει καθολου η αρνητικη κριτικη σου προς οτιδηποτε οταν ειναι τεκμηριωμενη και γραμμενη με σοβαρο υφος.
    αντιθετως μαλιστα την εχω αξιολογησει θετικα ουκ ολιγες φορες οπως θα εχεις δει κατα καιρους στην καρτελα σου.

    η προσεγγιση σου ομως σε αυτο το θρεντ ειχε να κανει με χλευασμο και μονο και κρισεις ενος οχηματος που προς το παρον το εχουμε δει μονο απο φωτογραφιες.
    και εως εδω θα ημουν συμφωνος και θα συνομολογουσα μαλιστα αφου η εμφανιση του νεου quattro ουτε εμενα "τρελαινει", αλλα διαφωνω με τις υπολοιπες κρισεις σου οι οποιες προεξοφλουν ενα χλιαρο και μετριο αποτελεσμα ενος οχηματος το οποιο ακομα δεν εχει αποφασιστει καλα καλα αν θα παραχθει.
    αυτου του τυπου λοιπον η προσεγγιση, οπως την ειδα εγω, με ενοχλει διοτι δεν προσφερει τιποτα αφενος, αφετερου και σαν αστειο εχει παλιωσει αρκετα αφου το εχεις επαναλαβει αρκετες φορες σε αλλα θεματα.
    απο εσενα σιγουρα θα περιμενα περισσοτερα, απο κατι τετοιο (αυτο εννοει το σχολιο μου και οχι να σε προσβαλει φυσικα).

    οσον αφορα το modular concept του γκρουπ, θα με εβρισκες συμφωνο αν μιλαγαμε για λαμποργκινι (εβλεπα μια 640 χθες και καπως μου κακοφανηκαν τα χειριστηρια κλιματισμου της audi), αλλα στη συγχρονη βιομηχανια ολο και περισσοτερες εταιριες στηριζονται σε αυτο.

    για το θεμα μας δεν μπορω να καταλαβω τι κακο εχει (περαν της υποκειμενικης εμφανισης) αν χρησιμοποιηθει ενα πατωμα απο αλλο αυτοκινητο (αν μαλιστα χρησιμοποιηθει και η 4κινηση με το torque vectoring ακομα καλυτερα), ενα αποδεδειγμενα καλο μοτερ, ενα χειροκινητο ή διπλοσυμπλεκτο (οπως εχουν ολοι), αριστα φρενα (που τα bmw ουτε ονειρευονται), ενα ειδικα σχεδιασμενο εσωτερικο με ποιοτικα στοιχεια (το ψηφιακο κοντερ ουτε σε μενα αρεσει, αλλα υπαρχουν δεσμοι με το παρελθον) και αφθονα εξωτικα υλικα που θα κρατησουν το βαρος στα 1300 κιλα...
    σε ρωτω, εχει η bmw σπορ αυτοκινητο στην κατηγορια με αυτο το βαρος? ποσα κιλα ειναι η gts ας πουμε?
    η αναφορα του συντακτη στο gt3 ειχε να κανει με αυτο το γεγονος και μονο, μιας και το τεκνο του τσουφενχαουζεν ειναι καλως ή κακως το μπεντσμαρκ στα σπορ αυτοκινητα.
    ποια αιγλη λοιπον προσπαθησε να δωσει? αν υπηρχες την εποχη που εβγαινε το ur-quattro ειμαι σιγουρος οτι θα καταλαβαινες πως ενα τετοιο βαρυ ονομα, δεν χρειαζεται "βοηθεια"...

    οσο για το δημοσιογραφο, να εισαι βεβαιος οτι για να του δινουν να οδηγησει πρωτοτυπο και μαλιστα αποκλειστικα, σιγουρα δεν ειναι τυχαιος.
    το αρθρο του φυσικα ειναι μια αναλυση του πρες-κιτ κατα βαση, αφου τον ελαχιστο χρονο που προφανως ειχε το αυτοκινητο στη διαθεση του (επισης προφανως και με συνοδηγο της αουντι), δεν θα μπορουσε να γραψει κατι περισσοτερο απο αυτα που εγραψε.
    κι αυτο επειδη ειναι σοβαρος. αν ηταν "ελληναρας" τωρα οντως θα διαβαζες πολυσελιδα αφιερωματα με πραγματα που δεν ισχυουν. θα ησουν ευχαριστημενος?

  8. #6
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    επιτελους εκανες και ενα ουσιαστικο μηνυμα σε αυτο το θρεντ αρη.

    προσωπικα δεν με ενοχλει καθολου η αρνητικη κριτικη σου προς οτιδηποτε οταν ειναι τεκμηριωμενη και γραμμενη με σοβαρο υφος.
    αντιθετως μαλιστα την εχω αξιολογησει θετικα ουκ ολιγες φορες οπως θα εχεις δει κατα καιρους στην καρτελα σου.

    η προσεγγιση σου ομως σε αυτο το θρεντ ειχε να κανει με χλευασμο και μονο και κρισεις ενος οχηματος που προς το παρον το εχουμε δει μονο απο φωτογραφιες.
    και εως εδω θα ημουν συμφωνος και θα συνομολογουσα μαλιστα αφου η εμφανιση του νεου quattro ουτε εμενα "τρελαινει", αλλα διαφωνω με τις υπολοιπες κρισεις σου οι οποιες προεξοφλουν ενα χλιαρο και μετριο αποτελεσμα ενος οχηματος το οποιο ακομα δεν εχει αποφασιστει καλα καλα αν θα παραχθει.
    αυτου του τυπου λοιπον η προσεγγιση, οπως την ειδα εγω, με ενοχλει διοτι δεν προσφερει τιποτα αφενος, αφετερου και σαν αστειο εχει παλιωσει αρκετα αφου το εχεις επαναλαβει αρκετες φορες σε αλλα θεματα.
    απο εσενα σιγουρα θα περιμενα περισσοτερα, απο κατι τετοιο (αυτο εννοει το σχολιο μου και οχι να σε προσβαλει φυσικα).

    οσον αφορα το modular concept του γκρουπ, θα με εβρισκες συμφωνο αν μιλαγαμε για λαμποργκινι (εβλεπα μια 640 χθες και καπως μου κακοφανηκαν τα χειριστηρια κλιματισμου της audi), αλλα στη συγχρονη βιομηχανια ολο και περισσοτερες εταιριες στηριζονται σε αυτο.

    για το θεμα μας δεν μπορω να καταλαβω τι κακο εχει (περαν της υποκειμενικης εμφανισης) αν χρησιμοποιηθει ενα πατωμα απο αλλο αυτοκινητο (αν μαλιστα χρησιμοποιηθει και η 4κινηση με το torque vectoring ακομα καλυτερα), ενα αποδεδειγμενα καλο μοτερ, ενα χειροκινητο ή διπλοσυμπλεκτο (οπως εχουν ολοι), αριστα φρενα (που τα bmw ουτε ονειρευονται), ενα ειδικα σχεδιασμενο εσωτερικο με ποιοτικα στοιχεια (το ψηφιακο κοντερ ουτε σε μενα αρεσει, αλλα υπαρχουν δεσμοι με το παρελθον) και αφθονα εξωτικα υλικα που θα κρατησουν το βαρος στα 1300 κιλα...
    σε ρωτω, εχει η bmw σπορ αυτοκινητο στην κατηγορια με αυτο το βαρος? ποσα κιλα ειναι η gts ας πουμε?
    η αναφορα του συντακτη στο gt3 ειχε να κανει με αυτο το γεγονος και μονο, μιας και το τεκνο του τσουφενχαουζεν ειναι καλως ή κακως το μπεντσμαρκ στα σπορ αυτοκινητα.
    ποια αιγλη λοιπον προσπαθησε να δωσει? αν υπηρχες την εποχη που εβγαινε το ur-quattro ειμαι σιγουρος οτι θα καταλαβαινες πως ενα τετοιο βαρυ ονομα, δεν χρειαζεται "βοηθεια"...

    οσο για το δημοσιογραφο, να εισαι βεβαιος οτι για να του δινουν να οδηγησει πρωτοτυπο και μαλιστα αποκλειστικα, σιγουρα δεν ειναι τυχαιος.
    το αρθρο του φυσικα ειναι μια αναλυση του πρες-κιτ κατα βαση, αφου τον ελαχιστο χρονο που προφανως ειχε το αυτοκινητο στη διαθεση του (επισης προφανως και με συνοδηγο της αουντι), δεν θα μπορουσε να γραψει κατι περισσοτερο απο αυτα που εγραψε.
    κι αυτο επειδη ειναι σοβαρος. αν ηταν "ελληναρας" τωρα οντως θα διαβαζες πολυσελιδα αφιερωματα με πραγματα που δεν ισχυουν. θα ησουν ευχαριστημενος?
    Στάθη, θα στο κάνω λιανά για να το καταλάβεις:

    Έρχεται ένας πελάτης στο γραφείο μου και μου ζητά να του σχεδιάσω μια μονοκατοικία. Έχω τις κάτωθι επιλογές:

    1. Κάνω αυτοψία στο οικόπεδο, καταγράφω τις τοπικές συνθήκες (κλίση εδάφους, φυσική απορροή υδάτων, διεύθυνση, κλίμα) και ξεκινώ από μια λευκή κόλλα χαρτί ώστε το αποτέλεσμα να είναι α) όμορφο β) ιδιαίτερο, γ) ενταγμένο στο φυσικό περιβάλλον δ) λειτουργικό ε) ευκολοσυντήρητο και στ) προσαρμοσμένο στα οικονομικά δεδομένα του πελάτου μου.

    2. Παίρνω ένα τοπογραφικό του οικοπέδου από τα συμβόλαια, τσεκάρω τις διαστάσεις, κοιτάω στο αρχείο μου αν ταιριάζει σε κάλυψη και δόμηση καμια από τις άλλες μονοκατοικίες που έχω φτιάξει στο παρελθόν, κάνω κοπτοραπτική σε διαστάσεις και χώρους, πετάω λίγο ξύλο, λίγο τζάμι, λίγο ανοξείδωτο και κάτι που είχα δει σε μια άλλη οικοδομή κι έτοιμο το project. Αν μου βγάλει κανείς γλώσσα θα τον ταπώσω με την 40χρονη ιστορία του γραφείου και την 'ταυτότητα-σφραγίδα-σήμα κατατεθέν' των σχεδίων μου. Όσο για το κόστος, το προσαρμόζουμε μωρέ...

    Εσύ λοιπόν τι θεωρείς ότι έκανε η Audi με το Quattro? Μήπως είναι άλλο πράγμα να χρησιμοποιείς τεχνογνωσία και άλλο το να συναρμολογείς με εξαρτήματα από το ίδιο parts bin?

    Επίσης, όσον αφορά τον δημοσιογράφο, επίτρεψέ μου να κρατάω μια πισινή για το αν είναι τυχαίος, αν έχει γνωριμίες ή αν ήταν τόσο τυχερός ώστε να βρεθεί στο κατάλληλο μέρος την κατάλληλη ώρα. Το άλλο που σχολίασες για τους 'Ελληνάρες' μάλλον δεν το εννοείς γενικά για τους συναδέλφους σου, έτσι?

    Τέλος, σε πληροφορώ πως την εποχή του UR Quattro είχα πάψει ήδη από χρόνια να είμαι σπερματοζωάριο. Τότε η Audi είχε τα κότσια να συνδυάσει πρώτη τετρακίνηση και υπερτροφοδότηση, με τα γνωστά αποτελέσματα. Γρήγορα όμως ξεπεράστηκε από τους Ιταλούς και τους Ιάπωνες. Αν εξαιρέσεις το R8 στο Le Mans και κάποια μοντέλα του DTM, τι κάνει αγωνιστικά η εταιρεία σήμερα? Έτυχε να δει κανείς την εκπομπή του Top Gear όπου το παλαιό Quattro προσπάθησε να σταθεί δίπλα σε ένα Evo?

    Ας αφήσουμε λοιπόν τα βαρύγδουπα ονόματα κι ας δούμε την ουσία. Αν μάλιστα κάναμε το ίδιο κι όταν ψηφίζαμε, δε θα είμασταν σήμερα επαίτες.

  9. The Following User Says Thank You to S8N For This Useful Post:

    Stathis (09-12-10)

  10. #7
    Εγγραφή
    22-10-10
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    6
    Thanked
    12
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    [IMG][/IMG]

    Μιας και μιλάμε για Quattro δειτε τι εμφανιστηκε στα Μεγαρα το προηγουμενο Σαββατο.

  11. The Following 4 Users Say Thank You to panos2002 For This Useful Post:

    Kostas_1 (09-12-10), Monsta (08-12-10), NickE60 (09-12-10), Stathis (09-12-10)

  12. #8
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επίσης, όσον αφορά τον δημοσιογράφο, επίτρεψέ μου να κρατάω μια πισινή για το αν είναι τυχαίος, αν έχει γνωριμίες ή αν ήταν τόσο τυχερός ώστε να βρεθεί στο κατάλληλο μέρος την κατάλληλη ώρα. Το άλλο που σχολίασες για τους 'Ελληνάρες' μάλλον δεν το εννοείς γενικά για τους συναδέλφους σου, έτσι?
    φυσικα και το εννοω, ειναι ενας απο τους λογους που αλλαξα επαγγελμα.


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τέλος, σε πληροφορώ πως την εποχή του UR Quattro είχα πάψει ήδη από χρόνια να είμαι σπερματοζωάριο. Τότε η Audi είχε τα κότσια να συνδυάσει πρώτη τετρακίνηση και υπερτροφοδότηση, με τα γνωστά αποτελέσματα. Γρήγορα όμως ξεπεράστηκε από τους Ιταλούς και τους Ιάπωνες. Αν εξαιρέσεις το R8 στο Le Mans και κάποια μοντέλα του DTM, τι κάνει αγωνιστικά η εταιρεία σήμερα? Έτυχε να δει κανείς την εκπομπή του Top Gear όπου το παλαιό Quattro προσπάθησε να σταθεί δίπλα σε ένα Evo
    προφανως δεν προλαβες να παρακολουθησεις ακροπολις με αυτα τα αυτοκινητα. εχασες πραγματικα!
    η αουντι δεν ξεπεραστηκε απο κανεναν. διοτι με την απαγορευση του γκρουπ Β αποσυρθηκε.
    αυτο δεν σημαινει βεβαια οτι ειχε παντου και παντα τον καλυτερο συνδυασμο.
    οι λαντσια και τα πεζω της εποχης ηταν ισαξια και πολλες φορες καλυτερα.
    αυτο ομως δεν αφαιρει οτι ο πρωτοπορος που αλλαξε τη μορφη των αγωνων ραλλυ ηταν η αουντι.
    επισης οσον αφορα του αγωνες η αγαπημενη μας φιρμα, οπως εχω γραψει και αλλου, στο μονο θεσμο που βρισκεται στην πρωτη θεση ειναι η formula bmw!
    στη formula 1 τα σκατωσε, στο wtcc παραπαιει (και ανακοινωσε μαλιστα πριν 1-2 ημερες οτι αποσυερεται), στα αντοχης ειναι μετρια.
    αρα που ειναι το Motorsport???
    σαφως στη δεδομενη περιοδο η αουντι (και το γκρουπ γενικοτερα μεσα στο οποιο ειναι και η πορσε πλεον) τα καταφερνει στους αγωνες πολυ καλυτερα, με περισσοτερες παρουσιες και καλυτερα αποτελεσματα.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στάθη, θα στο κάνω λιανά για να το καταλάβεις:

    Έρχεται ένας πελάτης στο γραφείο μου και μου ζητά να του σχεδιάσω μια μονοκατοικία. Έχω τις κάτωθι επιλογές:

    1. Κάνω αυτοψία στο οικόπεδο, καταγράφω τις τοπικές συνθήκες (κλίση εδάφους, φυσική απορροή υδάτων, διεύθυνση, κλίμα) και ξεκινώ από μια λευκή κόλλα χαρτί ώστε το αποτέλεσμα να είναι α) όμορφο β) ιδιαίτερο, γ) ενταγμένο στο φυσικό περιβάλλον δ) λειτουργικό ε) ευκολοσυντήρητο και στ) προσαρμοσμένο στα οικονομικά δεδομένα του πελάτου μου.

    2. Παίρνω ένα τοπογραφικό του οικοπέδου από τα συμβόλαια, τσεκάρω τις διαστάσεις, κοιτάω στο αρχείο μου αν ταιριάζει σε κάλυψη και δόμηση καμια από τις άλλες μονοκατοικίες που έχω φτιάξει στο παρελθόν, κάνω κοπτοραπτική σε διαστάσεις και χώρους, πετάω λίγο ξύλο, λίγο τζάμι, λίγο ανοξείδωτο και κάτι που είχα δει σε μια άλλη οικοδομή κι έτοιμο το project. Αν μου βγάλει κανείς γλώσσα θα τον ταπώσω με την 40χρονη ιστορία του γραφείου και την 'ταυτότητα-σφραγίδα-σήμα κατατεθέν' των σχεδίων μου. Όσο για το κόστος, το προσαρμόζουμε μωρέ...

    Εσύ λοιπόν τι θεωρείς ότι έκανε η Audi με το Quattro? Μήπως είναι άλλο πράγμα να χρησιμοποιείς τεχνογνωσία και άλλο το να συναρμολογείς με εξαρτήματα από το ίδιο parts bin?
    αντιλαμβανομαι το σκεπτικο σου, αλλα το παραδειγμα δεν ειναι ενδεδειγμενο.

    αφενος ειναι εντελως διαφορετικο πραγμα η κατασκευη ενος σπιτιου και ενος αυτοκινητου.

    αφετερου ακομα κι εσυ στο δικο σου παραδειγμα (στην πρωτη λυση), μοντουλαρ κοσεπτ χρησιμοποιεις.
    προφανως το μπετο ειναι το ιδιο, τα σιδερα τα ιδια, τα τουβλα τα ιδια, τα καλωδια, τα κουφωματα, οι πορτες, πατωματα, μπανια, κουζινες κλπ, ολα τα υλικα δηλαδη, τα συνεργεια που δουλευεις επισης.
    αρα, αφου οι προμηθευτες σου ειναι ιδιοι, οι εργατες σου επισης τι διαφορα εχεις απο την αουντι?
    καμια κατ΄εμε.

    ακομα κι ετσι ομως η κατασκευη του quattro concept εμπιπτει στην πρωτη κατηγορια απο αυτες που αναφερεις.
    διοτι εχει μεν πολλα "υλικα", ή συστατικα καλυτερα, απο αλλα (κορυφαια ομως μοντελα), αλλα ο σχεδιασμος και πολλα απο τα αλλα στοιχεια ειναι πρωτοτυπα και δεν συναντωνται αλλου.

    στη δευτερη κατηγορια που αναφερεις μπορει να εμπιπτει ενα αυτοκινητο οπως το π.χ. το Α1 το οποιο ειναι ουσιαστικα ενα πολο-ιμπιζα-φαμπια με αλλη εμφανιση. (ή μηπως τα πολο-ιμπιζα-φαμπια ειναι φθηνοτερα Α1? η ερωτηση θα μπορουσε να ειναι του τυπου "η κοτα εκανε τ' αυγο ή τ' αυγο την κοτα? )

    κι εδω θα μπορουσα να συμφωνησω, αν καποιος σε απεκλειε απο την αγορα των φθηνοτερων "κλωνων" και σου επετρεπε μονο την αγορα του Α1. απο τη στιγμη ομως που αυτο δεν συμβαινει για ποιο λογο να διαμαρτυρομαστε για το ακριβοτερο αουντι?
    οποιος θελει ας παρει ενα ωραιοτατο (και τιμιοτατο) φαμπια. ειναι ελευθερος.
    επισης για να σε προλαβω, γνωριζω πολυ καλα την ανισοτητα στις τιμες ιδιων ανταλλακτικων του γκρουπ, καθοτι πρωην ιδιοκτητης 3 αυτοκινητων του γκρουπ και νυν 2.
    αυτο γινεται διοτι η τιμη εξελιξης, προβολης, υπηρεσιων κλπ, επιμεριζεται διαφορετικα στις διαφορες φιρμες του γκρουπ. ετσι εκτος απο τα αυτοκινητα αυτο εχει αντικτυπο και στις τιμες των αναταλλακτικων.
    αλλα εδω πραγματικα δεν βλεπω κανενα λογο διαμαρτυριας, αφου ο καταναλωτης μπορει αυτο να το χρησιμοποιησει υπερ του και να προμηθευτει τα πραγματα που χρειαζεται σε καλυτερη τιμη.

    οσον αφορα τελος τη "δικη μας" εταιρια, γνωριζεις ποσα κοινα μερη εχουν τα Μ5-Μ6 για παραδειγμα?
    ή ακομα περισσοτερο η Ε60 520 με την Ε60 Μ5?
    θα μου πεις αυτα ειναι δυο μοντελα, ενω τα αλλα ειναι 12... σαφως, αλλα αυτο δεν προκυπτει απο την ταχα διαφορετικη φιλοσοφια της bmw, αλλα απο το γεγονος οτι δεν εχει υπο την ομπρελα της αλλες "ομοειδης" ως προς το πληθος των μοντελων φιρμες.
    αυτο φαινεται απο το οτι στις φιρμες που ειχε παλιοτερα η bmw προσπαθησε να χρησιμοποιησει οσο ο δυνατον περισσοτερα κοινα εξαρτηματα (βλεπε rangerover).

    εκ των πραγματων φαινεται δηλαδη οτι το modular concept ειναι πρακτικη που εφαρμοζεται ευρυτατα γενικα στο μοντερνο βιομηχανικο σχεδιασμο και ειδικοτερα στη βιομηχανια αυτοκινητου.

    απλως καποιοι μπορουν να το κανουν σε μεγαλη κλιμακα και αλλοι σε μικρη και, εδω ερχεται το μαρκετινγκ της καθε εταιριας να το πλασαρει αυτο αναλογα ως δικο της πλεονεκτημα και μειονεκτημα του ανταγωνισμου.



    το κοσμημα ur-quattro ξερουμε σε ποιον τυχερο ανηκει?

  13. The Following 2 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    GiannisRob (09-12-10), S8N (09-12-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP